Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
73 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Cambuur-Roda JC 22 februari

Gestart door Goutum, februari 11, 2014, 17:26:40

Vorige topic - Volgende topic

Harry L.

Citaat van: kickandrush op februari 20, 2014, 18:59:28
Harry L die uitgaat van een overwinning??   :|

Natuurlijk ga ik voor een overwinning. Af en toe een negatieve noot betekend niet per saldo dat ik er altijd van uit ga dat we verliezen. Kijk de pool er maar op na :proost

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

The Prominence

Citaat van: SCCornjum op februari 20, 2014, 21:08:46

laat die reserve duitsers maar lekker in de 5e klasse in duitsland spelen niemand die het merkt :zweep

EastSide058

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

pvanbuijtene

TM

Pfffffffffff ik mis mijn eerste thuiswedstrijd sinds jaren... Ik baal de hele week al. Uitgerekend zo'n belangrijke clash!  ;( ;(

pvanbuijtene

Citaat van: TM op februari 21, 2014, 12:30:20
Pfffffffffff ik mis mijn eerste thuiswedstrijd sinds jaren... Ik baal de hele week al. Uitgerekend zo'n belangrijke clash!  ;( ;(

Ik mis deze pot ook helaas... ;(

gewoon een fan

Ik heb zoveel zin in deze pot  :y ik moet er niet aan denken deze pot te moeten missen  :zucht
Dit wordt een hele belangrijke pot maar als wij gewoon ons spel spelen dan moet het goed komen, niet onderschatten maar gewoon je eigen spel spelen  :proost

papier

Naast mij is een plekje vrij. Misschien zou er, net als bij Groningen, een systeem moeten komen waar seizoenskaarthouders ook hun kaart weer aan kunnen bieden, als alle overige plekken zijn uitverkocht. SCC zelf ga ik helaas niet meer aan komen voor zaterdagavond

pvanbuijtene

Mijn seizoenskaart is gelukkig wel in gebruik |:)

misideoldskool

Gaat nog een lastige potje worden waken voor onderschatting deze kun je ook echt zomaar verliezen Roda zal wel voor de winst moeten gaan...

papagaaiensoep

Bin verdomme al nerveus, hak tegen PEC zelfs veel minder. Morgen goed derop klappe, hopelijk na een half uur 2-0 op het bord. Dan niet verslappen tot de rust en na rust scenario PEC en DKV en knakke die lui. Dan ist klaar.

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Voorstopper

Citaat van: misideoldskool op februari 21, 2014, 13:53:02
Gaat nog een lastige potje worden waken voor onderschatting deze kun je ook echt zomaar verliezen Roda zal wel voor de winst moeten gaan...

Ik ben het hier wel mee eens. Ik denk eigenlijk dat RODA hier heen komt om NIET te verliezen. Cambuur zal het spel moeten maken. RODA. loert op de counter. Dus kon best eens eindigen zoals de wedstrijd begon 0-0.

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: papagaaiensoep op februari 21, 2014, 14:25:22
Bin verdomme al nerveus, hak tegen PEC zelfs veel minder. Morgen goed derop klappe, hopelijk na een half uur 2-0 op het bord. Dan niet verslappen tot de rust en na rust scenario PEC en DKV en knakke die lui. Dan ist klaar.

Pfff wedstrijdspanning hier al de hele week.... dit moet het gaan worden!!!  |:) :0=