Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Holwerd voor Cambuur, Huizen, bok, Thijs09876, zeewolde

Cambuur-Roda JC 22 februari

Gestart door Goutum, februari 11, 2014, 17:26:40

Vorige topic - Volgende topic

Voorstopper

Miga

Toch leuk dat ik de eerste uitwedstrijd van het seizoen de moeite heb genomen om naar Kerkrade te rijden. Het verlies was zeer onterecht, maar deze kans krijgen wij waarschijnlijk nooit weer wanneer die Duutsers straks in de  :jupiler-liga ballen. Ondanks Nijhuis gaan we zaterdag winnen. Wat mij betreft: NOOIT WEER RODA JC!!

dit is mien club

Roda JC veel beter, een overschot aan kansen...

Maar Cambuur wint met 1-0 haha heerlijk |:)

Nee ik blijf bij mijn eerste gedachte het wordt een kraker.

4-2 veel gele kaarten en één rode voor Roda
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Lore

Citaat van: dit is mien club op februari 20, 2014, 13:31:24
Roda JC veel beter, een overschot aan kansen...

Maar Cambuur wint met 1-0 haha heerlijk |:)

Nee ik blijf bij mijn eerste gedachte het wordt een kraker.

4-2 veel gele kaarten en één rode voor Roda

Ja, of Cambuur staat 0 - 0, maar met een man minder. Volgens wordt er een speler van Roda onderuit gehaald in de 16, maar krijgt geel wegens een schwalbe. Het blijkt echter zijn tweede gele kaart te zijn, waardoor hij eraf moet. Vervolgens wint Cambuur onverdiend met 1 - 0

DayDreamer

Toch een vol uitvakje lees ik.

speculeter

Van brakel voor makrini..
verder zelfde opstelling als vorige week.

pvanbuijtene

Tot nu toe hebben we alle clubs zoals roda hier thuis volledig weggespeeld... uitgaan van eigen kracht..
Snap niet dat er sommige zo bang zijn.

scclwd

Citaat van: pvanbuijtene op februari 20, 2014, 17:02:08
Tot nu toe hebben we alle clubs zoals roda hier thuis volledig weggespeeld... uitgaan van eigen kracht..
Snap niet dat er sommige zo bang zijn.

Ik wel. We zitten na Zwolle weer een beetje in de euforie-stemming. Het gevaar is dat je onbewust gaat denken dat we wel even winnen van Roda, of daar eigenlijk vanuit gaan. Het zal niet de eerste keer zijn dat we het deksel op de neus krijgen.

Bernardo

Citaat van: scclwd op februari 20, 2014, 17:13:49
Ik wel. We zitten na Zwolle weer een beetje in de euforie-stemming. Het gevaar is dat je onbewust gaat denken dat we wel even winnen van Roda, of daar eigenlijk vanuit gaan. Het zal niet de eerste keer zijn dat we het deksel op de neus krijgen.

Zelfde gebeurde na GAE, speelden we DKV helemaal van de mat.. Gewoon uitgaan van eigen kracht en winst. Als we zelfde spelen als tegen Zwolle maak ik mee geen zorgen.

Harry L.

Citaat van: scclwd op februari 20, 2014, 17:13:49

Dat gaat echt niet gebeuren, de ts en de spelers beseffen zich heel goed dat we Roda de vernieling in kunnen drukken. Natuurlijk wordt het geen makkie, winnen gaan we zeker |:)

Marc S

Citaat van: Bernardo op februari 20, 2014, 17:15:09
Zelfde gebeurde na GAE, speelden we DKV helemaal van de mat.. Gewoon uitgaan van eigen kracht en winst. Als we zelfde spelen als tegen Zwolle maak ik mee geen zorgen.

Dkv is een ander verhaal in derby's kunnen de voetbal wetten de prullenbak in. Ik ben er ook nog niet gerust van. Vooral door die zo euforistische stemming.

kickandrush

Citaat van: Harry L. op februari 20, 2014, 18:02:16
Dat gaat echt niet gebeuren, de ts en de spelers beseffen zich heel goed dat we Roda de vernieling in kunnen drukken. Natuurlijk wordt het geen makkie, winnen gaan we zeker |:)

Harry L die uitgaat van een overwinning??   :|

EastSide058

We gaan joda inmaken, ik heb er een heel goed gevoel bij  |:)
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

drg

papier

Alleen nog vak 4 en 6 kaarten voor te bestellen online. Genot. En 400 man mee uit Kerkrade, ook mooi. Volle bak!