Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

Cambuur-Roda JC 22 februari

Gestart door Goutum, februari 11, 2014, 17:26:40

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: Treb op februari 23, 2014, 23:48:19
Ik lees trouwens om dat 'forum' van hun iets over vechtpartijtjes op Noord?
Wat is er gebeurd?

Geen idee. Niks gezien of gehoord vanuit vak 12
Area 58

Ruppppert

was wat ouhoeren en gek doen niks bijzonders

drg

Citaat van: fred op februari 23, 2014, 07:38:25
http://www.rodaworld.eu/index.php?content=rodaworld&module=fotoverslagen&wedstrijd_id=2201&pagina=1

Fotoverslag met leesvoer. Je lacht je rot.

Heb me inderdaad kapot gelachen, een lekker begin van de maandagochtend  :_schater

Die lui zijn totaal 2009 vergeten, toen zij door de scheidsrechters geholpen werden om in de eredivisie te blijven, wat een triest kutvolk daar. Wij werden niet eens geholpen zaterdag, deze zege is terecht eens onze kant op gevallen.
Lekker degraderen dat kutclubje en na een jaartje fuseren met hun directe concurrenten.

veroen

Hoop dat de TS er nu wel een keer achter is dat Paco voetballend veel meer brengt dan Bakker....

Heerlijke overwinning en van het lezen van het forum en het calimeroverslag van die duitsers gelijk weer grote lach op het gezicht hahahaha.

Over de wedstrijd:
Vond van Brakel helemaal niet zo verkeerd spelen, is echt een bijtertje die veel loopwerk verricht.
Barto echt drama, slechts 1 duel gewonnen toen ze reeds twee rode kaarten hadden gekregen. Gelukkig kwam daar wel de goal uit!
Moet toch nog even een positieve kanttekening plaatsen over Lukoki, jongen heeft de kritieken echt fantastisch verwerkt en word met de week beter! Mooi ook om te zien hoe hij na de wedstrijd vast werd gepakt door de mensen voor de hoofdtribune vak 8 en 9!

zondag groningen pakken en we staan linkerrijtje!

Goutum

Onze vrienden uit Deventer kunnen Roda op de laatste speeldag de nekslag geven.

Dokkumer

Citaat van: Goutum op februari 24, 2014, 15:48:22
Onze vrienden uit Deventer kunnen Roda op de laatste speeldag de nekslag geven.
Die hebben ervaring met het killen van limbo's

Verstuurd vanaf mijn spambox

dizzhead

Ik heb er even een analyse op de onderste 7 ploegen losgelaten.
Eagles gaan het zwaar krijgen, die spelen weliswaar nog 5 thuiswedstrijden, maar daarvan zijn er 3 in de komende 4 speelronden waarvan 2 tegen twente en psv en een tegen NAC. Daartussen in nog een uitwedstrijd naar Zwolle. Die lui staan voor 3 loodzware weken.... Denk niet dat ze daar doorheen komen. Na dat rijtje gaan ze naar Feyenoord en Vitesse.

Voor de rest heb ik gekeken naar de onderlinge wedstrijden, waar 1 punten verliest, wint de ander etc...

Hier kom ik op uit:

12. Utrecht 40
13. Cambuur 37
14. NEC 36
15. ADO 35
16. RKC/Eagles 34
17. RKC/Eagles 34
18. Roda 31

Verstuurd vanaf mijn glazen bol  :clint

/edit: Waar cambuur meedeed in een onderling duel, wint de thuisspelende ploeg altijd (NEC dus ook)! Voor de rest heb ik onze wedstrijden strenger beoordeeld dan die van de concurrentie. Dus ik heb het gevoel dat het wel goedkomt.

Marc S

Citaat van: dizzhead op februari 24, 2014, 16:01:33
Eagles gaan het zwaar krijgen, die spelen weliswaar nog 5 thuiswedstrijden, maar daarvan zijn er 3 in de komende 4 speelronden waarvan 2 tegen twente en psv en een tegen NAC. Daartussen in nog een uitwedstrijd naar Zwolle. Die lui staan voor 3 loodzware weken.... Denk niet dat ze daar doorheen komen. Na dat rijtje gaan ze naar Feyenoord en Vitesse.

Voor de rest heb ik gekeken naar de onderlinge wedstrijden, waar 1 punten verliest, wint de ander etc...

Hier kom ik op uit:

12. Utrecht 40
13. Cambuur 37
14. NEC 36
15. ADO 35
16. RKC/Eagles 34
17. RKC/Eagles 34
18. Roda 31

/edit: Waar cambuur meedeed in een onderling duel, wint de thuisspelende ploeg altijd (NEC dus ook)! Voor de rest heb ik onze wedstrijden strenger beoordeeld dan die van de concurrentie. Dus ik heb het gevoel dat het wel goedkomt.

Ik had dit voor Pec zwolle ook gedaan, hier kwam ik op uit:

Cambuur 37
RKC 35
Nec 35
Utrecht 35
Go ahead eagles 34
Ado 33
roda jc 29

Waarbij cambuur 2x wint (RKC thuis en ado) en 2x gelijk utr uit en nec uit. rest verliezen we. Utrecht uit ben ik alleen niet zeker van. En heb voor AZ thuis 0 punten gerekend. Dus dat compenseerd elkaar enigsinds.

RKC, het blijft natuurlijk RKC zal wel weer eens winnen van een topploeg.
NEC Nec presteert steeds beter zie ik niet degraderen.
Eagles lastig programma maar redden het.
Utrecht kan sinds januari al geen potten breken, maar hebben wel weer eens gewonnen van groningen en zijn thuis sterk
Ado moet ik eventueel bijstellen, ze doen het stukken beter onder fraser
Roda jc speelt thuis gelijk tegen Nec en stort daarna volledig in.

dit is mien club

Dat gelul altijd over Bakker, sinds het gedonder in januari is iedereen tegen hem.
De man beheerst het positie spel en heeft heel veel dreiging tevens maakt Bakker ontzettend veel meters.

Hij is voor Cambuur begrippen een prima speler. Paco is misschien meet een echte 10 maar maakt veel minder meters.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Dokkumer

En dat is juist de valkuil van Bakker, hij maakt zoveel meters dat hij vaak te laat op de juiste positie is.

Verstuurd vanaf mijn spambox

Kunstgras

Citaat van: dizzhead op februari 24, 2014, 16:01:33

Hier kom ik op uit:

12. Utrecht 40
13. Cambuur 37
14. NEC 36
15. ADO 35
16. RKC/Eagles 34
17. RKC/Eagles 34
18. Roda 31

5. PSV 60
6. Cambuur 56
7. AZ 53
8. FC Groningen 51
9. dkv 49

Harry L.

Citaat van: Marc S op februari 24, 2014, 16:16:52
Ik had dit voor Pec zwolle ook gedaan, hier kwam ik op uit:

Cambuur 37
RKC 35
Nec 35
Utrecht 35
Go ahead eagles 34
Ado 33
roda jc 29

Waarbij cambuur 2x wint (RKC thuis en ado) en 2x gelijk utr uit en nec uit. rest verliezen we. Utrecht uit ben ik alleen niet zeker van. En heb voor AZ thuis 0 punten gerekend. Dus dat compenseerd elkaar enigsinds.

RKC, het blijft natuurlijk RKC zal wel weer eens winnen van een topploeg.
NEC Nec presteert steeds beter zie ik niet degraderen.
Eagles lastig programma maar redden het.
Utrecht kan sinds januari al geen potten breken, maar hebben wel weer eens gewonnen van groningen en zijn thuis sterk
Ado moet ik eventueel bijstellen, ze doen het stukken beter onder fraser
Roda jc speelt thuis gelijk tegen Nec en stort daarna volledig in.

Het blijft gissen en  :koffie dik kijken. We zijn zeker op de goede weg |:)

scclwd

Grappig stukje van Roda -forum, wilde ik jullie niet onthouden:

Goedemorgen allen,
hoor net Genee op 538 zeggen ja Roda zou een club kunnen zijn voor Mario Been maar daar zit Tomasson al, en bovendien gaat Roda toch degraderen......
Zou je zo'n eikel niet! Ik ga NIET naar VI kijken vanavond!
Gelijk een pestbui! Genee is een Cambuur-eikel!

:_schater

Trouwens Van Hanegem zou in het AD hebben gezegd dat Nijhuis aangepakt moet worden en dat hij Roda aan een verliespartij heeft geholpen door twee spelers van het veld te sturen.... Had Van Hanegem hoger ingeschat.

Yellow Army

Citaat van: scclwd op februari 24, 2014, 19:36:22
Grappig stukje van Roda -forum, wilde ik jullie niet onthouden:

Goedemorgen allen,
hoor net Genee op 538 zeggen ja Roda zou een club kunnen zijn voor Mario Been maar daar zit Tomasson al, en bovendien gaat Roda toch degraderen......
Zou je zo'n eikel niet! Ik ga NIET naar VI kijken vanavond!
Gelijk een pestbui! Genee is een Cambuur-eikel!

:_schater

Trouwens Van Hanegem zou in het AD hebben gezegd dat Nijhuis aangepakt moet worden en dat hij Roda aan een verliespartij heeft geholpen door twee spelers van het veld te sturen.... Had Van Hanegem hoger ingeschat.

Krijg er gelijk een pestbui van. Die van Hanegem is een roda-eikel.
Area 58

Shar

Citaat van: scclwd op februari 24, 2014, 19:36:22

Van Hanegem staat er toch om bekend dat hij heel erg slecht ziet :)