Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
81 gasten, 7 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco

FC Groningen - Cambuur [zondag 02-03-'14]

Gestart door Galdiano, februari 10, 2014, 22:38:48

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

Citaat van: pvanbuijtene op maart 03, 2014, 12:37:54
Die lukoki ook.. genoot ervan dat zijn naamwerd gescandeerd na de wedstrijd... big smile haha..

Ook dikke compliment aan supporters dat voor de wedstrijd alle spelers werden toegezongen!! Top
ja prachtig haha, die witte tanden vielen wel op

Unknown

Blij met het punt, helaas weer geen overwinning, maar we staan toch knap 11de. Ajax uit reken ik niet op punten en hoop dat we de pot daarna met de sterkste 11 kunnen beginnen tegen rkc...die pot is zeer belangrijk.

Overigens ook slecht nieuws gister. Het overlijden van 1 onze supporters....
Daar zal neem ik aan eerste volgende thuiswedstrijd wel aandacht aan besteed worden...zeker door vak 14 wel. Aangezien het een jongen uit die groep was.

Casual14

Citaat van: Unknown op maart 03, 2014, 12:56:50
Overigens ook slecht nieuws gister. Het overlijden van 1 onze supporters....
Daar zal neem ik aan eerste volgende thuiswedstrijd wel aandacht aan besteed worden...zeker door vak 14 wel. Aangezien het een jongen uit die groep was.

Hoe is hij overleden dan? Zag op een gegeven moment wel 3 ehbo'ers het vak in komen....neem aan dat dit er niks mee te maken had.

Was soms wel een spandoek te zien met "sterkte" tijdens een eerdere wedstrijd.

Sterkte voor de nabestaanden

Unknown

Dat had er indd niets mee te maken..hij was voor de wedstrijd al overleden
Was al tijdje in gevecht tegen die vreselijke ziekte..en verloor gister de strijd.

Casual14

Citaat van: Unknown op maart 03, 2014, 14:08:24
Dat had er indd niets mee te maken..hij was voor de wedstrijd al overleden
Was al tijdje in gevecht tegen die vreselijke ziekte..en verloor gister de strijd.

Jammer dat het zo ten einde moet komen! ;(

RIP

papagaaiensoep

Terechte opmerkingen over Lukoki inderdaad; hij is vaak beskimpt maar de laatste wedstriiden gaat het beter met 'em, hoewel die idiote actie tegen Pisvee in de 2e helft nog niet vergeten is. Hij was gister veel in het spel betrokken en de voorzetten (okay, op die eerste indraaiende vrij trap c.q. luchthuiler na) binne ok wel stukken minder weest. Gaat de goeie kant op  :thumbsup en dat gebit na afloop deed mie bijna zeer aan de ogen, happy days!  :D

wiekie1969

Radioverslag omrop abe met onze grote vriend Geert v T. : http://www.omropfryslan.nl/utstjoering/radiomist?created[value][date]=2-03-2014&u=16, vanaf 16.00 uur inklikken.

Dokkumer

Manman, wat een spanning weer in dat laatste kwartier. Swit staat mie weer dik oppe hasses

Verstuurd vanaf mijn spambox

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: wiekie1969 op maart 03, 2014, 18:25:09
Radioverslag omrop abe met onze grote vriend Geert v T. : http://www.omropfryslan.nl/utstjoering/radiomist?created[value][date]=2-03-2014&u=16, vanaf 16.00 uur inklikken.

Op weg naar Frankrijk tot Zuid Limburg via internet naar OF geluisterd! Ze doen het echt goed, op langs de lijn werkelijk geen enkel bericht, behalve de doelpunten, alleen maar die wanhopig overgewaardeerde klassieker.
Henk, held, bedankt

SCCornjum

Citaat van: wiekie1969 op maart 03, 2014, 18:25:09

Lekker verslag van Geert, vooral de thuis wedstrijd tegen dkv is legendarisch..
Watching Football Is Not A Crime

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: SCCornjum op maart 03, 2014, 20:12:19
Lekker verslag van Geert, vooral de thuis wedstrijd tegen dkv is legendarisch..

Dat was zeker geen objectieve verslaggeving  :zweep
Henk, held, bedankt

AL

Citaat van: Ruppppert op maart 03, 2014, 08:51:54
idd az op 1, daarna dkv,rkc,grun,heracles op basis waar ik ben geweest

Az, groningen en rkc sfeerloze bende.
Kan het amper uit mijn strot krijgen, maar bij dkv is de sfeer nog vele malen  beter dan bij deze 3 clubs.

Unknown

Dat was omdat het een derby was, dan zijn ze zichzelf ook niet.