Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
40 gasten, 7 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere, WouterZz

Cambuur-Roda JC 22 februari

Gestart door Goutum, februari 11, 2014, 17:26:40

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Citaat van: JDM op februari 22, 2014, 23:31:07
Al is het niet zo precies gegaan als gehoopt (geen blessure voor Hupperts  ;) ), ik ben dik tevreden! Twee keer rood en nul punten voor de moffen. Maastricht dankt jullie!  :proost :proost |:)

Graag gedaan  :devil

Eewal

Prachtig, dat laatste shot van Studio Sport!

speculeter

Citaat van: Eewal op februari 22, 2014, 23:37:43
Prachtig, dat laatste shot van Studio Sport!
mooi hoor!
sfeer is gewoon goed bij de jongens.

SCC-J

Citaat van: punkman op februari 22, 2014, 22:40:43
Vond dat die Nijhuis goed floot ... :devil :_schater
De eerste 3 onterechte geel in 1 helft dan begin je goed ja. Pfff

punkman

Citaat van: SCC-J op februari 22, 2014, 23:56:22

Was ook sarcastisch bedoeld ...... :y

Holwerd voor Cambuur

Roda JC boos op Nijhuis: 'Hij verneukt het, hij had weer uitspraken'
Zondag, 23 februari 2014 om 00:00

Roda JC speelde na de winterstop gelijk tegen sc Heerenveen en won daarna van FC Utrecht, maar in de vijf wedstrijden die volgden werden nul punten verzameld. De Limburgse club ging ten onder tegen PEC Zwolle, Feyenoord, NAC Breda, ADO Den Haag en zaterdagavond ook tegen SC Cambuur. Het roer moet snel om, weet ook Ard van Peppen. "Dit is weer heel erg zuur", aldus de verdediger.
/

De wedstrijd in Leeuwarden werd pas in de 92ste minuut beslist door Paco van Moorsel, die Cambuur in veilige haven loodste (1-0). Enkele minuten voor de treffer kregen achtereenvolgens Kees Luijckx en Guy Ramos hun tweede geel en Van Peppen vond dat behoorlijk van invloed op het slot van de wedstrijd in Friesland. Wie voor dat soort overtredingen geel uitdeelt, zorgt ervoor dat er uiteindelijk niemand meer op het veld staat, schamperde de verdediger in gesprek met FOX Sports.

"Kees gaat er hard in, maar gaat wel voor de bal. En al is het dan een overtreding, dan vind ik niet dat je daar een tweede geel voor moet geven." Na het zien van de beelden stelde Van Peppen zijn mening iets bij. "Toch wel hard, ja. Maar ja, wij zitten in de situatie dat je zo'n bal altijd tegen krijgt." De tweede rode kaart ging naar Ramos, die een tweede geel kreeg voor het wegschieten van de bal na Nijhuis' fluitsignaal. "Serieus, zo'n scheids verneukt gewoon zo'n wedstrijd", baalt Van Peppen.

"Vind je het gek dat die bal dan op het einde goed valt? Het is heel zuur, hij moet gewoon beoordelen op wat we wel en niet doen en niet op waar we staan. Hij had ook weer uitspraken tijdens de wedstrijd. Het is zijn goed recht niet te reageren als we vragen waarom fluit je daar niet?, dat maakt ook niet uit. Maar uiteindelijk gaat-ie zeggen let op jezelf, jullie staan achttiende en kijk hoe dramatisch jullie spelen. Ik vind dat hij dat niet mag zeggen. Daarvoor staat hij niet op het veld."
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Lore

Citaat van: SCC-J op februari 22, 2014, 23:56:22

Daarmee bracht hij zichzelf ook in de problemen, want als hij die niet geeft dan krijgt die gast later niet rood. Dat pakte voor ons goed uit, maar vond die eerste drie gele kaarten overdreven

SCC-J

Citaat van: punkman op februari 23, 2014, 00:01:43
Was ook sarcastisch bedoeld ...... :y
dat weet ik . Ik benadruk de onkunde van de man

Tanjajeah

Citaat van: John Hiatt op februari 22, 2014, 22:28:16
Pffff, dit kost jaren van je leven. Maar wat een ongelooflijk slot. Heerlijk. Vond dat Roda eerste helft goed speelde, tweede helft duidelijk voor Cambuur. Nienhuis terecht motm. Wisselbeleid vond ik niet echt logisch, maar winnende trainerd heeft altijd gelijk.

Bakker was geblesseerd, dus van Moorsel inbrengen lijkt me dan logisch. Een aanvallende middenvelder (Mulders) brengen voor een verdedigende middenvelder (Brakel) in de slotfase is dat toch ook. Schepers had ook met Lukoki gewisseld kunnen worden ipv met Manu. Maar goed.  Hulde aan de TS hoor. Manman. 29 punten al!

Marc S

Bij roda zijn ze niet zo tevreden met de scheidsrechter van vandaag XD

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=208145

Vind overigens deze uitspraak van Nijhuis wel opvallend tegenover roda speler v peppen:

"let op jezelf, jullie staan achttiende en kijk hoe dramatisch jullie spelen. "

Len Cantello

Wat een kutwedstrijd. Tien jaar ouder in 90 min.!
Heerlijke puntjes, stond met natte ogen op m'n stoeltje in vakkie 7 na het laatste fluitsignaal!
Nu verliezen we geen wedstrijd neer!
TROTS!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

moodygrunn

Citaat van: Marc S op februari 23, 2014, 00:11:44

Vind overigens deze uitspraak van Nijhuis wel opvallend tegenover roda speler v peppen:

Daar heeft Nijhuis toch ook gelijk in?  :devil
In Henk en Sandor we trust

Ruppppert

SCC-J

Citaat van: Marc S op februari 23, 2014, 00:11:44
Bij roda zijn ze niet zo tevreden met de scheidsrechter van vandaag XD

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=208145

moeten scheidsrechters vaker doen! Spelers spelen vaak slechter dan de man in zwart fluit !

Drumfather SCC

Met ontzettend veel geluk gewonnen

Cambuur speelde een zenuwachtige maar met vlagen goede wedstrijd
Ik had het gevoel dat ze vooral tegen zichzelf speelden want Roda had hier zomaar kunnen winnen als ze het vizier beter op scherp hadden staan

Nijhuis floot een goede wedstrijd met hier en daar een overdreven gegeven kaart, al waren de roden dom maar wel terecht

Ritzmaier heeft vandaag zijn slechtste pot gespeeld maar daarentegen vond ik Van Brakel een waardige vervanger voor El Makrini, klasse gedaan! Ik dacht eerst; Die gaat het fysiek niet redden tegen Donald maar hij heeft het knap gered!

Ook moeten ze minder lief worden in het veld... Na een gelijkwaardige eerste helft ben je de tweede helft gewoon beter en moet één Manu voor zijn eigen kans gaan en twee Barto gewoon raakschieten dan win je de wedstrijd toch nog uiterst gemakkelijk. Barto was sowieso erg slecht in de afronding vandaag.

Nienhuis terecht de MotM en vond van der Laan de beste veldspeler. Leeuwin maakte vooral in de eerste fase wel kleine foutjes. Stiekem toch ook wel een beetje genoten van Lukoki  |:) Ja, Hij doet veelm fout maar zijn plezier, snelheid en (weer goede) voorzetten maken veel goed

Er staat nu echt een team, dat liet Studio Sport wel zien  :thumbsup
Ik heb vertrouwen in de laatste 9 potten
Het team en de 12e man zal handhaven!

Maar wat een eindfase! 10 jaar ouder geworden maar dit is oh zo mooi... Echt genoten!
Op naar Grunn!
HOPPA!