Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 4 leden (1 verborgen)
Holwerd voor Cambuur, mathijs901, Thijs09876

Ajax - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, februari 13, 2014, 13:27:59

Vorige topic - Volgende topic

Sonnema

Puntje zou mooi wezen maar ga daar niet vanuit. Leeuwin zal zoals het nu staat niet spelen vanwege de lies Ogbeche traint weer wat met de bal dus kan er tegen RKC weer bij zijn. Leeuwin sparen en zet daar maar Pereirra neer.

Galdiano

Maar niet hopen dat Boxie speelt!
Dan worden we overlopen  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Daddy T.

Citaat van: Galdiano op maart 05, 2014, 09:54:22

Idd, was in Groningen al dramatisch, laat staat in Amsterdam. Daar gaat ons doelsaldo.. ;(
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Dokkumer

Citaat van: Daddy T. op maart 05, 2014, 10:04:31
Idd, was in Groningen al dramatisch, laat staat in Amsterdam. Daar gaat ons doelsaldo.. ;(
Dan liever Dijkstra. Ik zie in van Boxel meer een verdedigende middenvelder dan een centrale verdediger. Ook gezien zijn laatste fase in zijn vorige periode bij Cambuur.

papier

Ik heb ook de voorkeur voor Dijkstra, snap ook niet dat van Boxel op de VC positite mag invallen in plaats van Dijkstra.

Galdiano

Citaat van: papier op maart 05, 2014, 10:22:05
Ik heb ook de voorkeur voor Dijkstra, snap ook niet dat van Boxel op de VC positite mag invallen in plaats van Dijkstra.

Dit terwijl Dijkstra ook nog begon als aanvoerder ten tijde van de voorbereiding!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

DayDreamer

Citaat van: Galdiano op maart 05, 2014, 09:54:22

Zonder leeuwin worden we dat sowieso.

Collingwood

Iedereen traint vandaag in ieder geval mee, dus hopelijk kan Leeuwin zondag (risicoloos) meedoen! (bron: Henk Albers). Anders worden we inderdaad overlopen, ben ik bang.

EDIT: Leeuwin en Ogbeche trainen wel apart, al schijnen ze ontspannen te ogen.
Kalmte alleen kan u redden.

SCCornjum

Citaat van: papier op maart 05, 2014, 10:22:05

Boxie kan wel een balletje wegkoppen en is daar sterk in, maar ik geef de voorkeur aan Pereira ipv Leeuwin.

Overigens papier, wat vond jij van Bijker afgelopen zondag?
Watching Football Is Not A Crime

TM

http://cambuur.nl/nieuws/sc-cambuur-met-bijna-800-supporters-op-bezoek-bij-koploper-ajax

Als Cambuur gewoon twee weken geleden al had gecommuniceerd dat er 700 kaarten zijn en bij voldoende belangstelling 1100 waren er veel meer supporters meegegaan!

Mp

Citaat van: TM op maart 05, 2014, 14:43:02
http://cambuur.nl/nieuws/sc-cambuur-met-bijna-800-supporters-op-bezoek-bij-koploper-ajax

Als Cambuur gewoon twee weken geleden al had gecommuniceerd dat er 700 kaarten zijn en bij voldoende belangstelling 1100 waren er veel meer supporters meegegaan!

Dan nog was het niet veel sneller gegaan, de belangstelling komt voornamelijk door de goede resultaten

dizzhead

Citaat van: TM op maart 05, 2014, 14:43:02

Denk het ook. Weliswaar geeft dit wel een mooie en heldere uitleg van de (financiële) afwegingen die de club heeft gemaakt. Ik ben het wel met de club eens. Op onderbuikgevoel (dat je het wel ff uitverkoopt) kun je geen onnodige financiele risico's lopen. Hadden ze gecommuniceerd dat wanneer 800 kaarten voor een bepaalde datum verkocht zouden zijn er 300 extra beschikbaar zouden komen, was netjes geweest. Echter blijft daarbij het financiële risico van 26,50 per stoel. Dat kunnen we ons gewoon niet permitteren.

Ik blijf het ridicuul vinden dat Ajax ons verplicht een vak kostentechnisch 'volledig' af te nemen.

Scc01

Twee weken van tevoren inschatten is ook wel lastig. Maar ze hadden kunnen verwachten dat er veel animo is voor vrij vervoer en de meeste supporters last minute kaarten bestellen. ze hadden 3 weken geleden gewoon duidelijk naar buiten moeten brengen dat er in eerste instantie 1 vak gereserveerd wordt en bij veel animo twee. Dan was het voor iedereen duidelijk geweest en hadden mensen echt wel eerder kaarten gekocht. Hier heeft cambuur wel van geleerd hoop ik.

Emko

Citaat van: Scc01 op maart 05, 2014, 15:20:58
Twee weken van tevoren inschatten is ook wel lastig. Maar ze hadden kunnen verwachten dat er veel animo is voor vrij vervoer en de meeste supporters last minute kaarten bestellen. ze hadden 3 weken geleden gewoon duidelijk naar buiten moeten brengen dat er in eerste instantie 1 vak gereserveerd wordt en bij veel animo twee. Dan was het voor iedereen duidelijk geweest en hadden mensen echt wel eerder kaarten gekocht. Hier heeft cambuur wel van geleerd hoop ik.

Amen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

veroen

snap de redenatie vanuit de club wel, hele seizoen alleen tegen DKV meer supporters mee.
Laten we het houden op een wijze les voor de club w:)