Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Poetser, Holwerd voor Cambuur, mathijs901, Thijs09876

Ajax - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, februari 13, 2014, 13:27:59

Vorige topic - Volgende topic

0517

Neemt de KVC nog actie?

Scc01

Citaat van: Drumfather SCC op maart 04, 2014, 18:30:11
Ik zie sommige supporters hier moord en brand schreeuwen ivm de kaartjes maar jullie hadden ze ook gewoon eerder kunnen halen..

Wijze les voor de volgende keer en ik snap Cambuur wel; Verkopen ze het vak niet uit (dat ging niet gebeuren, maar goed) dan gaan ze financieel weer de bietenbrug op (rare regel..) Probeer gewoon via MP of bij de ArenA kaarten te kopen!

Tot in A'dam en volgende keer gelijk maar halen, dan hebben we ook geen geleur!
Als iedereen vorige week kaarten had gekocht waren er net zoveel mensen zonder kaart....

speculeter

Overigens wel mooie complimenten op hun forum.
aanwinst voor eredivisie... fijn om te zien dat ze met 800 supporters
komen..had meer kunnen zijn maar door miscommunicatie
gaat dat niet door.

SCC-J

Citaat van: 0517 op maart 04, 2014, 19:01:36
Neemt de KVC nog actie?
wat kan er nog gedaan worden? Kaarten voor 2e uitvak zijn al verkocht.

GerardFraneker

Ben vanmiddag nog als een gek naar Leeuwarden gevlogen met een beste zweet naad.
Ik heb het geluk nog gehad om een kaartje te bemachtigen.
Vind het erg sneu dat andere dat geluk niet hebben gehad.

Tot zondag in de Cambuur Express!  |:)

Cambuur LWD

Citaat van: SCC-J op maart 04, 2014, 19:50:40
wat kan er nog gedaan worden? Kaarten voor 2e uitvak zijn al verkocht.

Die kaarten zijn echt nog niet verkocht, ze worden alleen niet online aangeboden..

Waarschijnlijk is het niet mogelijk dat KvC zorgt dat er meer kaarten los komen.. Maar ze kunnen wel Cambuur om uitleg vragen.. Dit is niet de eerste keer dat de communicatie bij uitwedstrijden erg slecht is!

Scc01

ben benieuwd hoeveel mensen er met de trein gaan.

Len Cantello

Citaat van: Cambuur LWD op maart 04, 2014, 19:56:11
Maar ze kunnen wel Cambuur om uitleg vragen.
Behoudens het blad hoor ik maar weinig van de KvC de laatse tijd. Ook verslagen van overleggen met bvo lees ik niet op de site. Leeft het nog???
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Eewal

Zwolle heeft dit seizoen hetzelfde probleem gehad in de Arena....

Montana

Citaat van: Len Cantello op maart 04, 2014, 20:02:55
Behoudens het blad hoor ik maar weinig van de KvC de laatse tijd. Ook verslagen van overleggen met bvo lees ik niet op de site. Leeft het nog???

Wel degelijk. We hebben nog geen reactie van de bvo omtrent kaartverkoop Ajax-uit dus nemen we ook (nog) geen standpunt in. Jammer is het wel natuurlijk.
Voor Grunn-uit is ons wel gevraagd naar onze mening en hebben we een volledig uitvak geadviseerd. Jammer dat het nu niet gebeurd is.

Len Cantello

Citaat van: Montana op maart 04, 2014, 20:26:36
Voor Grunn-uit is ons wel gevraagd naar onze mening en hebben we een volledig uitvak geadviseerd. Jammer dat het nu niet gebeurd is.
Wellicht had je ongevraagd advies voor deze pot kunnen geven?
Voor het overige: keurig!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

dizzhead

De bvo zou deze keuze denk ik niet bij kvc hebben neergelegd omdat er nu een financieel risico is. In onze positie is dat een risico die je niet zomaar neemt. Halfvol tweede deel uitvak is nog steeds een verlies van 10.000 euro. Communicatie hierover was netjes geweest, maar ik ben toch meer benieuwd hoe Ajax dit zomaar kan eisen... PSV betaald ons toch ook geen 400 X een kaartje voor een vak waar een doek komt te liggen?

Lore

Citaat van: boely op maart 04, 2014, 16:57:31
cambuur kan die kaarten toch kopen ! 400 kaarten worden dan echt nog wel verkocht !
durf ik om te wedden !

En als het nu om je eigen geld ging, zou jij dan 10,600 euro garanderen? Wij anders ga jij toch even naar Cambuur en dan geef je toch even die garantie af?

Scc01

Schandalig dat Ajax überhaupt clubs in zo'n parket brengt. Waarschijnlijk weer van die halve regels van de KNVB wat betreft de minimale uit plaatsen. Het kan toch nooit zijn dat je dit weken van tevoren al moet beslissen?  Dat Cambuur dit risico niet aangaat valt wat van te zeggen natuurlijk. Het blijven grote bedragen. Toch zouden alles wel een keer wat duidelijker kunnen communiceren en eventueel van tevoren op een manier proberen in te schatten of er twee vakken gereserveerd mogen worden, het is natuurlijk sowieso kansloos dat het uitvak opgedeeld is maar dat gebeurd wel vaker.

Verder wordt het natuurlijk een lastige pot voor ons, maar ik heb het idee dat ze ons ongelofelijk gaan onderschatten. En ik hoop dat Lukoki er in ieder geval 1tje in legt, die heeft nog wat recht te trekken van vorige pot...

Marc S

Citaat van: Scc01 op maart 04, 2014, 21:09:27
Schandalig dat Ajax überhaupt clubs in zo'n parket brengt. Waarschijnlijk weer van die halve regels van de KNVB wat betreft de minimale uit plaatsen. Het kan toch nooit zijn dat je dit weken van tevoren al moet beslissen?  Dat Cambuur dit risico niet aangaat valt wat van te zeggen natuurlijk. Het blijven grote bedragen. Toch zouden alles wel een keer wat duidelijker kunnen communiceren en eventueel van tevoren op een manier proberen in te schatten of er twee vakken gereserveerd mogen worden, het is natuurlijk sowieso kansloos dat het uitvak opgedeeld is maar dat gebeurd wel vaker.

Verder wordt het natuurlijk een lastige pot voor ons, maar ik heb het idee dat ze ons ongelofelijk gaan onderschatten. En ik hoop dat Lukoki er in ieder geval 1tje in legt, die heeft nog wat recht te trekken van vorige pot...

Zou wat zijn zeg 0-1 daar winnen door een goal van Lukoki  :_schater Zie het niet snel gebeuren maar lijkt me prachtig.