Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
27 gasten, 7 leden (1 verborgen)
Gasgeve, V-man, Holwerd voor Cambuur, Bankzitter, WouterZz, mathijs901

Ype smid

Gestart door legeips, januari 07, 2014, 20:24:49

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: Lore op december 06, 2015, 15:47:52
Tsjah, die straalt echt niets uit. Maar de onrust rond de club voelt bijna weer ouderwets aan. Die roddels omtrent Sandor en het ontslag, het incident met Houtkoop, nu met dammers!

Rust en stabiliteit hebben wij nodig, ook met een eventuele degradatie!

Wat is er met Dammers?
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Rust en stabiliteit zul je bij ons nooit krijgen, daarvoor is er altijd teveel gaande binnen de club.
Loopt het niet dan zijn wij als achterban de eerste die flink loopt te morren en doen onze zuiderburen ook gauw eens een duit in het zakje ;)

Lore

Citaat van: moodygrunn op december 06, 2015, 15:48:29
Wat is er met Dammers?

Die kan toch niet tegen de druk blijkbaar. Dan wordt het nog een mooi seizoen voor hem. Vaag verhaal in ieder gevL

legeips

Wat wordt ik ontzettend moe van deze bestuurder...

Eens in de 5 jaar kun je degraderen.. Dat het kan gebeuren, snapt iedereen, maar dat hij het uitspreekt als een visie daar krijg ik ontzettend veel jeuk van..

Dan nog het gelul dat meneer smid er een miljoen met een zakenpartner die anoniem wil blijven er in heeft gezet om de club te redden van de ondergang, met als eis om voorzitter te zijn is helemaal een jeuk opmerking.

A. geloof ik niet dat die man er zoveel geld in heeft gestopt

B. Mocht hij de club wel een financiele injectie hebben gegeven dan verdenk ik de man van eerst eigen gewin.. Deze man zet eerst zijn eigen schaapjes op het droge en dan kiest hij wat hij nog eens voor de club kan doen.,

Dit seizoen hebben we veel sportief risico genomen, met als gevolg dat de kas voller wordt.. Maar contant schermen dat de club er nog steeds niet is en niet op eigen vermogen door kan bouwen is flauwekul..

Visieloze bestuurder, met oog op de eigen beurs...

Ik reken hem de punten tekort en de problemen waarin we zitten voor een groot deel aan.

vialli

Het was ook geweldig om een club met vele miljoenen schuld over te nemen.
Als die redding er niet geweest was had de club nu niet meer bestaan.

Destroyer

:O ik wordt zo moe van zgn supporters die alleen maar janken en zeiken dat ze het beter kunnen. Nee joh, mensen aan het bewind zijn alleen in eigen belang bezig. Doen ze naast hun eigen bedrijf er zo even bij. Mafklappers  :R
** Poolwinner 18/19 - 21/22

zeewolde

Citaat van: legeips op februari 04, 2016, 19:53:56

Eens in de 5 jaar kun je degraderen.. Dat het kan gebeuren, snapt iedereen, maar dat hij het uitspreekt als een visie daar krijg ik ontzettend veel jeuk van..

Dan nog het gelul dat meneer smid er een miljoen met een zakenpartner die anoniem wil blijven er in heeft gezet om de club te redden van de ondergang, met als eis om voorzitter te zijn is helemaal een jeuk opmerking.

B. Mocht hij de club wel een financiele injectie hebben gegeven dan verdenk ik de man van eerst eigen gewin.. Deze man zet eerst zijn eigen schaapjes op het droge en dan kiest hij wat hij nog eens voor de club kan doen.,

Dit seizoen hebben we veel sportief risico genomen, met als gevolg dat de kas voller wordt.. Maar contant schermen dat de club er nog steeds niet is en niet op eigen vermogen door kan bouwen is flauwekul..

Ik reken hem de punten tekort en de problemen waarin we zitten voor een groot deel aan.
:Oallemaal aannames, geen enkel feit

Geelblauwstiens

Citaat van: legeips op februari 04, 2016, 19:53:56

Hier spreekt een kenner??? Brrr.
Hoeveel heb jij er ingestopt????

Dokkumer

legeips, dit is de eerste post van jou die ik met oprechte interesse lees.
Zelf zal ik nooit Ype's grootste vriend worden, na eerdere vraagtekens over zijn functioneren. Dat werd toen per direct doorgeklikt door mijn nummer (schending van privacy??) door te geven...

Eerlijk is eerlijk, ik kan hem de sportieve malaise niet persoonlijk aanrekenen. Je weet als dwerg in de Eredivisie dat de kans op degradatie elk jaar heel groot is. De 2 prachtige jaren boven onze stand waren niet alleen een wereldprestatie, maar nog moeilijker te realiseren dan een kampioenschap voor Feyenoord... We hebben daarbij de mazzel gehad dat we een aantal "kneuzen" achterin hadden (Leeuwin, Reijnen) die helemaal opleefden en een aantal kwalitatief zeer goede huurspelers (Ritzmaier, Manu, Rusnák en in mindere mate Lukoki). Dat de toppers vertrekken tegen een gelimiteerde transfersom is helaas een voorwaarde van de speler/zaakwaarnemer geweest, anders hadden deze mannen hier nooit gespeeld en waren we vermoedelijk vorig seizoen of direct al gedegradeerd. Het lot van de dwerg.

Het zuinige beleid is door vd Belt ingezet en heeft financieel en toch ook sportief zijn vruchten afgeworpen. Ik heb niet de permissies om de gehele boekhouding na te kijken, dus moet op de cijfers van de accountants blind varen.

Om bij het sportieve en financiële plaatje te blijven, we zitten hier eigenlijk al door ons plafond, dus zullen we hier nooit een vaste Eredivisionist worden. Eerder altijd nog degradatiekandidaat nummer 1 of 2.

En ja ik hoor wel eens dingetjes waar ik niet blij van word. Zet ze alleen niet meer hier op het forum neer...

PePe

Uitspraak Ype smid vandaag: We zullen eens in de 5 jaar degraderen!

Optimisme temperen, of bewuste uitspraak voor een sponsoravond?

Collingwood

Zal wel zijn om nog maar eens aan te geven dat we een nieuw stadion nodig hebben.
Kalmte alleen kan u redden.

Vedetski

Citaat van: PePe op februari 04, 2016, 21:53:20

Lijkt mij een realisme voor een club van onze omvang met (helaas) een beperkte begroting. Daarnaast zal hij denk ik druk weg willen halen van de TS en de selectie om wonderen te verrichten.

Zal misschien ook de roep om een nieuw stadion willen benadrukken.

Dus ja, hij tempert optimisme. Dat doet hij bewust tegenover de sponsoren, vermoed ik zo (om ze nu geen gouden bergen te beloven etc).

El Ma-kri-niii

Citaat van: PePe op februari 04, 2016, 21:53:20

Dat betekent ook dat we eens in de vijf jaar promoveren. Ik ben voor.

Vedetski

Citaat van: El Ma-kri-niii op februari 04, 2016, 22:07:53
Dat betekent ook dat we eens in de vijf jaar promoveren. Ik ben voor.

Ja, of we spelen over 10 jaar Topklasse!  :insane

R-member

Citaat van: Vedetski op februari 04, 2016, 21:58:14
Lijkt mij een realisme voor een club van onze omvang met (helaas) een beperkte begroting. Daarnaast zal hij denk ik druk weg willen halen van de TS en de selectie om wonderen te verrichten.

Zal misschien ook de roep om een nieuw stadion willen benadrukken.

Dus ja, hij tempert optimisme. Dat doet hij bewust tegenover de sponsoren, vermoed ik zo (om ze nu geen gouden bergen te beloven etc).

Hij weet dat het stadion één grote farce is!

Die bus destijds betaald? Ik kan ook wel zeggen dat ik 1 miljoen aan stichting aap heb geschonken. Wie gaat het bewijzen?

Ik heb een heel naar onderbuik gevoel over het huidig bestuur.
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!