Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 7 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco

Bob Schepers

Gestart door sunderland, januari 30, 2014, 22:57:12

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

Citaat van: yellow@ndblue op mei 04, 2014, 13:02:53
Wat heeft onze TS gezien in deze jongen wat utrecht niet gezien heeft? zowel met bal als zonder bal slecht, zonder bal staat ie positioneel zo slecht dat ie weinig tot niet aanspeel baar is. Dit is niet de Bob Schepers voordat ie naar utrecht ging nooit een actie maken om eens zijn man uit te spelen,als hij zo blijft spelen kunnen we zeker op zoek naar 2 goede buitenspelers.
Je bedoeld 4 buitenspelers? Of denk je genoeg te hebben aan 2 buitenspelers volgend seizoen?

Lore

Citaat van: grijskijker op mei 04, 2014, 13:39:15
Je bedoeld 4 buitenspelers? Of denk je genoeg te hebben aan 2 buitenspelers volgend seizoen?

Ach schepers is een stand-in. Dus twee toppers en nog een stand-in!

Collingwood

Feldballe hebben we natuurlijk ook nog. Heeft nog geen indruk weten te maken, maar volgens mij kan hij wel voetballen. Misschien dat het na een jaartje gewenning aan Nederland en Cambuur het volgend seizoen wat beter met hem gaat.
Kalmte alleen kan u redden.

grijskijker

Citaat van: Collingwood op mei 04, 2014, 14:02:08
Feldballe hebben we natuurlijk ook nog. Heeft nog geen indruk weten te maken, maar volgens mij kan hij wel voetballen. Misschien dat het na een jaartje gewenning aan Nederland en Cambuur het volgend seizoen wat beter met hem gaat.
Laat die maar een jaartje in de jupilerleague balle.. En dan 3 of 4 buitens halen..

Dokkumer

Utrecht erbij halen vind ik een manke vergelijking, die speelden amper of nooit met buitenspelers (tenminste dit seizoen). Lijkt me wel duidelijk dat je een linksbenige speler op zijn sterkste positie moet neerzetten. Als je merkt dat het naar binnen draaien en schieten niet werkt, dan switchen in de voorhoede om zo wél aan voorzetten te komen.

grijskijker

Citaat van: yellow@ndblue op mei 04, 2014, 16:08:18
Als je het goed had gelezen heb ik het over (goede buitenspelers) daar vallen voor mij niet Bob Schepers Feldballe en Oebele schokker onder maar dit is wat ik er persoonlijk van vind (lukoki  is niet super maar nog steeds beter als Bob en manu is ook beter )

Of vind jij Bob een goede buitenspeler? die bij utrecht in 18 maanden 2 wedstrijdjes mee mocht doen,en tot nu toe heeft hij mij niet kunnen overtuigen en lijkt eredivisie te hoog gegrepen voor hem.

Gisteren tegen ado heb ik geen buitenspelers gezien en geen diepgang jij wel? er stond op papier dat er toch minimaal één in het veld moest staan en dat was bob,en als er toch eentje top fit moet zijn,moet hij dat toch zijn na die lange rust periode bij utrecht.

Als we volgend seizoen afhankelijk van hem zijn dan weten we nu in ieder geval dat we een zeer matige buiten hebben als reserve want een basis plaats zal hij toch zo niet krijgen mag ik hopen in deze vorm.

Snap niet echt goed wat onze TS van hem verwacht hadden na (18maanden twee wedstrijden gespeeld) nu zijn we verplicht om hem volgend seizoen ook te huren geld dat we misschien wel beter konden besteden.
Begin zelf eerst met goed lezen.. Of moet ik voor elke positie die ik op noem "goede" zetten zodat jij het dan begrijpt dat ik er goede spelers bedoel, voor mij is dat vanzelfsprekend dat er goede spelers moeten komen(voor het niveau Cambuur)
En Bob kan een goede buiten zijn, maar is dat op het moment niet.. En als je de situatie bij Utrecht weet dan praat je anders dan nu.. En je weet sowieso niet waar je over praat want Bob wordt volgend seizoen niet gehuurd, dus hou die onzin voor aub..

Maar er zijn 4 goede buitenspelers nodig(waar Bob 1 van is) zodat die posities dubbel bezet zijn wat nodig is(zie oa gisteravond)

grijskijker

Citaat van: yellow@ndblue op mei 04, 2014, 18:40:05
En je weet sowieso niet waar je over praat want Bob wordt volgend seizoen niet gehuurd, dus hou die onzin voor aub..

Haha wie weet niet waar die over praat LOL  Bob schepers automatisch  1jaar verlengt bij Handhaving Cambuur eredivisie!!!! :rodekaart :rodekaart :rodekaart

En met goede spelers bedoel ik minimaal gelijkwaardig of tegen het vergelijkbare niveau van de spelers op het veld staan,en als hij dan toch op de verkeerde positie staat is hij dus aangetrokken als de vervanger van Manu,Bob is wat dat betreft gewoon klassen minder.
Zeg jongetje(aan je manier van schrijven te zien met je leuke kleurtjes) Bob had een contract tot juni 2014 bij Utrecht en dat is niet verlengt..

grijskijker

Citaat van: yellow@ndblue op mei 04, 2014, 18:51:13
Cambuur heeft een overeenkomst met utrecht dat als  wij in de ere blijven er automatisch een clausule in werking treed dat we hem nog een jaar van hun huren.
Dat heb je net even uit dikke duim gezogen..

Bernardo

Citaat van: yellow@ndblue op mei 04, 2014, 18:51:13
Cambuur heeft een overeenkomst met utrecht dat als  wij in de ere blijven er automatisch een clausule in werking treed dat we hem nog een jaar van hun huren.

Cambuur heeft hem gewoon een 1-jarig contract aangeboden mochten we er in blijven. Dus we huren hem niet van Utrecht, is gewoon weer van ons

grijskijker

Citaat van: Bernardo op mei 04, 2014, 18:55:55
Cambuur heeft hem gewoon een 1-jarig contract aangeboden mochten we er in blijven. Dus we huren hem niet van Utrecht, is gewoon weer van ons
Precies, was nog aan het zoeken naar het geluidsfragment van omrop fryslan  waarin v/Belt zegt dit zegt..

yellow@ndblue

Citaat van: Bernardo op mei 04, 2014, 18:55:55

2012 + 3 jaar =?? zeg jij het maar

31 januari 2014 – Bob Schepers maakt het seizoen af bij SC Cambuur. De 21-jarige vleugelspeler wordt door de Friezen tot het eind van dit seizoen gehuurd van FC Utrecht, zo bevestigt de ploeg uit Leeuwarden.

Schepers maakte in de zomer van 2012 dezelfde stap, maar dan in omgekeerde richting. Sindsdien kwam hij tot slechts 18 competitiewedstrijden voor de Domstedelingen, waarvan slechts twee als basisspeler.

Schepers is de derde offensieve versterking voor Cambuur deze maand, dat eerder Bartholomew Ogbeche en Elvis Manu al aan zijn selectie toevoegde.

Bron FC Update

het gaat voor mij in deze discussie niet over mijn gelijk halen ik heb deze info op verschillende websites zien staan vandaar dat ik daar dus ook vanuit ga dat dit waar is.

Marc S

Citaat van: yellow@ndblue op mei 04, 2014, 18:59:12

31 januari 2014 – Bob Schepers maakt het seizoen af bij SC Cambuur. De 21-jarige vleugelspeler wordt door de Friezen tot het eind van dit seizoen gehuurd van FC Utrecht, zo bevestigt de ploeg uit Leeuwarden.

Schepers maakte in de zomer van 2012 dezelfde stap, maar dan in omgekeerde richting. Sindsdien kwam hij tot slechts 18 competitiewedstrijden voor de Domstedelingen, waarvan slechts twee als basisspeler.

Schepers is de derde offensieve versterking voor Cambuur deze maand, dat eerder Bartholomew Ogbeche en Elvis Manu al aan zijn selectie toevoegde.

Eerste half jaar gehuurd met optie tot koop. Daar is gebruik van gemaakt.

grijskijker

Citaat van: yellow@ndblue op mei 04, 2014, 18:59:12

Pfffff 2011 is hij door Utrecht gekocht en 2012 is hij naar Utrecht gegaan was een jaar(2011) gehuurd..maar dat zal jij wel niet weten, je zal nog niet zo heel lang naar Cambuur gaan..

moodygrunn

Om aan alle (on)zin een einde te maken:

http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/34786/bob-schepers-per-direct-terug-bij-cambuur/

deel dit artikel via
tags Bob SchepersCambuureredivisieFC UtrechtLeeuwardentransfervoetbal
Leeuwarden

LEEUWARDEN – Bob Schepers keert per direct terug naar Cambuur.

Dat heeft de speler vanavond bevestigd tegenover Huis Aan Huis.

De 21-jarige vleugelaanvaller staat onder contract bij FC Utrecht, maar voetbalt daar weinig.

Dit seizoen kwam hij tot slechts 265 speelminuten in tien duels.

Schepers debuteerde als zeventienjarige linksbuiten bij Cambuur waarna hij in 2011 een driejarig contract tekende in de Domstad.

Utrecht verhuurde hem in zijn eerste contractjaar aan Leeuwarden en nam hem pas een seizoen later in de selectie op. Vorig jaar scoorde hij één keer (negen wedstrijden), dit seizoen maakte hij geen doelpunt.

Het gaat om een half jaar huur, waarna hij contractvrij is en dan in principe nog een jaar bij Cambuur blijft.

Schepers traint morgen al mee.

Met dank aan correspondent Henk Albers.
In Henk en Sandor we trust

grijskijker

Nou yellow@ndblue verder nog wat?? Vast niet... nu maar naar bed,je zal morgen wel naar school moeten..