Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Poetser, Holwerd voor Cambuur, mathijs901, Thijs09876

Ajax - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, februari 13, 2014, 13:27:59

Vorige topic - Volgende topic

boely

cambuur kan die kaarten toch kopen ! 400 kaarten worden dan echt nog wel verkocht !
durf ik om te wedden !

Eewal

Hoeveel mensen hebben er daadwerkelijk nog geen kaart? Zijn dit er 50 of zijn dit er vele meer? In het laatste geval zou dit heel zonde zijn. Wat is die communicatie slecht zeg! Als er eerder was geïnventariseerd hoeveel mensen er naar Amsterdam zouden willen, zouden ze alsnog voor 2 vakken gekozen kunnen hebben. 800 man is mooi maar 1200 zou helemaal geweldig zijn geweest!!!

Cambuur LWD

Cambuur LWD

Citaat van: Eewal op maart 04, 2014, 16:58:11
Hoeveel mensen hebben er daadwerkelijk nog geen kaart? Zijn dit er 50 of zijn dit er vele meer? In het laatste geval zou dit heel zonde zijn. Wat is die communicatie slecht zeg! Als er eerder was geïnventariseerd hoeveel mensen er naar Amsterdam zouden willen, zouden ze alsnog voor 2 vakken gekozen kunnen hebben. 800 man is mooi maar 1200 zou helemaal geweldig zijn geweest!!!

Denk dat er nog wel 200 a 300 kaarten verkocht konden worden.. Zijn veel mensen om me heen die nog kaarten wouden halen..
Als je dan ook ziet hoe snel die 80 extra kaarten zijn verkocht, binnen een uur!

ForzaCambuur1

Citaat van: Cambuur LWD op maart 04, 2014, 16:59:47
Indien mogelijk iedereen nu kaarten kopen naast het uitvak:
http://www.ajax.nl/Tickets-Support/Nieuws-4/Ticket-Nieuws-artikel/194692/Ajax-SC-Cambuur-4.htm

Zie in de online kaartverkoop alleen nog maar vak 22 beschikbaar voor €47,50.  :?

siepelsjeu

We mutte met alle gewoon een klaag mail naar scc sturen  dan reageren ze vast wel

Feyenoord uur kin oek nog wel eens vrij vervoer wurde

Cambuur LWD

Citaat van: ForzaCambuur1 op maart 04, 2014, 17:21:13
Zie in de online kaartverkoop alleen nog maar vak 22 beschikbaar voor €47,50.  :?

Of die kaarten naast het uitvak moeten nog in de verkoop of ze doen die kaarten niet online in de verkoop

Cambuur LWD

Citaat van: siepelsjeu op maart 04, 2014, 17:38:29
We mutte met alle gewoon een klaag mail naar scc sturen  dan reageren ze vast wel

Feyenoord uur kin oek nog wel eens vrij vervoer wurde

Je kan beter klagen via Twitter en/of Facebook, dan zien anderen ook hoe Cambuur met ons omgaat.. Geeft sneller effect lijkt mij..

speculeter

Volgens mij staan er nog heleboel kaarten op mp!
word zelfs kaartje voor uitvak aangeboden.

Bernardo

Citaat van: Cambuur LWD op maart 04, 2014, 17:52:15
Of die kaarten naast het uitvak moeten nog in de verkoop of ze doen die kaarten niet online in de verkoop

Volgens mij zijn die al uitverkocht.

Cambuur123

Citaat van: veroen op maart 04, 2014, 16:36:46
wedstrijd van het jaar en dan wacht je meer dan twee weken om een kaart te kopen?
ook niet erg slim lijkt me.

Blijft echter wel boven wat staan dat de communicatie betreffende aantal plaatsen te wensen over laat

Had deze maand geen geld meer voor vrijetijdsbestedingen en kreeg 1 maart pas weer loon... Door de slechte vermelding van Cambuur, rekende ik erop dat we gewoon het hele uitvak hadden, als ik dit had geweten had ik wel geleend van iemand.

Galdiano

Citaat van: ForzaCambuur1 op maart 04, 2014, 17:21:13

Zullen allemaal wel opgekocht zijn door Cambuur supporters!  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Drumfather SCC

Ik zie sommige supporters hier moord en brand schreeuwen ivm de kaartjes maar jullie hadden ze ook gewoon eerder kunnen halen..

Wijze les voor de volgende keer en ik snap Cambuur wel; Verkopen ze het vak niet uit (dat ging niet gebeuren, maar goed) dan gaan ze financieel weer de bietenbrug op (rare regel..) Probeer gewoon via MP of bij de ArenA kaarten te kopen!

Tot in A'dam en volgende keer gelijk maar halen, dan hebben we ook geen geleur!

pvanbuijtene

Gaat om de communicatie hierover!
As je weet datcer maar 800 kaarten zijn ga je sneller.. vele waren in de veronderstelling dat er wel 1200kaarten waren.

SCCornjum

Citaat van: papier op maart 04, 2014, 10:44:00
Het blijft lastig, ik vind een vol vak van 800 man mooier dan een dubbel zo groot vak met 900 man. Al zou het in deze niet veel uitmaken want eerlijk is eerlijk, de dagjesmensen zullen niet snel naar een Ajax - Cambuur gaan.

Ik verwacht juist wel veel dagjes mensen, die na de 1-1 tegen Groningen nu opeens wel mee willen.
Watching Football Is Not A Crime