Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
75 gasten, 2 leden
ruubmac, Holwerd voor Cambuur

Bartholomew Ogbeche

Gestart door Cambuur058, januari 20, 2014, 12:34:34

Vorige topic - Volgende topic

Bartolomew Ogbeche

De nieuwe Swatte Parel
56 (70%)
De zwarte Thomas Hauser
4 (5%)
Ik heb geen idee
20 (25%)

Totaal aantal stemmen: 77

Stemmen gesloten: januari 27, 2014, 09:01:08

1992SCC

Citaat van: Bascambuur op januari 27, 2016, 13:47:52
http://www.vi.nl/nieuws/licentiecommissie-zorgen-blijven-voor-pec-en-fc-twente.htm

PEC.  :_schater

Dat is nou eenmaal het risico dat je neemt als je wilt groeien. PEC lacht uiteindelijk het hardst, zij komen er wel weer bovenop. Verkopen ieder jaar spelers voor miljoenen. Bedoel ook niet dat we blind spelers moeten gaan kopen, het enige wat ik zeg is dat SCC wel wat meer geld op tafel mag leggen voor spelers die reeds bij cambuur spelen. Het enige wat je aan zo'n speler hoeft aan te tonen zijn toekomstplannen en een duizendje meer, kost niks, dat verdien je terug door betere prestaties en hogere transferbedragen.

TimSCC

Citaat van: Bascambuur op januari 27, 2016, 13:47:52
http://www.vi.nl/nieuws/licentiecommissie-zorgen-blijven-voor-pec-en-fc-twente.htm

PEC.  :_schater

http://www.destentor.nl/sport/voetbal/pec-zwolle/pec-zwolle-verlaat-woelige-baren-1.5435868  :koffie

Om ergens te komen moet je risico nemen, dat betekend dus eerst besteden om daarna te gaan verdienen.
PEC is daarin zeker een goed voorbeeld.

oscarsielstra

Tja, jammer en zonde ...
Maar we hebben meerder spelers over de jaren moeten missen ...
Rusnak, Leeuwin, ritzmaier, lukoki, manu etc. etc.
Hier komen we ook wel weer overheen ....

Verder hangt alles te samen met budget .. als je niet meer kan betalen ... en de concurrent kan dat wel ... houdt het op ...
Heeft niks met beleid of bestuur te maken .... puur met centen

Maar liever ene gezonde club in de jupiler, dan ongezond en een faillissement in de ere ....
Stadion mut er gewoan komme ... !

1992SCC

Citaat van: TimSCC op januari 27, 2016, 13:53:54
http://www.destentor.nl/sport/voetbal/pec-zwolle/pec-zwolle-verlaat-woelige-baren-1.5435868  :koffie

Om ergens te komen moet je risico nemen, dat betekend dus eerst besteden om daarna te gaan verdienen.
PEC is daarin zeker een goed voorbeeld.

_O_ _O_ _O_

El Ma-kri-niii

Citaat van: 1992SCC op januari 27, 2016, 13:51:00
Kan wel, maar ons bestuur bestaat als mensen zoals jij. Wie had dat gedacht! Van financieel kerngezond, naar sportief aan de grond!  ;) We kunnen straks in de Juup weer helemaal opnieuw beginnen. En dan als we eindelijk weer in de Eredivisie zijn, zal er precies hetzelfde gebeuren. Doe mij maar een Pama op dit moment, tenminste iemand met ambities. Al mag mijn nieuwe Pama wel wat meer verstand van voetbal hebben.
Als ik mag kiezen tussen een jarenlang grijs bestaan in de Jupiler League, of vijf gloriejaren in de Eredivisie gevolgd door een faillisement, kies ik voor het eerste. Het is helaas nou eenmaal realiteit dat we pas écht vooruit kunnen kijken als het nieuwe stadion er staat.

hallum voor cambuur

Zolang dat er geen grote sponsors zich voor langere tijd aan cambuur willen binden blijven wij altijd een club in de marge. Grote bedrijven bestaan niet meer in Leeuwarden. Het geld zal altijd een probleem blijven. Alle cclubs met een nieuw stadion zitten in de gevarenzone bij de knvb. De afgelopen 2 jaren waren fantastische maar het sprookje is nu voorbij.  Wij zijn weer terug bij af.

denistel

zwolle had al wel een nieuw stadion en dat hebben wij niet.

Len Cantello

B naar Willem 2. Dat zetten al die praatjes van 'm ook gelijk weer even in perspectief. Brood voetballers zijn nog erger dan hoeren. Next.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

1992SCC

Citaat van: El Ma-kri-niii op januari 27, 2016, 13:58:06
Als ik mag kiezen tussen een jarenlang grijs bestaan in de Jupiler League, of vijf gloriejaren in de Eredivisie gevolgd door een faillisement, kies ik voor het eerste. Het is helaas nou eenmaal realiteit dat we pas écht vooruit kunnen kijken als het nieuwe stadion er staat.

Ben ik met je eens. Denk echter, dat als je dat toekomstbeeld hebt (met financiële zekerheid door opbrengsten van een nieuw stadion) je ervoor moet zorgen dat je er voordat je het stadion krijgt al toe doet in de Eredivisie. Hoe groter Cambuur is voor ze het stadion zullen krijgen, hoe groter de belangstelling van eventuele sponsoren, wat weer meer geld oplevert als we het stadion hebben.

Ik heb het idee dat je denkt dat ik graag zie dat Cambuur de komende jaren 10 miljoen gaat besteden. Ik bedoel dat Cambuur best een paar duizendjes mag bijleggen om een speler bij Cambuur te houden. Ik weet zeker dat Cambuur dan nu niet in de gevarenzone zou staan, en dat het stadion al in de steigers stond.

El Ma-kri-niii

Citaat van: 1992SCC op januari 27, 2016, 14:05:53
Ben ik met je eens. Denk echter, dat als je dat toekomstbeeld hebt (met financiële zekerheid door opbrengsten van een nieuw stadion) je ervoor moet zorgen dat je er voordat je het stadion krijgt al toe doet in de Eredivisie. Hoe groter Cambuur is voor ze het stadion zullen krijgen, hoe groter de belangstelling van eventuele sponsoren, wat weer meer geld oplevert als we het stadion hebben.

Ik heb het idee dat je denkt dat ik graag zie dat Cambuur de komende jaren 10 miljoen gaat besteden. Ik bedoel dat Cambuur best een paar duizendjes mag bijleggen om een speler bij Cambuur te houden. Ik weet zeker dat Cambuur dan nu niet in de gevarenzone zou staan, en dat het stadion al in de steigers stond.
Ik vrees dat die paar duizendjes niet genoeg zijn. Als ik hoor dat Ogbeche bij Willem II al het dubbele kan verdienen als bij ons, zal dat niet te overbruggen zijn.

1992SCC

Citaat van: El Ma-kri-niii op januari 27, 2016, 14:08:33
Ik vrees dat die paar duizendjes niet genoeg zijn. Als ik hoor dat Ogbeche bij Willem II al het dubbele kan verdienen als bij ons, zal dat niet te overbruggen zijn.

Denk dat als je zijn contract in de zomer had opengebroken het absoluut mogelijk was. Helaas kijkt Cambuur zoals ik zei totaal niet naar de toekomst. Als een van je sterkhouders een aflopende verbintenis heeft (dus een jaar) en er nog geen belangstelling is MOET je een contract gewoon openbreken en er alles aan doen zodat hij blijft.  :gelekaart

El Ma-kri-niii

Citaat van: 1992SCC op januari 27, 2016, 14:16:31
Denk dat als je zijn contract in de zomer had opengebroken het absoluut mogelijk was. Helaas kijkt Cambuur zoals ik zei totaal niet naar de toekomst. Als een van je sterkhouders een aflopende verbintenis heeft (dus een jaar) en er nog geen belangstelling is MOET je een contract gewoon openbreken en er alles aan doen zodat hij blijft.  :gelekaart
Wat ik begrepen heb is dat wel gebeurd, maar wilde Ogbeche niet.

Collingwood

Citaat van: 1992SCC op januari 27, 2016, 14:16:31

Vorig jaar liep zijn contract ook af. Keizer heeft toen met pijn en moeite een akkoord over een nieuw eenjarig contract uit het vuur gesleept. Wat je zegt klopt dus niet.
Kalmte alleen kan u redden.

Zwolsecambuurfan

Het enige dat je nu kunt doen is met een vette vis komen! Gewoon óf een vette vis huren.....óf een vette vis transfervrij overnemen. Er staat nog wel wat op het lijstje hoor. Ze kunnen De Zeeuw halen op middenveld en daarnaast een goede spits. Investeren om er niet direct uit te vliegen. En dan vervolgens niet naïef voetballen in play-offs.

poelie-lwd

Citaat van: Len Cantello op januari 27, 2016, 14:04:19
B naar Willem 2. Dat zetten al die praatjes van 'm ook gelijk weer even in perspectief. Brood voetballers zijn nog erger dan hoeren. Next.

_O_ _O_

Iedereen heeft recht op mijn mening.