Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
45 gasten, 2 leden
wacko jacko, The Prominence

Ajax - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, februari 13, 2014, 13:27:59

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Paderu op maart 06, 2014, 12:01:50
Ajax - Cambuur uitverkocht Zijn we toch een publiekstrekker
Dit is ook leuk http://www.ajax.nl/Ajax-Nieuws/Ajax-nieuwsarchief/Ajax-nieuwsartikel/195539/Tegenstander-uitgelicht-Cambuur.htm

Mooi stuk , maar heb ik zoveel gezopen aan het eind van vorig seizoen dat ik dit niet meer weet:

CiteerDrie speelronden voor het einde van vorig seizoen raakte SC Cambuur de fel bevochten koppositie in de Eerste Divisie ineens kwijt

Ik dacht toch echt dat we maar 45 minuten de koppositie hadden vorig seizoen, en dat was vanaf minuut 46 in Rotterdam.

Dokkumer

Volgens mij waren we 48 minuten koploper, vanaf de 42e minuut toen Bakker de 0-1 op het bord zette. Paling Shitty FC stond toen al achter.

dizzhead

Inderdaad. Ajax heeft op de wiki gekeken http://nl.wikipedia.org/wiki/Eerste_divisie_2012/13 maar beroept zich op deze grafiek. Ze hadden beter kunnen kijken naar de tabel erboven  :koffie

Marc S

Citaat van: zeewolde op maart 06, 2014, 13:19:06
Mooi stuk , maar heb ik zoveel gezopen aan het eind van vorig seizoen dat ik dit niet meer weet:

Ik dacht toch echt dat we maar 45 minuten de koppositie hadden vorig seizoen, en dat was vanaf minuut 46 in Rotterdam.

Ik vond dat ook nogal apart ja, verder wel een mooi artikel.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op maart 06, 2014, 13:36:19
Volgens mij waren we 48 minuten koploper, vanaf de 42e minuut toen Bakker de 0-1 op het bord zette. Paling Shitty FC stond toen al achter.

Bakker scoorde vlak na de gelijkmaker, vlak voor rust kwam de 2-1
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 06, 2014, 14:42:00
Zo dronken ben ik nog ;) Het was in ieder geva l48 minuten :devil

oldehove

Veel mensen gehoord die zondag bij het station hun groepsvoordeel kaarten pas gaan halen, Maar dit kan alleen online en dus NIET op het station!
ut komt su as het komt

marrumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 06, 2014, 14:42:00
we wonnen 0-2 hoor

Dokkumer

marrumer

de Schoot

Citaat van: SCC-J op maart 05, 2014, 17:24:17
oproepen tot boycot is nooi gedaan . ADO heb ik persoonlijk wel geboycot. Min 2 uur in de bus terwijl er vrijeverkoop is .... Als je dan in het uitvak staat kies je er zelf voor om voor lul te staan

Wij staan het hele seizoen al voor lul bij uitwedstrijden  :_spank en bij Ado dubbel, omdat de ploeg ons liet zitten. Lekker vasthouden aan je principes; dan kom je over een paar jaar nergens meer.

albert54

Weet iemand hier hoe laat de Cambuur supporters bus zondag vertrekt naar Asd.  |:)
w:)

Galdiano

Citaat van: albert54 op maart 06, 2014, 19:59:19
Weet iemand hier hoe laat de Cambuur supporters bus zondag vertrekt naar Asd.  |:)
w:)

13:15 aanwezig
13:30 vertrek
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC-J

Citaat van: de Schoot op maart 06, 2014, 18:43:04
Wij staan het hele seizoen al voor lul bij uitwedstrijden  :_spank en bij Ado dubbel, omdat de ploeg ons liet zitten. Lekker vasthouden aan je principes; dan kom je over een paar jaar nergens meer.
:y

albert54