Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Holwerd voor Cambuur, Huizen, bok, Thijs09876, zeewolde

Utrecht-cambuur

Gestart door Daddy T., februari 07, 2014, 16:11:24

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: geelenblauwscc op maart 24, 2014, 19:49:22
Bus1 zat bijna vol

Hum, dat is matig. Utrecht best aardige aantallen
Henk, held, bedankt

geelenblauwscc

Ja valt mij ook wat tegen juist daar hebben ze ons nodig maar we hebben nog twee weken

Galdiano

Citaat van: geelenblauwscc op maart 24, 2014, 20:08:49
Ja valt mij ook wat tegen juist daar hebben ze ons nodig maar we hebben nog twee weken

Az en Utrecht winnen en je bent veilig!  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

geelenblauwscc

Zou mooi zijn maar toch even met 500 naar nijmegen |:)

Eewal

Citaat van: DayDreamer op maart 24, 2014, 19:24:06
Vind dit echt opmerkelijk, hele seizoen zien we maar 1 bus bij een buscombi, nu op een onmogelijk tijdstip op een doordeweekse dag staan er 230 man / vrouw op papier, zal het dan echt om die 15 euro gaan  :?

Dit vind ik echt ook echt vreemd....

dizzhead

Citaat van: Eewal op maart 24, 2014, 21:18:56
Dit vind ik echt ook echt vreemd....

Jongeren die op zondag niet om tien/elf/twaalf uur in de bussen willen misschien. Mensen die vergoeding Ajax hiervoor inzetten. Gekken met weekenddiensten. Leuke uitwedstrijd voor velen. Vooraf selecteer ik een aantal potjes waar ik sowieso graag bij wil zijn, Utrecht was daar een van... Helaas door die nucleaire praatmannetjes gaat t nu niet lukken. Cursusavond.  :|

SCCornjum

Vind dit echt opmerkelijk, hele seizoen zien we maar 1 bus bij een buscombi, nu op een onmogelijk tijdstip op een doordeweekse dag staan er 230 man / vrouw op papier, zal het dan echt om die 15 euro gaan  :?
Onbegrijpelijk, maar wel mooi  |:)
Watching Football Is Not A Crime

S(CC)upporter

Goedkoper speelt bij mij ook een rol, ik vind 35 euro standaard gewoon veel geld voor een wedstrijdje bezoeken.
15 euro/20 euro kan ik goed mee leven, ik hoop ook dat Cambuur inziet dat uitwedstrijden wellicht iets toegankelijker moet, want dat haalt blijkbaar veel mensen over de streep en die zijn dan best bereid om op een woensdag te gaan, ik ben student dus sowieso dikke prima |:)

Casual14

De prijs scheelt zeker een rol, we hebben niets voor niets de armste wijk van nederland  8P

Hilversum voor Cambuur

Bjorn Kuipers de scheids. Kunnen we alvast wennen aan Internationale toparbiters voor de Europa League  8P

Marc S

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 25, 2014, 13:03:09
Bjorn Kuipers de scheids. Kunnen we alvast wennen aan Internationale toparbiters voor de Europa League  8P

Het is natuurlijk een belangrijke wedstrijd in de strijd om europees voetbal hè ;)

Galdiano

Leeuwarden staat al jaren in de top van de steden met de meeste armoede!
De prijzen liggen veel te hoog voor veel supporters!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Galdiano op maart 25, 2014, 13:24:50
Leeuwarden staat al jaren in de top van de steden met de meeste armoede!
De prijzen liggen veel te hoog voor veel supporters!

+ Utrecht leuk stadion
+ Al aardig wat wedstrijden ongeslagen
+ Einde seizoen, staat spanning op

Toch opvallend veel tickets verkocht ivm tijdstip & combi!  |:)

Hilversum voor Cambuur

In een tijdsbestek van amper een week hebben duizend supporters van RKC WAALWIJK een kaart aangeschaft voor het uitvak voor de belangrijke uitwedstrijd van aanstaande zondag tegen Roda JC Kerkrade. Dat wil zeggen dat het uitvak van het Parkstad Limburg Stadion helemaal is uitverkocht! Met z'n allen!

De afgelopen dagen ontstond een ware run op de RKC WAALWIJK Fantour-kaarten. Honderden RKC'ers spoedden zich naar de RKC WAALWIJK Fanshop om zichzelf te verzekeren van een plekje in één van de twintig bussen die zondag koers zetten richting Kerkrade.

RKC WAALWIJK is ongelooflijk trots op zijn achterban en dankt de volgende sponsoren, die het mede mogelijk hebben gemaakt dat de fans van de geelblauwen voor slechts tien euro een kaartje voor de RKC WAALWIJK Fantour konden aanschaffen

------

Ook bij RKC loopt de kortingsactie als een trein!

S(CC)upporter

It's all about the money :y