Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
88 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

Cambuur-Roda JC 22 februari

Gestart door Goutum, februari 11, 2014, 17:26:40

Vorige topic - Volgende topic

el haj

Citaat van: Lwdscc op februari 21, 2014, 17:02:43

Lijkt me een foto van dordecht fans?

Dat is iig niet de Geusselt en ik kan me ook niet meer de laatste keer herinneren dat MVV-supporters zichzelf de schapenkoppen noemden. :p

Marc S

Citaat van: JDM op februari 21, 2014, 15:03:53
Mannen vanuit Maastricht de hartstochtelijke smeekbede om alles te geven op het veld en op de tribune. Jullie weten niet half hoe er hier wordt meegeleefd. Stel je voor dat DKV na twee keer miraculeus te ontsnappen voor de derde keer op degraderen stond. Ik ben zenuwachtiger voor deze wedstrijd dan voor onze wedstrijd tegen volendam vanavond. Stamp de moffen richting jupiler league, liefst met een blessure voor hupperts en rode kaart voor nemeth. Geef ons de echte derby terug!

Succes tegen de kots van het zuiden. En onthoud: koempels horen onder de grond.

Reken maar dat wij ook nog wraak willen hier in Leeuwarden.

Overigens foto is uit 2008, bij Dordrecht :p

Collingwood

Roda JC ‏@Roda_JC_  · 1h 
Zieke Ramos twijfelgeval http://www.headlines.nl/nieuws/207/940041 ... #rodajc

De angst is al zo groot dat de Roda-spelers zich ziek beginnen te melden.  :devil
Kalmte alleen kan u redden.

EastSide058

We zouden bij winst morgen boven Go Ahead staan  :thumbsup
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

AL

Morgen moet er wederom gewonnen worden (gezien het moeilijke programma dat gaat volgen).
Winst betekent wrsch plaats 11 en zelfs aansluiting met europees voetbal :devil
Bij verlies sta je er weer slecht voor. Krankzinnige competitie.

AL

We gaan overigens 4-1 winnen.
2x barto, 1x manu en 1x lukoki.
Rood voor v peppen en biemans.

EastSide058

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Cambuur123

Succes vandaag iedereen, zit zelf (hoe rot ik dat nu even vindt) in het buitenland (ook niet verkeerd), verwacht 3 punten na een zwaar bevochten 2-1 overwinning + een lucky penal voor Cambuur in de 77e minuut waardoor het 2-1 wordt. Zou Roda het laatste zetje richting de afgrond geven waar ze al zo lang net niet in vallen, COME ON CAMBUUR!!! Ik support jullie vanuit Zuid Amerika.  :0= |:) :y :proost

Treb

Beetje een slecht gevoel over vanavond.. iedereen gaat er maar even vanuit dat we vanavond winnen. Makrini is er niet bij en Barto heeft vorige week boven z'n kunnen gespeeld. Dat gebeurt niet iedere week natuurlijk.

Maar oh wat doen we goede zaken wanneer we winnen!  |:)

Dokkumer

Citaat van: Treb op februari 22, 2014, 07:15:24
Beetje een slecht gevoel over vanavond..

Tip: Even poepen en dan komt het goed :devil
Natuurlijk winnen we niet even, alleen met de strijdlust van de meeste thuiswedstrijden moet je Loszand EC zeker een vervelende terugreis bezorgen....

Verstuurd vanaf mijn spambox

pvanbuijtene

Waren ook velr die slecht gevoel hadden over olle thuis...
Ik ga er niet vanuit dat we zomaar winmen maar het errder vertoonde spel in thuiswedstrijden geeft mij wel hoop!

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: pvanbuijtene op februari 22, 2014, 08:31:46
Waren ook velr die slecht gevoel hadden over olle thuis...
Ik ga er niet vanuit dat we zomaar winmen maar het errder vertoonde spel in thuiswedstrijden geeft mij wel hoop!

DKV thuis - WINST
GAE thuis - WINST
FCZ thuis - WINST

Logisch dat het vertrouwen groot is maar het gaat denk ik gewoon een hele lastige wedstrijd worden. Vroege openingstreffer zou mooi zijn

Succes boys  |:)

gewoon een fan

Gewoon je eigen spel spelen dan moet het goed komen  :proost
Ik denk dat wij vandaag alleen van onszelf kunnen verliezen, als wij hetzelfde brengen als de laatste thuiswedstrijden dan voorzie ik geen problemen.

Hebben wij een slechte dag dan kunnen wij het nog moeilijk krijgen.

JDM

Haha, dat is inderdaad een foto van Dordrecht, maar de tekst was erg toepasselijk dus even 'geleend'. Dank voor de reacties en nogmaals heel veel succes vanavond!  :0= |:) |:)

gewoon een fan

Citaat van: JDM op februari 22, 2014, 09:19:25
Haha, dat is inderdaad een foto van Dordrecht, maar de tekst was erg toepasselijk dus even 'geleend'. Dank voor de reacties en nogmaals heel veel succes vanavond!  :0= |:) |:)
Als wij jullie kunnen helpen met een winstpartij op Roda dan moet het maar  :P