Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
84 gasten, 2 leden
WouterZz, fred

oebele schokker

Gestart door sunderland, januari 22, 2013, 19:58:00

Vorige topic - Volgende topic

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Eewal op juni 02, 2014, 20:36:53
Oebele, Bob en Feldballe..... Eredivisie? Nee!!!!

Hebben mij tot dusver ook niet kunnen overtuigen. Daarom moeten er zeker 2 goede buitenspelers bij. Narsingh is ook maar afwachten of hij fit blijft. Anders zitten we weer met hetzelfde probleem als vorig seizoen de eerste duels.

Heel benieuwd naar de ontwikkelingen. Liefste zie ik Manu nog een jaartje!

Timmie

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juni 02, 2014, 21:28:08
Hebben mij tot dusver ook niet kunnen overtuigen. Daarom moeten er zeker 2 goede buitenspelers bij. Narsingh is ook maar afwachten of hij fit blijft. Anders zitten we weer met hetzelfde probleem als vorig seizoen de eerste duels.

Heel benieuwd naar de ontwikkelingen. Liefste zie ik Manu nog een jaartje!

Beerens zal niet naar Feyenoord gaan, en Manu dus (nog) niet naar Cambuur! Hopen dat er een goede buiten komt bij de Stadionclub..

Galdiano

Ik heb nog steeds dat Feldballe doorbreekt.
Op trainingen regelmatig één van de beteren.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

de Schoot

Citaat van: Galdiano op juni 02, 2014, 22:29:18
Ik heb nog steeds dat Feldballe doorbreekt.
Op trainingen regelmatig één van de beteren.

Eens!

Cor

Citaat van: Timmie op juni 02, 2014, 20:35:47
*groen randje*

Geen nieuws over Martijn Timmie? Oebele kan beter terug naar de boys bedoel ik, verhuren maakt je niet automatisch beter, maar zo wordt het hier wel gebracht.

Timmie

Citaat van: Cor op juni 03, 2014, 08:32:56
Geen nieuws over Martijn Timmie? Oebele kan beter terug naar de boys bedoel ik, verhuren maakt je niet automatisch beter, maar zo wordt het hier wel gebracht.

Redelijk stil. Wordt in principe niet meer spelers gehaald voordat Groningen evt de groepsfase van de EL haalt..

De Gast

Gaat een (half)jaartje niks doen?

michello

Het ga je goed kerel!
Gaat terug naar Harkema in Januari.

http://pbs.twimg.com/media/B4FU6cWCIAEgqfQ.jpg#twimg

Collingwood

Is hem inderdaad gegund, zo'n rasvoetballer moet spelen. Jammer dat hij het fysiek niet aankon op het hoogste niveau.
Kalmte alleen kan u redden.

Mitar

Citaat van: Collingwood op december 05, 2014, 11:29:06
Is hem inderdaad gegund, zo'n rasvoetballer moet spelen. Jammer dat hij het fysiek niet aankon op het hoogste niveau.
Fysiek maar vooral tekortkoming in handelingssnelheid op het hoogste niveau. Gun hem toe om weer lekker te spelen.

Collingwood

Citaat van: Mitar op december 05, 2014, 13:56:26
Fysiek maar vooral tekortkoming in handelingssnelheid op het hoogste niveau. Gun hem toe om weer lekker te spelen.

Ook dat inderdaad.
Had het desondanks als buitenspeler wel kunnen redden als hij sneller was geweest, denk ik.

EDIT: Nu officieel bevestigd door de club.
Kalmte alleen kan u redden.

gobo

Bedankt voor je inzet. Jammer dat er niet meer uit is gekomen. 1 van de belangrijkste mensen in het promotiejaar. Heel veel succes bij je nieuwe/oude club.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Destroyer

Citaat van: gobo op december 06, 2014, 16:49:03
Bedankt voor je inzet. Jammer dat er niet meer uit is gekomen. 1 van de belangrijkste mensen in het promotiejaar. Heel veel succes bij je nieuwe/oude club.

:thumbsup
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bascambuur

Hij had in het kampioensjaar volgens mij de meeste assists van alle spelers in de JL.  :thumbsup

sunderland

Oebele bedankt jonguh .ik was 1 van jou grootste fans .Je had vanavond makkelijk mee gekunt .