Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Poetser, Holwerd voor Cambuur, mathijs901, Thijs09876

Ajax - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, februari 13, 2014, 13:27:59

Vorige topic - Volgende topic

SCCornjum

Citaat van: dizzhead op maart 04, 2014, 20:47:24Communicatie hierover was netjes geweest, maar ik ben toch meer benieuwd hoe Ajax dit zomaar kan eisen... PSV betaald ons toch ook geen 400 X een kaartje voor een vak waar een doek komt te liggen?

Cambuur-pisvee gewoon zelf 400 kaartjes a 5 euro verkopen.......

Verder helemaal met je eens.
Watching Football Is Not A Crime

PePe

Deze week maar goed aan de RED BULL (het geeft CAMBUUR vleugels)

Dokkumer

Citaat van: PePe op maart 04, 2014, 21:58:02
Deze week maar goed aan de RED BULL (het geeft CAMBUUR vleugels)
Ja, leuk refereren naar een schoolvoorbeeld van het moderne voetbal.. Heb niks met 020, maar schijt op clus als rbs :R

Verstuurd vanaf mijn spambox

EastSide058

Citaat van: Dokkumer op maart 04, 2014, 22:07:12
Ja, leuk refereren naar een schoolvoorbeeld van het moderne voetbal.. Heb niks met 020, maar schijt op clus als rbs :R

Idd, maar buiten dat het een moderne club is speelden ze wel tof voetbal, wisten hoe ze tegn de neusjes druk moesten zetten, het is fysiek en mentaal een goed team waar het vooral achterin als een huis staat en durven te voetballen.

Die manier van spelen zou ons echt wel een stunt kunnen opleveren, we waren btw in lwd tegen die neuzen ook niet kansloos. Dus wie weet pakken we die punten wel  |:)
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

sunderland

Hoop dat wij in ieder geval onze goede opgebouwde naam behouden .Dus jongens geen gekke dingen !

The Prominence

hoor wel mensen om me heen die voor ajax zijn die zeggen : het word 5/6-0.  die arrogantie is een van de hoofdredenen waarom ik een hekel heb aan ajax met hun ''wij zijn ajax wij zijn de beste''  :R :R

''jullie zijn ajax jullie zijn het commercieelste''  :R

brambo3004

Citaat van: Leovardiascc op maart 04, 2014, 22:39:47
hoor wel mensen om me heen die voor ajax zijn die zeggen : het word 5/6-0.  die arrogantie is een van de hoofdredenen waarom ik een hekel heb aan ajax met hun ''wij zijn ajax wij zijn de beste''  :R :R

dat gezeik met dat uitvak is wel typisch iets voor ajax :rodekaart

Scc01

Dat is precies waarom ik hoop dat we niet gaan voetballen om de schade te beperken. Maar gewoon er vol op gaan. Want ik ben zo klaar met dat soort van luchtbel waar die supporters in leven. Niemand is goed genoeg, niemand komt ook maar in de buurt van het almachtige Ajax. Ik zeg gewoon even een doelpuntje van Lukoki en Manu. Zou heerlijk zijn. En een leuke zondag. Die sowieso nog eens met mooi weer zal verlopen zo het lijkt. Nu al zin in.

Dokkumer

wzawzdmb
Wij zijn ajaks wij zijn de minst belabberde :devil

brambo3004

Citaat van: Dokkumer op maart 04, 2014, 22:45:36
wzawzdmb
Wij zijn ajaks wij zijn de minst belabberde :devil

Niet je beste Dokkie :P

NRG

Zo'n hekel aan 020! DKV staat met stip nummer 1 als meest gehate club, maar 020 komt er vlak achteraan.. Verwacht geen verrassing, maar wat zou het mooi zijn om daar een puntje weg te pikken.

EastSide058

Citaat van: NRG op maart 04, 2014, 23:20:29
Zo'n hekel aan 020! DKV staat met stip nummer 1 als meest gehate club, maar 020 komt er vlak achteraan.. Verwacht geen verrassing, maar wat zou het mooi zijn om daar een puntje weg te pikken.
Idd 020 bioscooppubliek.
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Treb

Een beetje offtopic misschien, maar ik word er een beetje moe van om iedere club anders te noemen.. nek, egels, nak, olle, neuzen, 020, pisvee, fietstas en ga zo maar door.
Alleen DKV begrijp ik, omdat we die club nou eenmaal haten.
Ik weet wel, het niveau ligt hier over het algemeen niet echt hoog, maar ik vind al die benamingen maar kinderachtig.  :)

misideoldskool

Citaat van: Treb op maart 04, 2014, 23:56:24
Een beetje offtopic misschien, maar ik word er een beetje moe van om iedere club anders te noemen.. nek, egels, nak, olle, neuzen, 020, pisvee, fietstas en ga zo maar door.
Alleen DKV begrijp ik, omdat we die club nou eenmaal haten.
Ik weet wel, het niveau ligt hier over het algemeen niet echt hoog, maar ik vind al die benamingen maar kinderachtig.  :)

Helemaal mee eens maar zal tevergeefs zijn om dit te willen veranderen lijkt mij :insane. Nog een reden om zondag te winnen is dat F. de Boer dan niet voor de 100 ste keer wint namens die neuzenclub.

dizzhead

Citaat van: misideoldskool op maart 05, 2014, 08:40:27
Helemaal mee eens maar zal tevergeefs zijn om dit te willen veranderen lijkt mij :insane . Nog een reden om zondag te winnen is dat F. de Boer dan niet voor de 100 ste keer wint namens die neuzenclub.

:_schater