Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
71 gasten, 4 leden
Poetser, Bankzitter, zeewolde, Gasgeve

Vitesse - SC Cambuur [01-12-13]

Gestart door Lwdscc, november 10, 2013, 20:23:15

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: Treb op november 28, 2013, 05:05:09
Ja en dat gaat ook echt niet veranderen.

En dan daarbij, 25 man in een vak van 1000 man staat zo lullig. Dan maar helemaal geen supporters mee.

Iedere uitwedstrijd (buscombi) een spandoekje ophangen met een statement..!
Dan laat je iig zien waarom er een leeg uitvak is.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Galdiano

Citaat van: Treb op november 28, 2013, 05:05:09
Ja en dat gaat ook echt niet veranderen.

En dan daarbij, 25 man in een vak van 1000 man staat zo lullig. Dan maar helemaal geen supporters mee.

Klopt! Alleen hebben 25 man het (nog) niet door!  8P
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

TM

Citaat van: 666 op november 28, 2013, 08:12:22
Iedere uitwedstrijd (buscombi) een spandoekje ophangen met een statement..!
Dan laat je iig zien waarom er een leeg uitvak is.

Een spandoekje zou het statement versterken, maar is zeker niet noodzakelijk. Als je het verschil tussen autocombi's en buscombi's ziet, zegt dat genoeg. Dik 600 man met de auto naar Alkmaar en 25 man met de bus naar Vitesse. De week erop tegen RKC kunnen we weer bewijzen dat de autocombi een betere manier van reizen is, door met zijn allen die kant op te gaan.

SCC-J

Citaat van: Galdiano op november 28, 2013, 09:19:06
Klopt! Alleen hebben 25 man het (nog) niet door!  8P
onbegrijpelijk indd! je weet dat er niet veel heen gaan max 60 personen. Die 60 man zullen met de goede bedoelingen de club aan willen moedigen, maar je weet toch zelf ook wel dat het nooit zal overslaan op wie dan ook met 60 man!?! en juist bij vitesse uit zijn legio mogelijkheden om voor minder geld dan de buscombi plaats te nemen op de thuistribunes . En zal je niet worden behandeld als crimineel!

Lore

Citaat van: SCC-J op november 28, 2013, 12:41:03
onbegrijpelijk indd! je weet dat er niet veel heen gaan max 60 personen. Die 60 man zullen met de goede bedoelingen de club aan willen moedigen, maar je weet toch zelf ook wel dat het nooit zal overslaan op wie dan ook met 60 man!?! en juist bij vitesse uit zijn legio mogelijkheden om voor minder geld dan de buscombi plaats te nemen op de thuistribunes . En zal je niet worden behandeld als crimineel!

Maar wat nou als ze gewoon voetbal willen kijken? Dat mogen ze toch zelf weten?

Daddy T.

Citaat van: SCC-J op november 28, 2013, 12:41:03
.....en juist bij vitesse uit zijn legio mogelijkheden om voor minder geld dan de buscombi plaats te nemen op de thuistribunes .

Ik lees net op cambuur.nl dat Arriva nieuwe sponsor is, hoog tijd om met hen om tafel te gaan vanuit de club en KVC om die buscombi's goedkoper aan te bieden!
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Galdiano

Citaat van: Lore op november 28, 2013, 13:16:07
Maar wat nou als ze gewoon voetbal willen kijken? Dat mogen ze toch zelf weten?

Dan kijk je maar naar Fox!  :X

Ik ben er het liefst altijd bij, echter moeten de supporters die nu wekelijks gaan eens na gaan denken waarom ze er bijna wekelijks alleen staan! 

Ik zou er nu niet aan moeten denken, om slechts met 50 man in een uitvak te staan!

Paar jaar terug was het met 20 man gezellig omdat iedereen achter de club stond.
Tegenwoordig gaan er een heel ander type supporters mee, waar ik niet meer tussen wil staan.
Je schreeuwt een keer en ze staan je met open mond aan te kijken. Ze nemen nog net geen thermoskan mee  ;(

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

pvanbuijtene

Citaat van: Galdiano op november 28, 2013, 13:30:50

Ik ben er het liefst altijd bij, echter moeten de supporters die nu wekelijks gaan eens na gaan denken waarom ze er bijna wekelijks alleen staan! 

Ik zou er nu niet aan moeten denken, om slechts met 50 man in een uitvak te staan!

Paar jaar terug was het met 20 man gezellig omdat iedereen achter de club stond.
Tegenwoordig gaan er een heel ander type supporters mee, waar ik niet meer tussen wil staan.
Je schreeuwt een keer en ze staan je met open mond aan te kijken. Ze nemen nog net geen thermoskan mee  ;(

Misschien staan ze  wel versteld van je prachrige stemgdluid!

DayDreamer

Het is gewoon hartstikke kut dat we hier niet met de auto heen kunnen, Arnhem is qua rijden goed te doen, op zondagmiddag, waren zeker wel 500 man gekomen met een autocombi.

DayDreamer

UPDATE: Inmiddels hebben 45 supporters zich ingeschreven voor de buscombi naar Arnhem. Wil je onze mannen ook steunen in het duel tegen de koploper? Kom dan vanmiddag tot 17:00 en morgenochtend tot 12:00 uur langs bij de administratie van het Cambuur Stadion en schrijf je in!

Volgens mij zijn ze nog trots op deze aantallen ook.

Lore

Citaat van: Galdiano op november 28, 2013, 13:30:50

Ik zie mijzelf niet in een buscombi stappen (tenminste n iet langer dan een uur), maar iedereen die het wel doet moet het, wat mij betreft, lekker zelf weten.

Bernardo

Blijf me verbazen waarom erg geen alternatief word bedacht. Eerste stuk met de auto, daarna hooguit laatste half uur met de bus. Zelfde als wat Feyenoord naar ons had en Ajax ook heeft.

Die klote stukken in de bus hoeft van mij echt niet meer.  :O

Unknown

Citaat van: Bernardo op november 28, 2013, 14:46:05
Blijf me verbazen waarom erg geen alternatief word bedacht. Eerste stuk met de auto, daarna hooguit laatste half uur met de bus. Zelfde als wat Feyenoord naar ons had en Ajax ook heeft.

Die klote stukken in de bus hoeft van mij echt niet meer.  :O

Mocht Feyenoord dat? Waar stapten ze in de bus dan

maikcambuur

Wat een dom gelul van iedereen. Geen lange enden in de bus willen pfff.. We spelen gvd eredivisie. Schijnbaar vergeten sommigen dat NEC hier ook met de bus kwam. En heracles kwam ook met de bus... Komen wij weer aanzetten met 1 busje. Het zijn voor hun dezelfde afstanden als voor ons hoor!? Ik snap er echt helemaal niks van. Sinds 13 jaar weer eredevisie en zo'n opkomst echt te triest voor woorden :wall

oldehove

Citaat van: maikcambuur op november 28, 2013, 15:11:54
Wat een dom gelul van iedereen. Geen lange enden in de bus willen pfff.. We spelen gvd eredivisie. Schijnbaar vergeten sommigen dat NEC hier ook met de bus kwam. En heracles kwam ook met de bus... Komen wij weer aanzetten met 1 busje. Het zijn voor hun dezelfde afstanden als voor ons hoor!? Ik snap er echt helemaal niks van. Sinds 13 jaar weer eredevisie en zo'n opkomst echt te triest voor woorden :wall
Ben je er zelf wel bij dan?
ut komt su as het komt