Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 7 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco

Bob Schepers

Gestart door sunderland, januari 30, 2014, 22:57:12

Vorige topic - Volgende topic

carlo de leeuw

Citaat van: legeips op mei 04, 2014, 10:54:17
Het is wel grappig hoe iedereen met zijn eigen blik naar het voetbal kijkt. Ik stop hier met de Barto discussie, want dit is de plek waar we het over schepers mogen hebben.

Maar blijf het wel bijzonder vinden dat de meeste Schepers zo slecht vinden en Barto zo ontzettend goed, terwijl Schepers een betere bal handeling snelheid heeft dan Barto. En deze voetballende eigenschap is erg nodig op dit niveau als team een vuist te maken tijdens bal bezit. Hierdoor creëren we momenteel aanvallend ontzettend weinig.

Een 12e plek met geen enkele uit overwinning en minste doelpunten voor is een bijzonder goede prestatie, maar daar haal je volgend seizoen waarschijnlijk geen handhaving mee. Vandaar mijn twijfels over spelers met deze tekortkoming en daar valt Barto ook onder. En dit staat los van zijn inzet en mooie en belangrijke doelpunten.
Je hebt gelijk, maar het gaat uiteindelijk in het betaald voetbal om resultaat.
Barto pakt dit seizoen gewoon punten met zijn beperkingen voor Cambuur.
Is notabene onze top scorer!

Delamere

Schepers moet heeeeeeel erg verbeteren willen we er volgend seizoen iets aan hebben maar ik zie het donker in. Geen bal goed geraakt en zo blind als een paard, kortom een sneue vertoning!

grijskijker

Citaat van: Delamere op mei 04, 2014, 11:17:31
Schepers moet heeeeeeel erg verbeteren willen we er volgend seizoen iets aan hebben maar ik zie het donker in. Geen bal goed geraakt en zo blind als een paard, kortom een sneue vertoning!
Laten ze hem volgend seizoen gewoon op de linksbuiten zetten, dat is misschien beter voor zijn zelfvertrouwen...

Dokkumer

Citaat van: grijskijker op mei 04, 2014, 11:21:14
Laten ze hem volgend seizoen gewoon op de linksbuiten zetten, dat is misschien beter voor zijn zelfvertrouwen...
Wanneer je stijf links bent is het enige wat je van rechts kunt doen naar binnen draaien en schieten. Een goede voorzet kun je niet van hem verwachten.

Delamere

Citaat van: grijskijker op mei 04, 2014, 11:21:14
Zou best kunnen, maar met zijn overzicht is ook wel het een en ander mis, en of dat op de linkerkant beter is? Het experiment op de rechterkant kunnen we na gisteravond duidelijk als mislukt beschouwen. Jammer maar helaas!

carlo de leeuw

op rechts komt hij nog wel eens tot een schot met zijn linker.....hij heeft imo een behoorlijk schot, maar kwam er helaas niet uit.
Schepers moet wat meer beheersing/rust in zijn spel krijgen.

grijskijker

Citaat van: Delamere op mei 04, 2014, 11:30:11
Zou best kunnen, maar met zijn overzicht is ook wel het een en ander mis, en of dat op de linkerkant beter is? Het experiment op de rechterkant kunnen we na gisteravond duidelijk als mislukt beschouwen. Jammer maar helaas!
Denk dat de linkerkant zeker beter is, hij heeft er tenslotte zijn hele leven gespeeld en kan hij terugvallen op automatisme en vertrouwen kweken..

Sonnema

Gewoon van links laten spelen en wat rustiger worden aan de bal, dan kunnen we er misschien wat leuks aan beleven. En laat hem wat meer body krijgen

Dokkumer

Graag wel in het krachthonk en niet bij de Griek/Turk/shoarmatent etc. :devil

speculeter

Citaat van: Dokkumer op mei 04, 2014, 11:51:09
Graag wel in het krachthonk en niet bij de Griek/Turk/shoarmatent etc. :devil
hebben ze die in Dokkum?

carlo de leeuw

Citaat van: speculeter op mei 04, 2014, 11:57:15
hebben ze die in Dokkum?
in Dokkum e.o. lopen ze gewoon het land in, pakken een koe bij de horens en eten hem op. :devil

speculeter

Citaat van: carlo de leeuw op mei 04, 2014, 12:27:12
in Dokkum e.o. lopen ze gewoon het land in, pakken een koe bij de horens en eten hem op. :devil
dat dacht ik al....
alles noordelijk boven Leeuwarden.
Dat is niet best. :_schater

Dokkumer

Dokkumer

Verder laat ik me er niet over uit. Ik ben een van de weinigen met enige beschaving.. Drink namelijk eerst de melk rechtstreeks van de uiers :devil

yellow@ndblue

Wat heeft onze TS gezien in deze jongen wat utrecht niet gezien heeft? zowel met bal als zonder bal slecht, zonder bal staat ie positioneel zo slecht dat ie weinig tot niet aanspeel baar is. Dit is niet de Bob Schepers voordat ie naar utrecht ging nooit een actie maken om eens zijn man uit te spelen,als hij zo blijft spelen kunnen we zeker op zoek naar 2 goede buitenspelers.