Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

Ype smid

Gestart door legeips, januari 07, 2014, 20:24:49

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: AL op december 03, 2016, 10:19:52
Onbegrijpelijk eigenlijk dat deze man hier nog steeds zit.
Hij is verantwoordelijk voor het aantrekken van vd vegt en Maas.
Heeft er persoonlijk voor gezorgd dat Sandor en Henk zijn vertrokken.
Stadion gaat niet lukken.
Wat is nog de toegevoegde waarde van hem??
weet je ook wat Sandor gedaan heeft en Ype doet niet zomaar iets hoor.

Agy

Citaat van: Noordcambuur op december 04, 2016, 10:05:17
weet je ook wat Sandor gedaan heeft en Ype doet niet zomaar iets hoor.

Niet zo veel en Ype ook niet. Zijn gewoon 2 botsende ego's die in dit geval meer aan hun eigen ego hebben gedacht dan in het belang van de club. Dat kun je Sandor net zo kwalijk nemen als Ype.

Noordcambuur

Citaat van: Agy op december 04, 2016, 18:23:32
Niet zo veel en Ype ook niet. Zijn gewoon 2 botsende ego's die in dit geval meer aan hun eigen ego hebben gedacht dan in het belang van de club. Dat kun je Sandor net zo kwalijk nemen als Ype.
er is meer gebeurd dan dat alleen maar Ype is de man die de club weer smoel heeft gegeven.

Dokkumer

Citaat van: Noordcambuur op december 04, 2016, 18:32:35
er is meer gebeurd dan dat alleen maar Ype is de man die de club weer smoel heeft gegeven.
Grappig... Cambuur had zijn smoel volgens mij alweer terug voordat Ype kwam. En ja Ype heeft er geld in gestoken, wel samen met zakenpartners. Dit betekent niet dat HIJ de club heeft gered, dat verhaal ligt gewoon een stukje genuanceerder.
Ik laat me verder niet meer uit over Ype zelf, jullie weten dat wij nooit vrienden zullen worden en natrappen richting hem heb ik geen behoefte (meer) aan.

Oosttribune

Ype is niet mijn vriend maar ik ben ook wel even klaar met Sandor van der Heide. Beide hebben een ego en hebben dingen geflikt die niet normaal zijn. Dat Ype er nog zit komt ongetwijfeld door het geld wat hij met zakenpartners heeft ingebracht.

Zoek elkaar op sla elkaar op de bek en gedraag je daarna weer.

R-member

Dit zegt wel genoeg:

https://www.facebook.com/OmropFryslan/videos/1292181094168064/

Maar snel weg met Smid! Hij probeert zijn naam te redden door een brief te laten publiceren op LC.nl het stadion is één groot luchtkasteel. Hij heeft de bus gekocht en liep hier mee tenkoop?  :?
Als voorzitter van RVC moet je op de achtergrond fungeren, maar Smid staat maar wat graag op de voorgrond.
Diverse aanvaringen met supporters, Sandor en Henk.

Met of zonder Smid het zal niks uit maken.
Er is maar 1 persoon waar Cambuur niet zonder kan en dat is, Gerald!

No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

Vlampiep

Citaat van: R-member op december 06, 2016, 09:59:51
Dit zegt wel genoeg:

https://www.facebook.com/OmropFryslan/videos/1292181094168064/

Maar snel weg met Smid! Hij probeert zijn naam te redden door een brief te laten publiceren op LC.nl het stadion is één groot luchtkasteel. Hij heeft de bus gekocht en liep hier mee tenkoop?  :?
Als voorzitter van RVC moet je op de achtergrond fungeren, maar Smid staat maar wat graag op de voorgrond.
Diverse aanvaringen met supporters, Sandor en Henk.

Met of zonder Smid het zal niks uit maken.
Er is maar 1 persoon waar Cambuur niet zonder kan en dat is, Gerald!
Ype heeft wat veel bestuurders hebben, een grote eigen "ik" en lijden aan nieuws geiligheid.

okkele

filmpjes van omrop fr :R slan.......
volgens mij weten de meesten hier ook wel dat vd heide niet helemaal netjes was.
of is dat godslastering?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer

Citaat van: okkele op december 06, 2016, 14:02:05
filmpjes van omrop fr :R slan.......
volgens mij weten de meesten hier ook wel dat vd heide niet helemaal netjes was.
of is dat godslastering?
vd Heide was zeker niet heilig, ik ben de laatste die hem heilig verklaart. Maar je weet wat Ype zelf uitvoerde? Hij zocht het buiten de deur en Sandor was de troostende derde :_schater

En tot zover mijn laatste bijdrage over de heer Smid.

oost

Ik neem aan de jullie rvc bij elkaar komen om het ontslag  van dijkhuizen te regelen?
Zo niet kan ook beter jij vertrekken :rodekaart

Oosttribune

Na jong Utrecht ruzie tussen dijkhuizen en Smid... sindsdien is de voorzitter afwezig
Staat in de LC

justremco

Afwezig zeker niet, zag m vrijdag nog gewoon op de tribune

Collingwood

Citaat van: justremco op november 28, 2017, 21:02:19

In het stuk staat 'bij alles weggehouden' (zie topic Dijkhuizen). Dus zal inderdaad best nog wel gewoon in het stadion aanwezig zijn geweest.

Zonder de ins en outs te kennen vind ik het zo op het eerste gezicht wel heel kinderachtig en onprofessioneel van Smid.
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: justremco op november 28, 2017, 21:02:19
Was er gisteren ook bij
Henk, held, bedankt

Tanjajeah

"Ik heb het gevoel dat als Gerald en Ard het alleen voor het zeggen hadden het niet gebeurd was'
Dat is een verwijzing naar voorzitter Ype Smid, die dinsdag niet in het stadion was. Dijkhuizen klapt uit de school. ,,Ik heb het gevoel dat als Gerald en Ard het alleen voor het zeggen hadden het niet gebeurd was. Dat is een aanname. Ik weet niet of het in de krant moet, maar na wedstrijd tegen Jong Utrecht is in de catacomben een akkefietje geweest met de voorzitter. Een gênante vertoning. Dat heeft alle verhoudingen op scherp gezet. Sindsdien is de voorzitter weggehouden van alles. Ik heb die avond lang met hem gesproken, maar dat was ook de laatste keer. Sindsdien is hij van het toneel verdwenen. Dat was een probleem voor iedereen.''

Je vraagt je toch af wat er precies gebeurd is.