Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
85 gasten, 3 leden
Noordcambuur, WouterZz, fred

Vitesse - SC Cambuur [01-12-13]

Gestart door Lwdscc, november 10, 2013, 20:23:15

Vorige topic - Volgende topic

fred

Citaat van: Len Cantello op november 29, 2013, 12:41:47
Schadalig aantal....

Dik 49 teveel ja. 1 had genoeg geweest om een doekje neer te hangen  :devil

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op november 29, 2013, 14:15:31
Heel veel mensen verdommen het in de bus te stappen omdat ze gepiepeld worden. Zolang die tweedeling bestaat zul je als supporter gepiepeld BLIJVEN worden. Het is niet alleen tijd om dat vak leeg te laten, maar ook door andere maatregelen te nemen. En nee ik heb het dan niet over geweld, er zijn nog zeer veel andere opties.

Ik denk dat wij veel nuchterder zijn dan de rest van het land die gemiddeld wel vier a vijf bussen naar dit soort wedstrijden meenemen. Het is natuurlijk zot dat er maar één bus gaat, nog erger dat we met de bus moeten  ;(

Ik vind het te erg om als een crimineel te behandelt moeten worden. Niet even een biertje gezellig, verplicht identificeren. Zo laat mogelijk vertrekken zonder te stoppen onderweg. Niet mogen roken in het stadion, waar gaat het over. Moeten we straks ook nog hand in hand de bus uit stappen?

Ik kots van al die regels. Het moet een leuk uitje zijn om een avondje voetbal te beleven, geen bajes rit waarvoor je ook nog teveel moet betalen. Het gaat mee aan mijn hart als rasechte cambuur supporter dat we weer zo'n kut bus combi naar Vitesse hebben terwijl vele andere clubs meer autocombi of vrij vervoer mogen reizen. Wij worden weer opzadelt met de shit!

Ik pas er voor.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Gokko op november 29, 2013, 14:52:34
Citaat van: SCCornjum op Vandaag om 13:43:54

Is het te ver? 1200 man dkv? arnhem is 3 kwartier verder!!
De bus arnhem is maar 1 en een half uur?

160 kilometer is het naar Arnhem gemiddeld rijd een touringcar t100 75 km in het uur
Dus ruim 2 uur rijden.

Als je je niet kan inleven wat het verschil is tussen een derby of een gewone wedstrijd reikt je verstand niet erg ver.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

weestwel

Citaat van: DayDreamer op november 29, 2013, 14:06:34
Laat ze op de heenweg bier toestaan, kan het al een stuk gezelliger van worden, desnoods door verkoop in de bus, zijn meer clubs waar dat kan en heb je ook koud bier, ipv dat vieze lauwe pisbier op de terugweg.

:y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :y

sccleeuwarden

Iemand al een spandoek gemaakt? breng het doek dan zondag ff op het cambuurplein zodat die kan worden mee genomen! dat is in ieder geval het begin

Gokko

Destroyer

Ik gaf alleen antwoord op de vraag. Bus 1,5 uur naar Arnhem.

Lore

Citaat van: Dokkumer op november 29, 2013, 14:15:31
Heel veel mensen verdommen het in de bus te stappen omdat ze gepiepeld worden. Zolang die tweedeling bestaat zul je als supporter gepiepeld BLIJVEN worden. Het is niet alleen tijd om dat vak leeg te laten, maar ook door andere maatregelen te nemen. En nee ik heb het dan niet over geweld, er zijn nog zeer veel andere opties.
.

Maar Dokkumer? Denk je nu werkelijk dat er iemand wakker van ligt als het uitvak leeg is?

SCC-J

Citaat van: sccleeuwarden op november 29, 2013, 15:29:03
Iemand al een spandoek gemaakt? breng het doek dan zondag ff op het cambuurplein zodat die kan worden mee genomen! dat is in ieder geval het begin

Voel je je dan niet hypocriet ?

Cambuur020

Cambuur020 is erbij. Kaartje via-via, maar ik begrijp jullie frustratie. Enige oplossing is om je zo lang mogelijk keurig te gedragen zodat de regels worden versoepeld. Tot die tijd tanden bijten.

brambo3004

Citaat van: Cambuur020 op november 29, 2013, 16:35:58
Cambuur020 is erbij. Kaartje via-via, maar ik begrijp jullie frustratie. Enige oplossing is om je zo lang mogelijk keurig te gedragen zodat de regels worden versoepeld. Tot die tijd tanden bijten.

Nee, daar geloofde ik een jaar of 4 geleden ook nog wel in, maar zolang angsthazen (burgermeesters, het CIV en de BVO Cambuur) niet op de vingers worden getikt voor hun angsthazengedrag zullen wij nog jaren in bussen moeten stappen en worden ontvangen door pelotons ME. Dat doe ik ook niet meer, een wedstrijd naar DKV en Zwolle uitgezonderd.

SCCornjum

Citaat van: Destroyer op november 29, 2013, 14:58:13
Als je je niet kan inleven wat het verschil is tussen een derby of een gewone wedstrijd reikt je verstand niet erg ver.

Laat ik dan zonder verstand, mijn club steunen waar dan ook, in plaats van...........
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Citaat van: Lore op november 29, 2013, 15:55:49
.

Maar Dokkumer? Denk je nu werkelijk dat er iemand wakker van ligt als het uitvak leeg is?

Niemand ligt er wakker van, je wordt alleen maar uitgelachen door het thuis publiek.

SCCornjum

Citaat van: brambo3004 op november 29, 2013, 16:43:42
Nee, daar geloofde ik een jaar of 4 geleden ook nog wel in, maar zolang angsthazen (burgermeesters, het CIV en de BVO Cambuur) niet op de vingers worden getikt voor hun angsthazengedrag zullen wij nog jaren in bussen moeten stappen en worden ontvangen door pelotons ME. Dat doe ik ook niet meer, een wedstrijd naar DKV en Zwolle uitgezonderd.

Dus actie.

SCCornjum

Citaat van: Gokko op november 29, 2013, 14:52:34
160 kilometer is het naar Arnhem gemiddeld rijd een touringcar t100 75 km in het uur
Dus ruim 2 uur rijden.

Als je je plasje niet 2 uurtjes kan ophouden, begin er dan ook niet aan.

Alhoewel naar FC Den Haag werd er al na Lelystad gestopt (bij een pompstation),en daarna nog een keer voor Den Haag.
Ja ik weet het dat is verder dan dkv...........
Sorry overtuigen kun je mij niet maar, het is wel tijd dat er meer actie komt....

Ik steun de club en elke actie tegen een BUS-Combi.

pvanbuijtene

Als alle buscombis leeg blijven gaat zelfs de bvo achter zijn oren krsbben.. als er constant 50 man mee gaan vind de club het wel best...
Als je 4/5 wefdtrijden zonder uitsupporters zit en op alle mogelijke manieren steeds statemants maakt xal re media en andere clubs dit oppakken... zodra cambuur qua supportersbeleid negatief in het daglicht komt te staan kan er best een effect ontstaan day positiet kan uitpakken denk ik... maar zolang de verdeeldheid blijft zal het zo blijven.