Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
83 gasten, 7 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco

Bob Schepers

Gestart door sunderland, januari 30, 2014, 22:57:12

Vorige topic - Volgende topic

yellow@ndblue

Citaat van: de Schoot op april 18, 2014, 17:30:11
Wat moeten we daar van denken?

@ De Schoot

Dat laat ik geheel aan jou fantasie over :zweep

Hieronder staat een melding van Bron V.I hier doelde ik eigenlijk op :insane

In anderhalf seizoen in de Domstad speelde Schepers slechts achttien Eredivisieduels, waarvan slechts twee als basisspeler

el haj

Oei, oei, oei. Ik zeg het niet graag over een kind van de club, maar de wedstrijd van Bob deed zeer aan m'n ogen. Toen Feldballe langs de lijn stond was ik zelfs opgelucht, hij kon het eigenlijk niet slechter doen dan Schepers. Helaas ging Ritzmaier eraf. Viel me een beetje tegen van HdJ, wel weer respect dat 'ie Olivier weer wat minuten laat maken want dit moet wel een ongelofelijk kutseizoen voor hem zijn geweest...

lunnie

Ik heb het idee als ik Bob zie spelen dat hij veeeel te graag wil waardoor het er allemaal heel ongelukkig niet uit komt. Er zit meer in dan ie laat zien, maar het zit 'm vaak ook niet mee. Voorzetten waren erg slecht vanavond..

AL

Waarom moet hij altijd op rechts spelen, terwijl hij stijf links is?

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: AL op mei 03, 2014, 21:58:37

Precies wat ik me ook afvroeg ja. Vreemd!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

speculeter

Was id een drama vanavond.
Mistte Lukoki toch wel.

legeips

Citaat van: AL op mei 03, 2014, 21:58:37

Omdat het lieverdje van HdJ in de spits moet spelen en Ogbeche gedwongen als vleugelspits moet fungeren. Deze keuze maakt onze voorhoede er niet productiever op.

Dokkumer

Citaat van: legeips op mei 03, 2014, 22:42:52
Omdat het lieverdje van HdJ in de spits moet spelen en Ogbeche gedwongen als vleugelspits moet fungeren. Deze keuze maakt onze voorhoede er niet productiever op.
Jij hebt echt een hekel aan Barto.. Dit staat namelijk VOLSTREKT buiten het feit dat Bob gewoon op links had moeten staan. En als je ziet dat het niet loopt, switch je tijdens de wedstrijd toch? Dat zelfinzicht mag je wel verwachten van spelers lijkt me.

Maar nee, het is allemaal de schuld van Barto.

DMS78

Zoveel keus had Henk ook niet lijkt mij....

Cor

Citaat van: legeips op mei 03, 2014, 22:42:52

Je begint wel erg sneu te worden. Twee derde van de normale voorhoede speelde niet, dit is toch improviseren. Jou favoriet deed twintig minuten mee, heeft niets laten zien.

Cambuur058

Bobje kan het niveau helaas niet aan. Goed genoeg voor op de bank, zal volgend seizoen geen basisplaats krijgen lijkt me.

Scc01

Weinig ballen goed geraakt. Aan de andere kant moeten we ook niet al teveel waarde aan al die voorzetten met verkeerde been geven. Want ik kan er weinig opnoemen die een fatsoenlijke voorzet geven met het verkeerde been. Verder lijkt het wel of hij net iets teveel wil. Trouwens is hij wel een van de weinigen die een afstandschot aandurft. Vind het wat te vroeg om te zeggen dat hij volgend jaar op de bank moet plaatsnemen.

John Hiatt

Slecht, slechter, slechtst...

PePe

Citaat van: Scc01 op mei 03, 2014, 23:46:08
Weinig ballen goed geraakt. Aan de andere kant moeten we ook niet al teveel waarde aan al die voorzetten met verkeerde been geven. Want ik kan er weinig opnoemen die een fatsoenlijke voorzet geven met het verkeerde been. Verder lijkt het wel of hij net iets teveel wil. Trouwens is hij wel een van de weinigen die een afstandschot aandurft. Vind het wat te vroeg om te zeggen dat hij volgend jaar op de bank moet plaatsnemen.

Schepers  :zucht

legeips

Citaat van: Dokkumer op mei 03, 2014, 22:48:50
Jij hebt echt een hekel aan Barto.. Dit staat namelijk VOLSTREKT buiten het feit dat Bob gewoon op links had moeten staan. En als je ziet dat het niet loopt, switch je tijdens de wedstrijd toch? Dat zelfinzicht mag je wel verwachten van spelers lijkt me.

Maar nee, het is allemaal de schuld van Barto.

klopt helemaal...
We bouwen voorin alles om deze overgewaardeerde speler heen, hoeveel kansen hebben we vanavond gehad? Ogbeche loopt doelloos over de flank of middenveld te zwerven. Ik zie het niet zitten met Barto voor het nieuwe seizoen, daarnaast vind ik het ongezond om spelers die beter zijn op een andere positie te laten spelen