Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
46 gasten, 2 leden
wacko jacko, The Prominence

Ajax - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, februari 13, 2014, 13:27:59

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: Galdiano op februari 25, 2014, 10:04:28
Je kan via Utrecht of via Lelystad. Qua tijd maakt het nauwelijks uit, net welke aansluiting het gunstigst is op dat moment.

Ik kom uit Gelderland, dus sowieso over Utrecht. De geel blauwe trein, genot.

dizzhead

Citaat van: Galdiano op februari 25, 2014, 10:04:28
Je kan via Utrecht of via Lelystad. Qua tijd maakt het nauwelijks uit, net welke aansluiting het gunstigst is op dat moment.

Als je rechtstreeks naar de arena reist is dit geen probleem. Echter voor Amsterdam CS kan ik je toch echt aanbevelen om over Lelystad te reizen.  :proost

Tukker

Citaat van: zeewolde op februari 24, 2014, 10:38:38
Ik was in stadion bij Ajax AZ, maar was echt opvallend hoeveel lege vakken op alle tribunes. Bayern kent dat probleem ook in Duitsland, die zoeken naar een oplossing om sk houders te "dwingen" zoveel mogelijk wedstrijden te komen.

Maar Ajax moet kijken dat ze zulke plekken vullen en laat Cambuur er mooi met 1100-1200 man komen. Ben benieuwd of ik Cambuur publiek hoor, AZ was weer eens zeer stil en om nou te zeggen dat Ajax voor de 2 en 3-0 van zich liet horen....
AZ mocht natuurlijk de "klappers" niet mee naar binnen nemen  :_schater
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Galdiano

Iemand een tussenstand?
Cambuur verzuimd het weer eens om een simpel berichtje op Twitter (twatter) te plaatsen ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Casual14

Het twitter account van 058lacht plaatst een simpele foto dat er 10;04 vertrokken word vanaf het station en 9;30 verzameld word........Lijkt me geen officieel bericht? bron: https://twitter.com/058lacht

Zou cc wat organiseren? 

Ronnie tng

Citaat van: Casual14 op februari 26, 2014, 12:34:56
Het twitter account van 058lacht plaatst een simpele foto dat er 10;04 vertrokken word vanaf het station en 9;30 verzameld word........Lijkt me geen officieel bericht? bron: https://twitter.com/058lacht

Zou cc wat organiseren?

Neem dit bericht maar serieus!  |:)

Casual14

Citaat van: Ronnie tng op februari 26, 2014, 12:45:05
Neem dit bericht maar serieus!  |:)

wanneer komt er meer info naar buiten hierover dan? Qua uitstappen, centrum? Arena?
Mooi dat het eerste initiatief is genomen!  :proost

Ronnie tng

Citaat van: Casual14 op februari 26, 2014, 12:54:27
wanneer komt er meer info naar buiten hierover dan? Qua uitstappen, centrum? Arena?

Wat moet je dan al bij de ArenA? De wedstrijd is pas om half 5  :proost :proost

TM

Citaat van: Casual14 op februari 26, 2014, 12:54:27

Hoezo meer info? Lijkt me duidelijk toch? Gewoon de trein instappen en ervoor zorgen dat je voldoende bier hebt |:)

Casual14

Citaat van: TM op februari 26, 2014, 12:57:35
Hoezo meer info? Lijkt me duidelijk toch? Gewoon de trein instappen en ervoor zorgen dat je voldoende bier hebt |:)

handig als je een groepsretour wil halen lijkt mij of voor de mensen met een losse kaart.
bier zal rijkelijk vloeien!   8)

Don

Citaat van: Casual14 op februari 26, 2014, 13:06:41
handig als je een groepsretour wil halen lijkt mij of voor de mensen met een losse kaart.
bier zal rijkelijk vloeien!   8)
Lijkt me beter dat iedereen dat gewoon voor zichzelf of onderling regelt.

Hoor al aardig wat jongens die al in groepen zitten voor die groepsretour kaarten.
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

Casual14

Citaat van: Don op februari 26, 2014, 16:46:36
Lijkt me beter dat iedereen dat gewoon voor zichzelf of onderling regelt.

Hoor al aardig wat jongens die al in groepen zitten voor die groepsretour kaarten.

Maar waar stappen zij uit? centraal station of amsterdam-zuid? als je amsterdam-zuid pakt kun je de terug weg gelijk van de arena terug naar leeuwarden

dizzhead

Ik vermoed cs. Maar je kan ook een dagkaart kopen... Retour kost 49,- dagkaart 50,80 geloof k

Eewal

Kruidvat had prachtige aanbieding. Dag treinen voor 14 euro. Ik weet niet of de actie er nog is, anders staat marktplaats er vast vol mee....

Jopie

Iemand die wél weet of de actie nog geldig is?