Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
78 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Huizen, Thijs09876, zeewolde

Utrecht-cambuur

Gestart door Daddy T., februari 07, 2014, 16:11:24

Vorige topic - Volgende topic

drg

Goede reeks zal zeker definitief TOCH wel door een scheidsrechter beëindigd worden ...

Cambuur Groningen

Twente 2x rood zie ik net, maar hopen dat dat 1-1 blijft

DayDreamer

Citaat van: drg op april 02, 2014, 20:30:10
Goede reeks zal zeker definitief TOCH wel door een scheidsrechter beëindigd worden ...

Het was ook zo goed he wat Cambuur liet zien.

CJ058

Ze spelen als een stel natte kranten. Ogbeche en Hemmen, kan het nog laconieker...?

Cambuur Groningen

Citaat van: DayDreamer op april 02, 2014, 20:32:23
Het was ook zo goed he wat Cambuur liet zien.
Doet er niet toe of het goed of slecht was, goal ging duidelijk hands aan vooraf. Had hij gefloten was het 0-0 geweest

Goutum

Zit niet altijd zo te zeuren over die scheids. Hebben de nederlaag aan onszelf te danken.

Destroyer

Hoor cambuur ook haast niet meer zingen
** Poolwinner 18/19 - 21/22

drg

Ah in de dxtra tijd gaat t publiek ook eens staan.. allejezus zeg wat een triest stadion

drg

Citaat van: Goutum op april 02, 2014, 20:33:40
Zit niet altijd zo te zeuren over die scheids. Hebben de nederlaag aan onszelf te danken.

Oh ok, dus jij vond die handsbal voor dat doelpunt geen overtreding, wedstrijd beeld was compleet anders in de tweede helft tot dat moment

Bernardo

Overigens, denk ik dat we wel zo goed als veilig zijn hoor. RKC moet minstens 6 punten halen in 4 wedstrijden en dan moeten wij geen 1 pakken. Zie ik niet gebeuren.

Tukker

Maar 1 beslissing is in dit geval wel beslissend. Maar daarom heet het ook een beslissing. De scheids was vandaag zeker niet in het voordeel van Cambuur. En dan druk ik me zwak uit.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

scclwd

Citaat van: Bernardo op april 02, 2014, 20:36:15
Overigens, denk ik dat we wel zo goed als veilig zijn hoor. RKC moet minstens 6 punten halen in 4 wedstrijden en dan moeten wij geen 1 pakken. Zie ik niet gebeuren.

O ja? Ik ben er nog lang niet zeker van.

pvanbuijtene

Citaat van: Bernardo op april 02, 2014, 20:36:15
Volg week fey - rkc

Tukker

Klopt. Voor 60% aan onszelf

EN VOOR 30% AAN DE SCHEIDSRECHTER  :|
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Goutum

Citaat van: drg op april 02, 2014, 20:35:22
Oh ok, dus jij vond die handsbal voor dat doelpunt geen overtreding, wedstrijd beeld was compleet anders in de tweede helft tot dat moment

Je brengt het telkens alsof de hele wereld tegen Cambuur is. Rood was terecht en Barto had moeten scoren, daar kun je de nadruk ook op leggen.