Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
78 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Huizen, Thijs09876, zeewolde

Utrecht-cambuur

Gestart door Daddy T., februari 07, 2014, 16:11:24

Vorige topic - Volgende topic

SaVaGe

Citaat van: Galdiano op maart 28, 2014, 15:10:18
Uiteraard ook met inloggegevens van andere provider dan ziggo / upc. Alleen te bekijken met foxgo en/of fox eredivisie klanten via internet.

Excuus Mr KPN  :rodekaart

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Tukker op maart 27, 2014, 20:12:17
Kan het zijn dat de supporters die ook naar Ajax waren gecompenseerd worden met een toegangsbewijs voor Utrecht uit? Tot mijn verbazing lag er vandaag van Cambuur een kaartje voor Utreg uit op de deurmat terwijl ik er geen besteld heb.

He Tukker je zult toch zelf vrij moeten nemen woensdag: vandaag kaartje binnen gekomen! Maar ik kreeg twee ipv één. Ik hoop niet dat ik voor NEC uit één krijg ipv twee. Gaat lekker op de administratie  :_schater
Henk, held, bedankt

moodygrunn

Citaat van: Galdiano op maart 28, 2014, 15:10:18
Uiteraard ook met inloggegevens van andere provider dan ziggo / upc. Alleen te bekijken met foxgo en/of fox eredivisie klanten via internet.

Als het op internet wordt uitgezonden, dan verwacht ik op de bekende kanalen ook wel een streampje...
In Henk en Sandor we trust

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Tukker

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 28, 2014, 20:51:54
He Tukker je zult toch zelf vrij moeten nemen woensdag: vandaag kaartje binnen gekomen! Maar ik kreeg twee ipv één. Ik hoop niet dat ik voor NEC uit één krijg ipv twee. Gaat lekker op de administratie  :_schater
:thumbsup

Toch de baas maar even lief aankijken woensdag  :devil

Of we krijgen voor NEC weer eentje extra. Zo komt het uitvak wel vol  |:)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Treb

Ik zie dat deze wedstrijd op Fox7 is te bekijken. Ik heb een Eredivisie abonnement bij Fox, maar als ik deze wedstrijd wil zien dien ik een FOX Sports Eredivisie GO abonnement te hebben? Komt dat abonnement bovenop je maandelijkse abonnement ofzo? 

moodygrunn

Citaat van: Treb op maart 30, 2014, 13:13:44
Ik zie dat deze wedstrijd op Fox7 is te bekijken. Ik heb een Eredivisie abonnement bij Fox, maar als ik deze wedstrijd wil zien dien ik een FOX Sports Eredivisie GO abonnement te hebben? Komt dat abonnement bovenop je maandelijkse abonnement ofzo?

Van wat ik lees op de website van fox wel. Er wordt daar onderscheid gemaakt tussen een abo op het tv-kanaal en het digitale kanaal waarmee je ook alles kunt bekijken op tablet, smartphone etc. Dat wordt dus streamen of een kijkcode kopen (a E11,95)
In Henk en Sandor we trust

gewoon een fan

Citaat van: Treb op maart 30, 2014, 13:13:44
Het hangt ervan af welke provider je hebt, wij zitten bij KPN en dan hoef je alleen maar een account aan te maken en het abonnementsnummer en je pincode in te vullen en je kunt de wedstrijd bekijken.
Dit is in het geval bij KPN, andere providers werken misschien weer anders.

Yellow Army

Citaat van: gewoon een fan op maart 30, 2014, 13:20:10
Het hangt ervan af welke provider je hebt, wij zitten bij KPN en dan hoef je alleen maar een account aan te maken en het abonnementsnummer en je pincode in te vullen en je kunt de wedstrijd bekijken.
Dit is in het geval bij KPN, andere providers werken misschien weer anders.

Voor UPC is het tegenwoordig ook gratis beschikbaar. Alleen ff een account aanmaken. Aanrader is ook om de fox-app te downloaden op je mobiel en/of tablet. Kan je ook live, samenvattingen etc. kijken.
Area 58

S(CC)upporter

Ik zie te vaak het woord F*X  :_spank

Tanjajeah

Citaat van: Yellow Army op maart 30, 2014, 13:25:17
Voor UPC is het tegenwoordig ook gratis beschikbaar. Alleen ff een account aanmaken. Aanrader is ook om de fox-app te downloaden op je mobiel en/of tablet. Kan je ook live, samenvattingen etc. kijken.

En kabel Noord dan? Iemand?

Hilversum voor Cambuur

oldehove

ut komt su as het komt

speculeter

Volgens mij mist utrecht iig ayoub....is wel een belangrijke speler
daar en ook steve de ridder die kreeg in zijn lastste wedstrijd
rood.toch niet onbelangrijk lijkt mij.
mooi een punt of liefst 3 pakken.
zou in dezelfde opstelling beginnen als tegen az.
maar dan met bakker voor van moorsel.

Bernardo

de Ridder rood? Geen kaart gevallen bij NAC - Utrecht