Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
102 gasten, 6 leden (1 verborgen)
zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco, DeBruyne

Ajax - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, februari 13, 2014, 13:27:59

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Stelletje loosers daar....
gelijkspel dus gaan we half uur over feyenoord lullen :_schater

siepelsjeu

Cambuur supporter die een fles en vuurwerkbom in zijn gezicht kreeg is aan 1 oog blind geworden

EastSide058

Citaat van: siepelsjeu op maart 09, 2014, 22:47:24
Cambuur supporter die een fles en vuurwerkbom in zijn gezicht kreeg is aan 1 oog blind geworden
Heel triest, een onschuldig persoon zomaar geschonden aan één oog voor het hele leven  :zucht

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Lore

Ik neem aan dat politie en justitie in Amsterdam er alles aan gaan doen om de crimineel die dit heeft gedaan voor de rechter te krijgen!

EastSide058

Citaat van: Lore op maart 09, 2014, 22:54:49
Ik neem aan dat politie en justitie in Amsterdam er alles aan gaan doen om de crimineel die dit heeft gedaan voor de rechter te krijgen!

Volgens Henk Albers:
Update omtrent het slachtoffer van de vuurwerkbom/fles: er volgt zo nodig een operatie. Het oog is mogelijk alleen -tijdelijk- blind!

Gelukkig
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Lore

Citaat van: EastSide058 op maart 09, 2014, 22:57:50
Volgens Henk Albers:
Update omtrent het slachtoffer van de vuurwerkbom/fles: er volgt zo nodig een operatie. Het oog is mogelijk alleen -tijdelijk- blind!

Gelukkig

Dat is goed nieuws!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op maart 09, 2014, 22:54:49
Natuurlijk is iemand die een vuurwerkbom en een fles gooit een crimineel, maar hoe moeten we de politie bekijken die een enorme groep te vroeg uit de metro stuurt en daarmee in gevaar brengt......
Henk, held, bedankt

Marc S

Citaat van: EastSide058 op maart 09, 2014, 22:57:50
Volgens Henk Albers:

Gelukkig

Hopen dan maar.

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 09, 2014, 23:01:12
Natuurlijk is iemand die een vuurwerkbom en een fles gooit een crimineel, maar hoe moeten we de politie bekijken die een enorme groep te vroeg uit de metro stuurt en daarmee in gevaar brengt......

Die moet je bekijken als incompetent! Dat is een blunder van de eerste orde!

siepelsjeu

Volgens iemand op Twitter die Bin stefan is geweest is hij waarschijnlijk niet blind en is er ook geen operatie geweest

Tukker

Citaat van: NRG op maart 09, 2014, 21:17:33
Net terug uit Amsterdam. Wat een domper dat we maar met een man of 30 in dat enorme uitvak stonden. Vlak naons ging het uitvak dicht.  De intentie was wel om iedereen naar binnen te laten hoorde ik. Wel heerlijk dat we met een punt daar weg komen!
Ik moet zeggen dat ik me niet helemaal op mijn gemak voelde toen we in de schemering weer tussen de Ajax supporters richting de parkeerplaats moesten lopen. Dit keer maar het geel/blauw goed weggestopt .
En dat terwijl je voor de wedstrijd gewoon in je Cambuur shirt en sjaal daar rond kon lopen.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

John Hiatt

Lulkoek!

Inglorious Bastard

Dacht dat het wel mee viel met dat bioscoop publiek in de arena, maar niets is minder waar. Voor mij zaten ze zelfs popcorn te eten.

Zat onder 410 maar die heb ik amper gehoord, en de laatste tien minuten vonden ze het nodig om de eigen ploeg uit te fluiten ipv achter de ploeg te gaan staan.

Wat hebben wij dan een mooie club.  Onze club cultuur is mij meer waard dan 30 schalen en 4 bekers met grote oren.

Sent from my HTC One using Tapatalk

Len Cantello

Heb de media weer ff doorgenomen onder het genot van een bak  :koffie Mijn dag kan niet meer stuk. Zielige verhaaltjes van die grootbekken uit de hoofdstad zijn een perfecte start van de dag. Hebben jullie  stakkerds in Amsterdam er over nagedacht dat SCC het 'slechte' spel misschien wel afdwong?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Treb

Citaat van: Len Cantello op maart 10, 2014, 06:28:53
Heb de media weer ff doorgenomen onder het genot van een bak  :koffie Mijn dag kan niet meer stuk. Zielige verhaaltjes van die grootbekken uit de hoofdstad zijn een perfecte start van de dag. Hebben jullie  stakkerds in Amsterdam er over nagedacht dat SCC het 'slechte' spel misschien wel afdwong?

Tot nu toe heeft iedere tegenstander waar we punten tegen gepakt hebben een slechte dag.  :_schater

Makrini speelde als een beest. Die solo in de 1e helft, schijt aan alles  :)

Verder heeft de knjb in de vorm van Makkelie er alles aan gedaan om Ajax toch te laten winnen; die indirecte vrije trap.. echt complete waanzin. En 4 minuten extra speeltijd!?  :wall Laatste 20 minuten leek wel zaalvoetbal, zo weinig fysiek contact werd er toegelaten aan Cambuurkant. Ajax mocht alles (o.a. Cillessen).

Maar goed, gewoon een dik verdiend punt gepakt in de Arena. Niks gestolen.

En toch heb ik nog steeds een nare bijsmaak..