Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde, Poetser

Utrecht-cambuur

Gestart door Daddy T., februari 07, 2014, 16:11:24

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

De wedstrijd is alleen via internet te volgen. Staat ergens wel een "handleiding" hoe je dat kunt oppakken... Ik heb geen Fox, dus kan ik je daar verder niet mee helpen.

Voor allen die straks in de richting van Nieuw Galgenwaard gaan, goede reis en schreeuw ons vanavond naar de overwinning. Degenen die met ander vervoer gaan, idem!

pvanbuijtene

Citaat van: Goutum op april 02, 2014, 12:25:12
Ik was er wel bij. Deze groep was niet voor rede vatbaar, die hadden DL gepakt als hij daar nog rond liep.

Aannames... er is niks van dat gebeurd dus ga ook niet dom lopen gissen... ik ben ook wel es niet voor rede vatbaar maar mep dan ook niet.

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op april 02, 2014, 12:28:29
De wedstrijd is alleen via internet te volgen. Staat ergens wel een "handleiding" hoe je dat kunt oppakken... Ik heb geen Fox, dus kan ik je daar verder niet mee helpen.

Voor allen die straks in de richting van Nieuw Galgenwaard gaan, goede reis en schreeuw ons vanavond naar de overwinning. Degenen die met ander vervoer gaan, idem!

Mag je op dit forum eigenlijk verwijzen naar minder legale manieren om de wedstrijd te bekijken? Anders wil ik wel een korte handleiding schrijven
In Henk en Sandor we trust

pvanbuijtene

Citaat van: moodygrunn op april 02, 2014, 13:09:42
Mag je op dit forum eigenlijk verwijzen naar minder legale manieren om de wedstrijd te bekijken? Anders wil ik wel een korte handleiding schrijven

Ik weet dat geloof ik fr-fans ooit es gewaarschuwd voor deze verwijzingen.. as dit nog es zou gebeuren zou er boete komen...

Montana

Lore

Citaat van: Kinge op april 02, 2014, 11:33:22
BIJ WINST, EEN PUNT OF VERLIES.

VANAVOND BUS ONTHALEN OP CAMBUURPLEIN.

Dat zou een heel sympathiek gebaar zijn, maar kan je niet te hard schreeuwen? Ik woon vlak bij en wil graag slapen!

:devil

Lore

Citaat van: Galdiano op april 02, 2014, 12:27:16
Benieuwd wie gaat scoren vanavond, en benieuwd of er een onder shirt zal worden getoond  :|

Denk het niet! Die spelers hebben gezien dat niet iedereen genuanceerd reageert op DKV en dan zouden zij openlijk zo duidelijk steun betuigen? Waarschijnlijk zal er wel iemand tijdens de interviews zeggen dat ze het jammer vinden en dat DL dit niet verdiende!

Lore

Citaat van: pvanbuijtene op april 02, 2014, 12:31:01
Aannames... er is niks van dat gebeurd dus ga ook niet dom lopen gissen... ik ben ook wel es niet voor rede vatbaar maar mep dan ook niet.

Kan je je wel voorstellen dat DL zich rot geschrokken is? Dat is ook niet normaal hoor! Intimidatie en agressie hoort er niet bij!

Lore

Citaat van: moodygrunn op april 02, 2014, 13:09:42

:0= CRIMINEEL ! ! ! !

moodygrunn

Citaat van: Lore op april 02, 2014, 13:39:48
:0= CRIMINEEL ! ! ! !

Dat bin we ja allemaal bij cambuur
In Henk en Sandor we trust

FrancoLWD

Weet iemand nog een goede radiostream voor de wedstrijd straks?
Ik ben aan het werk maar wil er graag nog wel wat van meekrijgen.
Mercurius mag het niet meer uitzenden toch?

speculeter

Treb

De afgelopen dagen zijn hoe dan ook in de koppies van de spelers gaan zitten. Het positieve gevoel rond de club is plotsklaps helemaal verdwenen. Benieuwd hoe ze er mee omgaan, maar ik vrees het ergste.  :|

FrancoLWD

Citaat van: peter op april 02, 2014, 14:47:48
Omrop abe mischien?

Tis een optie, liever niet natuurlijk :p

Misery

Denk dat het 2-3 gaat worden  :thumbsup
Biertje?