Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 82
  • Total: 83
  • fred
82 gasten, 1 lid
fred

Elvis Manu

Gestart door Stille Genieter, januari 09, 2014, 18:06:30

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Lore op maart 14, 2014, 22:53:21
Hmm, ik vond hem vanavond eerlijk gezegd niet zo heel erg goed. Maar zijn doelpunt maakt alles goed

Eens.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

gewoon een fan

Ik vond hem ook niet zo sterk maar als je zo belangrijk bent maakt dat heel veel goed.

papier

Gele kaart was ook niet al te slim, daarna speel thij missschien toch een beetje met de rem erop.

OuweSkeve

Misschien niet zijn beste, maar toch weer belangrijk en sterk aan de bal.

Deze aanvaller gaat niet om zijn tegenstander, maar er dwars doorheen

Daddy T.

Citaat van: Lore op maart 14, 2014, 22:53:21
Hmm, ik vond hem vanavond eerlijk gezegd niet zo heel erg goed. Maar zijn doelpunt maakt alles goed

Idd, veel frustratie in 1e helft bij hem, ook vaak dom laten vallen en vragen om een vrije trap. Tweede helft paar prima acties, jammer dat samenspel met Makrini geen goal op leverde, maar het is wel een echte killer vooral zoals hij die 2-1 binnen tikt.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Lore

Citaat van: Daddy T. op maart 14, 2014, 23:28:31
Idd, veel frustratie in 1e helft bij hem, ook vaak dom laten vallen en vragen om een vrije trap. Tweede helft paar prima acties, jammer dat samenspel met Makrini geen goal op leverde, maar het is wel een echte killer vooral zoals hij die 2-1 binnen tikt.

Dat hij een killer is kon je al zien bij zijn goal tegen De Graafschap! Geweldig

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op maart 14, 2014, 23:30:20
Dat hij een killer is kon je al zien bij zijn goal tegen De Graafschap! Geweldig

Heeft Manu nu ook al tegen de Graafschap gescoord. Arme Barto wordt helemaal vergeten...
Henk, held, bedankt

EastSide058

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Collingwood

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 14, 2014, 23:59:09
Heeft Manu nu ook al tegen de Graafschap gescoord. Arme Barto wordt helemaal vergeten...

Oefenwedstrijd in de winterstop!
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 14, 2014, 23:59:09

:_schater jaartje later! Koud en een redelijk leeg stadion voor een niets zeggende wedstrijd. Maar wel de wedstrijd dat het mij op viel dat anco Jansen best wel dik is en Manu een killer!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op maart 15, 2014, 10:03:51
:_schater jaartje later! Koud en een redelijk leeg stadion voor een niets zeggende wedstrijd. Maar wel de wedstrijd dat het mij op viel dat anco Jansen best wel dik is en Manu een killer!

Jeetje, met al die kenners moet je ook alles bijhouden hier! Maar klopt helemaal :_schater
Henk, held, bedankt

Harry L.

Citaat van: papier op maart 14, 2014, 22:56:55
Gele kaart was ook niet al te slim, daarna speel thij missschien toch een beetje met de rem erop.

Dat was wel weer meten met twee maten, onze vriend Sno deed een paar minuten daarvoor exact hetzelfde. Die V. Sichum is een miereneuker eerste klas. Dit moet je aanvoelen als scheids, de belangen voor beide ploegen waren torenhoog

piene hassus

Folges van Sichem die fan RKC hoger

scclwd

Beetje harder werken mag wel hoor.

Yellow Army

Citaat van: scclwd op april 05, 2014, 22:59:06
Beetje harder werken mag wel hoor.

En die 2 dikke kansen erin schieten ook.
Area 58