Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
75 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Cambuur-RKC, vrijdag 14 maart

Gestart door John Hiatt, maart 02, 2014, 21:17:05

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Citaat van: Collingwood op maart 15, 2014, 09:41:29
Zeer matige wedstrijd.
Stond zeer veel spanning op. En RKC speelde gewoon goed. Opluchting was groot na het laatste fluitsignaal.

Hoop dat de mannen de laatste 6 potjes benaderen als finales. Alleen dan komt het goed.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Hilversum voor Cambuur

We moeten gewoon nog een uitoverwinning pakken! Dan is dat "probleem" ook uit de lucht!

Harry L.

Op karakter de punten binnengehaald in een matige pot waarbij RKC veel sterker was dan ik had verwacht. Nog een punt of 3 en we zijn binnen. |:)

Lore

Bij RKC Waalwijk zijn de frustraties vrijdagavond hoog opgelopen. De ploeg van trainer Erwin Koeman verloor met 3-2 van degradatieconcurrent SC Cambuur en daarna barstte in de kleedkamer een knallende ruzie uit.

Volgens het Brabants Dagblad vlogen de verwijten over en weer. Romeo Castelen kreeg het aan de stok met Remy Amieux en die ruzie moest door ertussen springende ploeggenoten worden gesust.

Erwin Koeman liet even later weten dat hij met Castelen en Amieux in gesprek gaat. "Want dit moet niet blijven hangen", zei de coach. "Maar we moeten het ook niet te groot maken. In mijn tijd ging het er wel erger aan toe soms. Ik snap ook wel dat er frustraties zijn na deze wedstrijd, die we echt niet hadden hoeven verliezen."

RKC verloor vrijdagavond met 3-2, waardoor de club nog allesbehalve veilig is. De Brabanders staan zestiende, maar kunnen later dit weekend nog gepasseerd worden door Roda JC en NEC.

Dokkumer

Hmmm, het rommelt steeds meer onder ons. Gaan wij alleen maar gebruik van maken door zelf in alle rust onze puntjes te sprokkelen |:)

runner 1

Hoe mensen ieder op z n eigen manier naar een wedstrijd zit te kijken  is wel bekend ,maar wat ik nu allemaal lees begrijp ik echt niet
van Moorsel ,Ritzmaier,en Makrini waren onzichtbaar en bij de tweede goal ging van Moorsel niet vrijuit.
En Lukoki heb ik niet echt gemist ,Schepers moet wat meer vertrouwen krijgen en is veel meer van waarde voor Cambuur.
Hij speelde zeker niet minder dan onze brommer met oogkleppen op .Waarvan ..........

Eewal

Citaat van: runner 1 op maart 15, 2014, 10:27:12
Hoe mensen ieder op z n eigen manier naar een wedstrijd zit te kijken  is wel bekend ,maar wat ik nu allemaal lees begrijp ik echt niet
van Moorsel ,Ritzmaier,en Makrini waren onzichtbaar en bij de tweede goal ging van Moorsel niet vrijuit.
En Lukoki heb ik niet echt gemist ,Schepers moet wat meer vertrouwen krijgen en is veel meer van waarde voor Cambuur.
Hij speelde zeker niet minder dan onze brommer met oogkleppen op .Waarvan ..........

Gister werd mij eigenlijk duidelijk dat Lukoki erg belangrijk voor ons is geweest. Maar goed, twee verschillende meningen en toch hebben we beide 3 punten :)

leeuwarden

Wat ben ik toch ongelooflijk trots om cambuursupporter te zijn, het linkerrijtje wie had dat gedacht na zoveel speelrondes nog een paar punten en we kunnen ons weer gaan opmaken voor nog een seizoen eredivisie!!  |:) |:) |:)

Dokkumer

Citaat van: runner 1 op maart 15, 2014, 10:27:12
Van Moorsel en Ritzmaier waren zeker niet sterk gisteren, Mo ook niet maar absoluut nog een meerwaarde voor de Eredivisie.
Schepers is lekker bezig geweest, alleen maar goed voor de concurrentie voorin!

scclwd

Citaat van: wiekie1969 op maart 15, 2014, 04:27:00
Wat een topavond mensen!!!!!!! Ik heb misschien een andere kijk op voetbal, maar ik heb er never nooit over ingezeten dat we deze pot gingen verliezen, zie mijn eerdere postings deze week. Ik vond Paco van Moorsel de beste man bij cambuur. Altijd aanspeelbaar, altijd voooruitdenkend, en alles op techniek. Wat een klasbak!!!

Na afloop van dit spannende potje voetbal kwam het hoogtepunt, Lukoki met de cambuurvlag al zwaaiend voor Noord. Als dit niks met je doet ben je in mijn ogen een dooie lu!!!!!!!!!! Dan kest beter tuusblieve!!!!!

Gvd de tanen stroomden mij  vanaf Zuid over de wangen, schitterend!!!!!!!

Wat een vriendenteam, wat een ts, wat een club, HULDE!!!!!!!!!!!!!!!!  |:) |:) |:) _O_ _O_ _O_

Je was niet de enige. Skitterend ventje, die Lukoki. |:)

whimpy

Die scheids was niet best. Floot bij twijfel vaak in het voordeel van RKC. Gaf ons wel eigen voordeel kort voor het tweede doelpunt van Barto. Gaf van Moorsel geen vrije trap vlak voor het tweede doelpunt van RKC. Zag zeker een keer geen buitenspel. Had Manu een piep moeten geven. Hij stond er vlakbij. Ik stond op Zuid en kon het zelfs zien. Toch een grandioze avond. RKC is een verschrikkelijk taaie ploeg. Winnen ook bij ADO met 0-2.

Al jaren af en aan een seizoenkaart van SCC. Wat een seizoen! Blijven genieten allemaal!

poelie-lwd

Citaat van: Drumfather SCC op maart 15, 2014, 02:35:23
Het had me niks verbaasd als RKC had gewonnen... Wat waren Sno en Castelen goed vanavond! We hebben mazzel gehad...
Heb me ontzettend lopen ergeren aan onze achterhoede en Nienhuis; Onzeker, slechte passes en Nienhuis leek niet van zijn grote fout te leren, Hij bleef maar kloten met die bal; Kappen met die trucjes! Daar sta je niet voor en zo kost je ons punten!

Schepers maakte een goede goal maar zijn voorzetten waren dramatisch. Ik miste Lukoki met de minuut meer en meer...

En over alle huurlingen word gezegd dat ze zo gegroeid zijn; Is ook waar maar als het er op aankomt dan staan ze stijf van de spanning; Manu vond ik niet goed en Ritzmaier al helemaal niet. Wat viel Leeuwin mij ook tegen...

Onze vaste garde met als uitblinkers Makrini, Barto en Van der Laan heeft ons gered. De huurlingen moeten nog veel leren in wedstrijden waar belang op staat. Dan staan ze er toch minder dan in wedstrijden die goed verlopen!

Tuurlijk ben ik blij maar de koppies moeten er wel bij blijven, Anders kan het zo maar mis gaan!

|:) 9e  |:)

Zie net het interview met Nienhuis; '' Ik blijf het gewoon weer doen''
Ja vooral doen joh, dombo  :zucht
Kost ons punten zo'n instelling. Dwight is ook veel te lief; Ik neem hem niks kwalijk
Bullshit Dwight  :_spank

:_schater

Meer verstand van drumstelletjes me dunkt?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: Len Cantello op maart 15, 2014, 09:57:31
Nog een paar finales te gaan! We zijn er nog (lang) niet!!!

Klopt! Hoeveel punten voor PO 'europa' hebben we nog nodig denk je?

l0l
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op maart 15, 2014, 11:13:57

l0l
12 :devil
Utrecht en NEC uit 6 punten
Feyenoord uit: 4 punten
AZ, Vitesse, den Haag thuis: 9 punten

Direct Europees 8P

Len Cantello

Citaat van: poelie-lwd op maart 15, 2014, 11:13:57

l0l
12 punten, ouwe!

Volgend seizoen mag jij rijden naar Kerkrade..... O nee, die vliegen eruit... Ik verzin wel wat leuks. Amsterdam lijk me wel wat ;-)

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli