Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
68 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra

Cambuur-RKC, vrijdag 14 maart

Gestart door John Hiatt, maart 02, 2014, 21:17:05

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: denistel op maart 15, 2014, 12:58:31
SUPER TROTS OP ALLES WAT CAMBUUR IS
trots op DENISTEL .Voor de wedstr wist hij mij te vertellen dat het 3-2 zou worden .Bij 1-1 en 2-2 moest ik maar rustig blieve want het kwam wel goed _O_

denistel

Lore

Citaat van: sunderland op maart 15, 2014, 21:12:22
Nee .Hij heeft gelijk .Was er gister niks aan ? Nee het was weer een heerlijke pot .[niet goed].Ik heb weer 94 min met volle teugen genoten .Tegen ajax twente feyenoord en psv hadden we meer verdiend maar tegen de concurenten winnen we wel en dat is belangerijker .

Hij ging mij erom dat hij weer stond te schelden. Het is een forum, mensen zien dingen verschillend, uitschelden is dus ongepast!

denistel

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op maart 15, 2014, 14:09:38
Zekers !

Cambuur wordt leeggekocht ben ik bang.
En de huurlingen gaan ook terug.
Dus wat houd je over ?
....................................

leeg kocht door wie dan ??

EastSide058

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op maart 15, 2014, 14:09:38
Zekers !

Cambuur wordt leeggekocht ben ik bang.
En de huurlingen gaan ook terug.
Dus wat houd je over ?
....................................
Waarom leeggekocht, het bestuur is echt niet zo dom ons hele team te laten verkassen  8P Er gaan misschien een paar weg maar met dat geld haalt Cambuur echt wel goede vervangers. Ik heb vertrouwen in SCC  |:)
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Lore

Citaat van: EastSide058 op maart 15, 2014, 22:26:35
Waarom leeggekocht, het bestuur is echt niet zo dom ons hele te laten verkassen  8P Er gaan misschien een paar weg maar met dat geld haalt Cambuur echt wel goede vervangers. Ik heb vertrouwen in SCC  |:)

Als markrini, , bijker, droste en leeuwin niet willen verlengen dat moet je ze zelfs proberen te verkopen. Dat geld moet alleen wel weer goed geïnvesteerd worden!

EastSide058

Citaat van: Lore op maart 15, 2014, 22:27:43
Als markrini, , bijker, droste en leeuwin niet willen verlengen dat moet je ze zelfs proberen te verkopen. Dat geld moet alleen wel weer goed geïnvesteerd worden!
Ze zullen echt alle 4 echt wel verlengen of moet het moet wel heel gek lopen...
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Lore

Citaat van: EastSide058 op maart 15, 2014, 22:33:01
Ze zullen echt alle 4 echt wel verlengen of moet het moet wel heel gek lopen...

Dat ben ik niet met je eens. De club heeft al aangegeven in de zomer aan een transfer van Leeuwin mee te willen werken.

Markrini zal toch ook wel eens goed geld willen verdienen. Bijker en droste zou zomaar kunnen

Voetbal12

Makrini wil helemaal niet weg.  Spreek m af en toe op school. En iedereen heeft het maar over dat Cambuur leeg wordt gekocht. Door wie er is helemaal geen geld bij de clubs. Ik heb toch nog een beetje hoop dat we de huurlingen nog een jaar bij Cambuur kunnen houden.

Lore

Citaat van: Voetbal12 op maart 16, 2014, 09:46:07
Makrini wil helemaal niet weg.  Spreek m af en toe op school. En iedereen heeft het maar over dat Cambuur leeg wordt gekocht. Door wie er is helemaal geen geld bij de clubs. Ik heb toch nog een beetje hoop dat we de huurlingen nog een jaar bij Cambuur kunnen houden.

We gaan het zien, maar je opmerkingen komen op mij wat naïef over! Ritzmaijer lijkt mij onmogelijk om te behouden. Manu mag het eerst bij feyenoord proberen en zou op het laatste moment misschien kunnen, lukoki zou kunnen.

Je suggereert ook dat de spelers van Cambuur veel zouden moeten kosten, maar de top 10 van Nederland kan zo de spelers van Cambuur betalen. En ook achter NEC en Utrecht zit nog steeds iemand met veel geld!

poelie-lwd

NEC speelt volgend jaar jupiler en Utrecht haalt geen EL. Ik zou niet weten wat je daar dan hebt te zoeken.....
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Lore

Citaat van: poelie-lwd op maart 16, 2014, 11:03:44
NEC speelt volgend jaar jupiler en Utrecht haalt geen EL. Ik zou niet weten wat je daar dan hebt te zoeken.....

Er vanuitgaande dat NEC niet degradeert dan is het antwoord heel simpel: het zijn broodvoetballers en de salarissen  daar zijn hoger dan hier!

Yellow Army

Citaat van: poelie-lwd op maart 16, 2014, 11:03:44

Centjes...
Area 58

Dokkumer

Citaat van: Lore op maart 16, 2014, 11:44:40
Er vanuitgaande dat NEC niet degradeert dan is het antwoord heel simpel: het zijn broodvoetballers en de salarissen  daar zijn hoger dan hier!
En toch voetbalt het gros liever voor wat minder centjes in de Eredivisie dan voor een kapitaal in de veredelde beloftencompetitie

speculeter

Heel simpel...roda degradeert.
nec en rkc nacompetitie.
En dan vliegt nec er uit.