Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
46 gasten, 2 leden
wacko jacko, The Prominence

Ajax - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, februari 13, 2014, 13:27:59

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Eewal op maart 11, 2014, 10:15:41
Ik ben gewoon heel eerlijk als ik zeg dat ik het geld gewoon zelf weer wil hebben. Ik vind het rot voor Cambuur en ga er vanuit dat die kaarten wellicht nog vanuit Amsterdam worden gecompenseerd. Heb zondag een klote middag gehad die me nog veel geld gekost heeft ook...

Cambuur heeft weinig geld, maar het groeit mij ook niet op mijn rug..
Een eerlijk antwoord, dat waardeer ik aan je.
Heb zelf de oproep op Facebook gezet om het niet te doen als je het kunt missen. Kun je het niet missen dan begrijp ik dat volkomen.

Marc S

Citaat van: Dokkumer op maart 11, 2014, 10:26:44
Een eerlijk antwoord, dat waardeer ik aan je.
Heb zelf de oproep op Facebook gezet om het niet te doen als je het kunt missen. Kun je het niet missen dan begrijp ik dat volkomen.

Ik kan het geld helaas ook niet missen. Ik ga al niet veel naar uitwedstrijden vaak is geld daarvoor de reden. Moet wel zeggen dat ik het met een dubbel gevoel terugneem. Vind niet dat Cambuur voor de kosten moet opdraaien.

SCC-J

Haal het geld dan gewoon niet op :|

speculeter

Citaat van: SCC-J op maart 11, 2014, 10:34:40
Haal het geld dan gewoon niet op :|
vreemde reactie....
heel simpel..sommige mensen moeten dubbeltje
drie keer omdraaien.
en is een hele prestatie om mee te gaan.
mensen die het niet kunnen missen
moeten maar mooi geld terug vragen.
En hopen dat Cambuur gecompenseerd word.

SCC-J

Heb het over mensen die het willen op halen en dan weer willen terugbrengen.

DayDreamer

Citaat van: peter op maart 11, 2014, 10:41:53
vreemde reactie....
heel simpel..sommige mensen moeten dubbeltje
drie keer omdraaien.
en is een hele prestatie om mee te gaan.
mensen die het niet kunnen missen
moeten maar mooi geld terug vragen.
En hopen dat Cambuur gecompenseerd word.

Aan de andere kant, als je het echt niet kan missen had je ook niet kunnen gaan. Ergens snap ik wel dat mensen die het niet breed hebben het terug willen, maar als er niks gebeurt was , was je het geld ook kwijt geweest. Voor de mensen die het wel ophalen, gebruik het dan weer voor een volgende uitwedstrijd  |:)

Lore

Citaat van: DayDreamer op maart 11, 2014, 10:51:50
Aan de andere kant, als je het echt niet kan missen had je ook niet kunnen gaan. Ergens snap ik wel dat mensen die het niet breed hebben het terug willen, maar als er niks gebeurt was , was je het geld ook kwijt geweest. Voor de mensen die het wel ophalen, gebruik het dan weer voor een volgende uitwedstrijd  |:)

Misschien zou dat ook nog een idee voor Cambuur zijn. Of je geld terug of kaarten voor b.v. Feijenoord uit!

speculeter

Citaat van: SCC-J op maart 11, 2014, 10:44:56
Heb het over mensen die het willen op halen en dan weer willen terugbrengen.
ooooo....op die manier.

zeewolde

Citaat van: Lore op maart 11, 2014, 11:07:34
Misschien zou dat ook nog een idee voor Cambuur zijn. Of je geld terug of kaarten voor b.v. Feijenoord uit!

En dan wel weer vrij vervoer :devil

SCC-J

Mensen en vooral liwwadders zij lui die halen het geld wel op maar 2 weken later denken ze niet van moet ik het toch weer terugstorten... En dan streef je je doel dus voorbij.

Werkt gewoon niet

Dokkumer

Houd het dan simpel, haal het wel of haal het niet op.
Bedoeling van Drumfather was niet verkeerd iig.

Verstuurd vanaf mijn spambox

Eewal

Het is niet eens dat ik het geld niet zou kunnen missen, en ik vind het op zich een nobel streven om het geld in te zamelen en te doneren maar Cambuur draait denk ik een prima jaar en Cambuur heeft een goeie kans het geld terug te kunnen halen uit Amsterdam (maar dat gis ik...).

S(CC)upporter

Het idee van Drumfather vind ik juist mooi. Door het niet op te halen laat je niks zien, door het als groot bedrag terug te geven is een veel mooier gebaar! :D

Yellow Army

Gewoon op de inruilavond een doos (liefst doorzichtig) neerzetten bij de administratie, of waar het omruilpunt ook maar mag zijn, waar men kan kiezen om het kaartje in te deponeren om aan het eind van de avond de doos/kist overhandigen aan Cambuur.
Area 58

geelenblauwscc

Of aan nemen en met ze alle naar nec uit  wat een belangrijker wedstrijd is dan tegen feyenoord