Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
88 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

Elvis Manu

Gestart door Stille Genieter, januari 09, 2014, 18:06:30

Vorige topic - Volgende topic

drg

dacht dat lukoki moest leren van Manu... niet andersom.

AL

Is momenteel de enige speler die voor dreiging zorgt.
Volgend seizoen maar weer huren, want voor Feyenoord komt hij tekort.

Supersub

Is de enige met dreiging tot in de 16. Maar begin me te irriteren aan hoe snel hij balverlies lijdt nadat we in de omschakeling vooruit zitten. Dan kan de tegenstander weer aanvallen en moeten wij weer terug om te verdedigen. Valt me ook op bij Lukoki en Ritzmaier. Ik snap dat niet, dan sta je onder druk en hebben we net balbezit en ja hoor weer dom balverlies. Gebeurt mij iets te vaak in de slotfase.

wiekie1969

Hij mag erin, maar klasse jongen!!!!!!!!!!!

wiekie1969

gewoon een fan

Hij had gisteren ook wel een beetje pech met die bal die van de lijn werd gehaald etc...
Zijn schoten zijn tenminste vaak wel tussen de palen en dat is toch wel het belangrijkst, als ik naar Lukoki kijk dan gaan zijn schoten vaak naast of over.

pvanbuijtene

Valt me wel 100% mee hoe zijm gedrag is.. bij Excelsior toch vaak rood en echt hele achterlijke dingwn.. natrappen .. karatetrap! Complimenten voor hem en denk okk ts die hem in de toom houden!

carlo de leeuw

Citaat van: pvanbuijtene op april 06, 2014, 10:18:40
Valt me wel 100% mee hoe zijm gedrag is.. bij Excelsior toch vaak rood en echt hele achterlijke dingwn.. natrappen .. karatetrap! Complimenten voor hem en denk okk ts die hem in de toom houden!
Is inderdaad wel es wat te snel op teentjes getrapt en soms wat te veel met de oogkleppen op en de kop naar beneden aan het voetballen, maar hij is beresterk en durft tenminste iets te ondernemen, straalt zelfvertrouwen uit!
Heeft na de winter grote bijdrage geleverd aan (bijna) rechtstreekse handhaving

sunderland

Citaat van: gewoon een fan op april 06, 2014, 10:15:36
Hij had gisteren ook wel een beetje pech met die bal die van de lijn werd gehaald etc...
Zijn schoten zijn tenminste vaak wel tussen de palen en dat is toch wel het belangrijkst, als ik naar Lukoki kijk dan gaan zijn schoten vaak naast of over.
Lukoki mag zijn veters strikken .Manu is 1 van beste spelers .Snap niet dat sommigen zeuren over zijn balverlies .Als je niks proberrt gebeurd er ook niks .Lukoki heeft alle ruimte en doet helemaal niks

AL

Citaat van: sunderland op april 06, 2014, 10:58:56
Lukoki mag zijn veters strikken .Manu is 1 van beste spelers .Snap niet dat sommigen zeuren over zijn balverlies .Als je niks proberrt gebeurd er ook niks .Lukoki heeft alle ruimte en doet helemaal niks

Eens!! Voor ons een geweldige speler.
Denk dat hij voor Feyenoord tekort komt en dat hij beter nog een jaartje bij ons kan blijven.

Vind hem overigens geen linksbuiten, maar meer een spits. Hij is het gevaarlijkst door het centrum!

speculeter

Citaat van: AL op april 06, 2014, 11:03:39
Eens!! Voor ons een geweldige speler.
Denk dat hij voor Feyenoord tekort komt en dat hij beter nog een jaartje bij ons kan blijven.

Vind hem overigens geen linksbuiten, maar meer een spits. Hij is het gevaarlijkst door het centrum!
zodra hij aan de bal komt meteen gevaarlijk
zoekt id wel meteen centrum op.
zou hem wel eens in de spits willen zien.

Hilversum voor Cambuur

Komt te kort voor Feyenoord 1, laat hem nog maar een jaartje bij ons spelen. Manu - Ogbeche - Houtkoop  |:)

EastSide058

Zulke kansen als gisteren moesten erin Elvis.....
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

OuweSkeve

Een van de zwakste schakels gisteren. Ik bewonder zijn karakter. Maar volgens mij het hij de oogkleppen van Lukoki overnomen. Verliest de laatste paar wedstrijden wel meer het overzicht, of wacht te lang

gewoon een fan

Dit was inderdaad niet een al te beste wedstrijd van Manu.