Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
72 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Huizen, Thijs09876, zeewolde

Cambuur-Roda JC 22 februari

Gestart door Goutum, februari 11, 2014, 17:26:40

Vorige topic - Volgende topic

Voorstopper

Het is deze wedstrijd van belang dat SCC de kop erbij houdt. Ik denk dat die gasten uit Kerkrade wel proberen de boel te provoceren....Grote kans dat ze Cambuur kaarten aan willen naaien en zo met een man meer de wedstrijd willen winnen. Maar Cambuur in goede doen moet van Recht Op het Doel Af Juliana Combinatie kunnen winnen, zeker thuis...

sunderland

Citaat van: papier op februari 18, 2014, 10:33:25
Of Dijkstra, die vind ik ook prima voor de verdediging
niks veranderen in het elftal .V brakel of dijkstra op plek makrini.Hangt er ook vanaf wie daar bij Roda speelt

DayDreamer

We moeten hier echt niet te makkelijk over denken, uitslagen van 3-0 zie ik al voorbij komen, er is zo veel media aandacht voor Roda op moment, dat die lui alleen spelen, dat ze geen werklust hebben etc, dat gaan ze hier echt wel even recht zetten.

Ik hoop dat onze spelers scherp zijn, vol passie spelen, net als tegen Zwolle en DKV. Niet denken dit doen we wel even, hoop dat de ts dat wel inziet.

Lwdscc

Citaat van: DayDreamer op februari 18, 2014, 11:41:12
We moeten hier echt niet te makkelijk over denken, uitslagen van 3-0 zie ik al voorbij komen, er is zo veel media aandacht voor Roda op moment, dat die lui alleen spelen, dat ze geen werklust hebben etc, dat gaan ze hier echt wel even recht zetten.

Ik hoop dat onze spelers scherp zijn, vol passie spelen, net als tegen Zwolle en DKV. Niet denken dit doen we wel even, hoop dat de ts dat wel inziet.

Precies, reken er maar op dat die lui getergd zijn!
Roda betaalt ook niet voor niets de busreis voor de supporters...

DayDreamer

Citaat van: Lwdscc op februari 18, 2014, 11:43:03
Precies, reken er maar op dat die lui getergd zijn!
Roda betaalt ook niet voor niets de busreis voor de supporters...

Ze moeten beseffen dat dit misschien wel de belangrijkste wedstrijd van het seizoen is, verlies ze, sta je er beroerd voor, win je dan sla je een gat van 7 punten, en stijg je misschien nog wel een plekje, dan Groningen uit een punt pakken en Ajax, tsja dat zullen wel 0 punten worden.

Voorstopper

Citaat van: DayDreamer op februari 18, 2014, 11:41:12

Ik denk dat we misschien wel dezelfde sfeer moeten creeren als tegen DKV. Weer de spandoeken van zolder halen. Want als we deze winnen zetten we RODA op 7 punten. En ik heb er een hard hoofd in dat ze dat nog weer in gaan halen. Scheelt in ieder geval rechtstreekse degradatie  |:)

dizzhead

Nadat Ruud Brood werd ontslagen verscheen Jon Dahl Tomasson ten tonele bij Roda JC, met de bedoeling de club uit de kelder van de Eredivisie te halen. Door een 0-1 thuisnederlaag tegen ADO Den Haag zakte de Limburgse club zaterdag echter naar de allerlaatste plaats in de Eredivisie en dat doet pijn. Roda JC komt de fans nu tegemoet voor de eerstvolgende wedstrijd, uit tegen SC Cambuur.
/
De fans trakteerden de spelers zaterdag op een fluitconcert na de wedstrijd, maar Roda JC wil hen ervan overtuigen toch in grote getalen mee te gaan naar Friesland. De busreis naar Leeuwarden bedraagt liefst 330 kilometer, maar de supporters die erbij willen zijn krijgen hun reis vergoed door Roda JC. De entreekaart blijft wel gewoon voor eigen rekening, laat de club uit Kerkrade weten.
Roda JC heeft het de laatste jaren steeds moeilijk in de Eredivisie. Tussen 2004 en 2008 eindigde het steeds in het 'linkerrijtje', maar daarna zakte de club ineens naar een zestiende plaats. Twee prima seizoenen volgden met zelfs een keer een zesde plaats, maar daarna ging het weer slechter. Vorig seizoen slaagde men er via de play-offs in lijfsbehoud af te dwingen tegen De Graafschap en Sparta.

Bron: Voetbalzone

Lore

Citaat van: DayDreamer op februari 18, 2014, 11:45:18
Ze moeten beseffen dat dit misschien wel de belangrijkste wedstrijd van het seizoen is, verlies ze, sta je er beroerd voor, win je dan sla je een gat van 7 punten, en stijg je misschien nog wel een plekje, dan Groningen uit een punt pakken en Ajax, tsja dat zullen wel 0 punten worden.

Elke wedstrijd is de belangrijkste van het seizoen. Wij hebben afgelopen zondag echt enorm belangrijke zaken gedaan. Daardoor ligt er veel meer druk op Roda dan op ons. Als zij verliezen dan is rechtstreekse handhaving voor Roda haast onmogelijk. Bij ons is er bij verlies nog niets aan de hand en bij winst slaan wij een echt gat. Fantastische uitgangspositie.

Het zal erg moeilijk worden, maar onze spelers hebben dit seizoen wel bewezen goed tegen moeilijke omstandigheden en druk te kunnen

speculeter

Citaat van: papier op februari 18, 2014, 10:33:25
Of Dijkstra, die vind ik ook prima voor de verdediging
heeft meer body dan van brakel.
dus doe die maar.

Collingwood

Tot nu toe 'moesten' we winnen van Heracles, NEC, Utrecht, Go Ahead, DKV en PEC... En die hebben we allemaal gewonnen! Natuurlijk wordt het zaterdag een heel lastige wedstrijd, maar ik denk dat onze jongens goed met zulke omstandigheden om kunnen gaan (ten minste in eigen huis).
Kalmte alleen kan u redden.

jeff

stefan15

Citaat van: jeff op februari 18, 2014, 12:05:08
Naaihuis als scheids :X
Ongelooflijk!!! Wat een blunder van de knvb!

pvanbuijtene

Voorstopper

Citaat van: jeff op februari 18, 2014, 12:05:08
Naaihuis als scheids :X

Ik zeg nu al protest indienen bij de KNVB  :_spank

Dokkumer

Citaat van: Voorstopper op februari 18, 2014, 12:11:26
Ik zeg nu al protest indienen bij de KNVB  :_spank
Denk positief, hij kan heel veel goedmaken...

Verstuurd vanaf mijn spambox