Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
72 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Huizen, Thijs09876, zeewolde

Utrecht-cambuur

Gestart door Daddy T., februari 07, 2014, 16:11:24

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

1 doelpunt uitgelopen op RKC  :P

EastSide058

We hebben van ons zelf verloren vandaag
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

AL

Citaat van: drg op april 02, 2014, 20:30:10
Goede reeks zal zeker definitief TOCH wel door een scheidsrechter beëindigd worden ...

Hou toch op man. Vandaag geen schijn van kans gehad.
Het is aan Nienhuis te danken dat we voor rust al niet 3-0 achter stonden.

Zaterdag wordt weer zo'n wedstrijd en die gaan we zeker niet winnen (al hoop ik het wel natuurlijk).
Ik kijk vanaf nu alleen nog maar naar RKC!

De Gast

Citaat van: CJ058 op april 02, 2014, 20:32:46
Ze spelen als een stel natte kranten. Ogbeche en Hemmen, kan het nog laconieker...?

Laat ze eens vanaf het begin starten, met 11 man.
Die klote invalbeurtjes zijn toch niks man. Middenveld ontwricht, rode kaart erbij. Zo kun je toch niet in een wedstrijd komen.

Bernardo

Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 20:37:41
O ja? Ik ben er nog lang niet zeker van.

Aankomend weekend  Feyenoord - RKC. Normaal gesproken gewoon winst voor Feyenoord, blijven er nog maar 3 over.

scclwd

Citaat van: Goutum op april 02, 2014, 20:38:12
Je brengt het telkens alsof de hele wereld tegen Cambuur is. Rood was terecht en Barto had moeten scoren, daar kun je de nadruk ook op leggen.

Dan vergeet je Lukoki nog, die had ook moeten scoren.

drg

Citaat van: Goutum op april 02, 2014, 20:38:12
Je brengt het telkens alsof de hele wereld tegen Cambuur is. Rood was terecht en Barto had moeten scoren, daar kun je de nadruk ook op leggen.

Ja rood was misschien terecht en Barto had mogen scoren maar dat doelpunt is beslissend geweest voor deze wedstrijd en zoiets knulligs moeten die geweldige goddelijke untouchable en nooit-foute-beslissingen scheidsrechters zien

pvanbuijtene

papagaaiensoep

El Makrini had ok met 2x geel van veld mutten, der hewwe we mazzel. Rood voor Bijker vond ik niet eens onterecht, kest 'em voor geve. Zal één, hooguut twee wedstriiden wurde.

Eerste helft beter uutcountere en staast met 0-2, 1-2 voor. Ik mis op gras de passie en bezieling, maar vooral ok het tempo dat ik in thuuswedstriiden veel meer zie!

058-4life

Citaat van: Bernardo op april 02, 2014, 20:39:52
Aankomend weekend  Feyenoord - RKC. Normaal gesproken gewoon winst voor Feyenoord, blijven er nog maar 3 over.
En Zwolle en NAC zijn voor hun ook wel te doen lijkt mij. DKV zal daarnaast wel niet te hard hun best meer doen de 34e speelronde.

Cambuur058

we gaan heus niet degraderen,
kuipers die naar het wk gaat  :_schater :_schater :_schater hebben we dan geen enkele goede scheids in nl? schandalig

bakker zwak, lukoki heel zwak.
barto, hoe kan je op leeg goal naast schieten??? tsja.

Harry L.

Ja hoor, we zijn zo goed als binnen. Wel een hele matige pot, lukoki en barto hadden moeten scoren.

scclwd

Iedereen kan van iedereen winnen dus rkc ook van feyenoord.

058-4life

Citaat van: scclwd op april 02, 2014, 20:41:01
Dan vergeet je Lukoki nog, die had ook moeten scoren.
Ja, dat moet hij iedere wedstrijd 3 keer...

Cambuur Groningen

En RKC speelt ook nog tegen NAC. Die staan ook onder ons, waardoor 1 van de 2 in die ronde niet op ons inloopt...