Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
43 gasten, 7 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere, WouterZz

Utrecht-cambuur

Gestart door Daddy T., februari 07, 2014, 16:11:24

Vorige topic - Volgende topic

roepieh

Citaat van: Len Cantello op april 02, 2014, 11:12:59
Meer van het tijdperk van de houten bek. Of geeft 'ie nog wel ens een rondje weg?
:X :proost :P

hij is altijd al uren vooraf aanwezig, die heeft geen dorst meer dan...

legeips

Wat goed zou zijn is dat de (supporters) van gisteren openlijk hun spijt betuigen over de schaamteloze actie van gisteren.

Als deze supporters denken, dat een beetje applaus en schouderklopjes de spelers weer in de juiste modus zetten, hebben ze dat goed mis.

We moeten ons beter realiseren, dat de trainer veel voor de spelers heeft betekend in hun eigen ontwikkeling.

Als ze vanavond winnen, dan doen ze dat voor de man die te weinig krediet kreeg van de supporters, maar genoeg van zijn spelers.

Ik baal echt van de wijze waarop er is gehandeld. Zeker van mensen met wat meer intelligentie. (zoals dhr vd Belt)
Ik baal echt waarop

Dokkumer

Hoe zouden de spelers het vinden als zij horen dat hun trainer tijdens de belangrijkste fase van het seizoen openlijk flirt met een andere club? Ik zou dat als speler niet bepaald netjes vinden om het maar mild uit te drukken.

En ik verdom het om mijn excuses aan te bieden omdat ik 100% achter mijn mening sta.

scclwd

Spijt betuigen voor de actie, niet voor je mening.

Dokkumer

Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 11:25:28
Spijt betuigen voor de actie, niet voor je mening.
Dat hoef ik ook niet.. Ik was er (bewust) niet bij betrokken ;)

scclwd

Lezen: jij hoeft je excuses niet aan te bieden, de 'supporters' die gisteren het stadion zijn binnen gedrongen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Utekleitrokken op april 02, 2014, 10:58:10
het is pure emotie geweest van die lui. Je kunt wel blijven gillen hier dat die gasten niet deugen en geen clubgevoel hebben etc. Maar wat is het dan? Enkel sensatie? Daar geloof ik niet in. Vanavond zitten een heel groot deel van die zelfde lui ook weer in Utrecht en dat is echt wel om de club te steunen.

Ik denk dat het overgrote deel van die 200 man zo is, maar je kunt mij niet wijs maken dat die stakkertjes, die jonkies die die ouwe kerel voor de deur wegduwen en naar binnen rennen iets met Cambuur hebben. Ik denk dat ze Arts niet eens meegemaakt hebben. Met de emoties die die andere grote groep heeft kan ik meevoelen, maar ik weet bijna zeker dat die niet dit soort geweld gaan gebruiken. Die willen alleen gehoord worden.

Aan de andere kant vind ik de gebeurtenissen, hoewel schandalig, ook niet zo groot (zoals Cantello al zei) dat je daarom wegloopt. Ik denk dat DL wat blij was om zijn fouten en verkeerde inschattingen kon terugdraaien en toch weg kon.

En straks in het zonnetje onderweg, uitvak!
Henk, held, bedankt

Kinge

BIJ WINST, EEN PUNT OF VERLIES.

VANAVOND BUS ONTHALEN OP CAMBUURPLEIN.

dennyboy20

Citaat van: Dokkumer op april 02, 2014, 11:22:59
Hoe zouden de spelers het vinden als zij horen dat hun trainer tijdens de belangrijkste fase van het seizoen openlijk flirt met een andere club? Ik zou dat als speler niet bepaald netjes vinden om het maar mild uit te drukken.

En ik verdom het om mijn excuses aan te bieden omdat ik 100% achter mijn mening sta.

Er zijn maar een paar die hun excuses aan moeten bieden en dat zijn de idioten met bivakmutsen en degenen die DL fysiek aan wilden vallen.

dennyboy20

Citaat van: Kinge op april 02, 2014, 11:33:22
BIJ WINST, EEN PUNT OF VERLIES.

VANAVOND BUS ONTHALEN OP CAMBUURPLEIN.

Helemaal mee eens. Laten zien dat we nog steeds als een blok achter Cambuur staan. |:)

Goutum

Citaat van: Dokkumer op april 02, 2014, 11:22:59

Er werd geapplaudisseerd, ze gunnen hem die stap. De emotie van een speler is anders dan die van een supporter..

Galdiano

Citaat van: dennyboy20 op april 02, 2014, 11:41:54

Er zijn maar een paar die hun excuses aan moeten bieden en dat zijn de idioten met bivakmutsen en degenen die DL fysiek aan wilden vallen.

Hoe kom je erbij? Fysiek aanvallen?  :_schater
Ik denk dat de groep die aanwezig was alleen een hartig woordje wouden spreken met Dwight!

Ik was er niet bij, maar met liederen en spandoek was het mijn inziens voldoende geweest.

Vanavond spelers opwachten ongeacht resultaat zou een goed signaal zijn richting de spelers!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Goutum

Citaat van: Galdiano op april 02, 2014, 12:19:43
Hoe kom je erbij? Fysiek aanvallen?  :_schater
Ik denk dat de groep die aanwezig was alleen een hartig woordje wouden spreken met Dwight!

Ik was er niet bij, maar met liederen en spandoek was het mijn inziens voldoende geweest.

Vanavond spelers opwachten ongeacht resultaat zou een goed signaal zijn richting de spelers!

Ik was er wel bij. Deze groep was niet voor rede vatbaar, die hadden DL gepakt als hij daar nog rond liep.

carlo de leeuw

na een nachtje slapen voor het eerst geen wedstrijdspanning.
Hoorde trouwens van mijn zoon dat de wedstrijd niet eens op eredivisie live is te zien.
Weet iemand daar wat van.
Len C. wil over tot de orde van de dag....zijn goed recht.....ik baal nog steeds van dat hele idiote gedoe de laatste dagen.
De ene ouwe lul is de andere niet.
Alhoewel Len C. is 9 jaar ouder dan Carlo de L.... :zweep

Galdiano

Benieuwd wie gaat scoren vanavond, en benieuwd of er een onder shirt zal worden getoond  :| 
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets