Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
92 gasten, 1 lid
zeewolde

Bob Schepers

Gestart door sunderland, januari 30, 2014, 22:57:12

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

Citaat van: yellow@ndblue op mei 04, 2014, 19:14:21
Vreemd ook de ene website meld dat we hem verkochten dat wij hem nog wel de rest van dat seizoen mochten houden waarna hij in 2012 een drie jarig contract tekende met een eenzijdige optie van utrecht voor nog 2 jaar?

Maar goed waarheid zal wel ergens in het midden liggen Hopen dat hij dan in de voorbereiding laat zien wat ie kan en dat hij de pannen van het dak gaat spelen

I Rest My Case.
En nog stront eigenwijs zijn.. In 2011 is hij door Utrecht gekocht en is toen tot 2012 verhuurd aan Cambuur,dat kan jij je toch wel herinneren,zolang is dat niet geleden.. En die site die jij noemt als bron is totaal niet betrouwbaar..

grijskijker

Citaat van: yellow@ndblue op mei 04, 2014, 19:17:01
Kinderachtig zonder onderbouwing.
Pas me aan aan jou niveau..

speculeter

Zeg stel kleuters.....
Ga eens even gezellig doen.
Het is niet de dag of avond om elkaar op de korrel
te nemen!

grijskijker

Citaat van: speculeter op mei 04, 2014, 19:23:16
Zeg stel kleuters.....
Ga eens even gezellig doen.
Het is niet de dag of avond om elkaar op de korrel
te nemen!
Hahahaha.. Ja papa  :P

moodygrunn

Citaat van: yellow@ndblue op mei 04, 2014, 19:14:21
Vreemd ook de ene website meld dat we hem verkochten dat wij hem nog wel de rest van dat seizoen mochten houden waarna hij in 2012 een drie jarig contract tekende met een eenzijdige optie van utrecht voor nog 2 jaar?

Maar goed waarheid zal wel ergens in het midden liggen Hopen dat hij dan in de voorbereiding laat zien wat ie kan en dat hij de pannen van het dak gaat spelen

I Rest My Case.
Utrecht verhuurde hem in zijn eerste contractjaar (2011-2012) aan Leeuwarden en nam hem pas een seizoen later in de selectie op.

Later is de optie niet gelicht door Utrecht. -> transfervrij in de zomer van 2014

In het jaar 2014-2015 wordt Bob weer eigendom van Cambuur.
De waarheid licht helemaal niet in het midden. Het staat bijzonder duidelijk op de link die ik in mijn vorige post aandroeg.

In Henk en Sandor we trust

grijskijker

Citaat van: yellow@ndblue op mei 04, 2014, 19:46:14
@grijskijker excuses aan jou denk dat ik het verkeerd begrepen heb,ik ging er van uit dat bob in 2012  definitief  overstapte + 3 jaar tekenen vandaar.
Goede reactie man! Geen probleem.. Iedereen zit er wel eens naast... En ik had ook wel anders kunnen reageren.

speculeter

Citaat van: yellow@ndblue op mei 04, 2014, 19:46:14
@grijskijker excuses aan jou denk dat ik het verkeerd begrepen heb,ik ging er van uit dat bob in 2012  definitief  overstapte + 3 jaar tekenen vandaar.
kijk...zo kanhet ook :thumbsup

SCCRulez

Komend seizoen mooi als reserve  voor de li buiten. Feldballe jaartje verhuren aan JL ploegje, bijvoorbeeld RODA JC HAHAHAAAAA :_schater

Yellow Army

En nu ff kusjes geven
Area 58

Lore

Harry L.

De beste jongen kan het niet doen. Op de bank als derde keus, verder niet. Staat stil in zijn ontwikkeling, ik heb er ook weinig vertrouwen in voor de toekomst.

grijskijker

Citaat van: Yellow Army op mei 04, 2014, 20:34:43
En nu ff kusjes geven
Das meer wat voor jou en Lore  :_schater

Yellow Army

Citaat van: grijskijker op mei 04, 2014, 21:46:44
Das meer wat voor jou en Lore  :_schater

Dacht dat je dat niet door zou vertellen  :X
Area 58

grijskijker

Citaat van: Yellow Army op mei 04, 2014, 21:56:26
Dacht dat je dat niet door zou vertellen  :X
Hoezo?? Kijken er meer mensen mee dan??  :_schater

YellowBlue

Citaat van: Harry L. op mei 04, 2014, 20:42:09
De beste jongen kan het niet doen. Op de bank als derde keus, verder niet. Staat stil in zijn ontwikkeling, ik heb er ook weinig vertrouwen in voor de toekomst.

Ze moeten eerst maar eens beginnen om hem op LINKS te zetten