Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
67 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Cambuur-RKC, vrijdag 14 maart

Gestart door John Hiatt, maart 02, 2014, 21:17:05

Vorige topic - Volgende topic

marrumer

we zijn wel veilig hoor  :) daarvoor hoeven nog maar 3 punten gepakt te worden. maar het is natuurlijk leuk om hoger dan 15e te eindigen  |:)

Goutum

Ben wel zeer benieuwd hoe het volgend seizoen gaat. De verwachtingen zijn dan natuurlijk torenhoog, terwijl veel sterkhouders uit het team zijn weg gevallen. Het kan bijna niet beter dan dit seizoen zou je zeggen..

Drumfather SCC

Citaat van: wiekie1969 op maart 15, 2014, 04:41:58

18 PUNTEN NA DE WINTERSTOP DIKKE STAKKER, 17 VOOR EN 12 TEGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kan alleen maar lachen om hetgeen wat jij hier etaleerd  :_schater Ook 2x mijn Post quoten om je ongenoegen jegens mij te uiten, Het is hartverwarmend. Ik zal vanaf nu jou Posts als de meest wijze zien en niet meer met een eigen mening reageren. Vanaf nu leef ik volgens die Wiekie norm. Dank hiervoor  :thumbsup

Hou toch op man! Jij een mening, ik een mening, klaar! Gezien de tijd was t voor jou vast logisch maar jij hebt ook echt niet altijd de waarheid in pacht. We zijn beide trots en blij op de club en met de punten. Jammer dat je dat dan niet leest

RotterdamLeeuwarden

Machtig mooie overwinning.
De hele dag vanaf 09:00 staat NOS teletekst op 819 en die tv gaat niet meer uit voor 0:00 uur  |:) |:) |:) |:)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

denistel

SUPER TROTS OP ALLES WAT CAMBUUR IS

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Cambuur Groningen

Citaat van: marrumer op maart 15, 2014, 11:41:17
we zijn wel veilig hoor  :) daarvoor hoeven nog maar 3 punten gepakt te worden. maar het is natuurlijk leuk om hoger dan 15e te eindigen  |:)
Het is niet alleen maar leuk om hoger te eindigen, maar ook erg belangrijk voor de verdeling van de televisiegelden. Kijk maar eens naar bijgaande link:
http://www.onlinesoccermanager.nl/Forums/Topic/-9/218735/1

Het gaat niet meteen om miljoenen, maar een paar ton extra levert het zo op als je op 9e blijft hangen, laatste seizoen telt zwaarder mee.

papier

Citaat van: Cambuur Groningen op maart 15, 2014, 13:04:15
Het is niet alleen maar leuk om hoger te eindigen, maar ook erg belangrijk voor de verdeling van de televisiegelden. Kijk maar eens naar bijgaande link:
http://www.onlinesoccermanager.nl/Forums/Topic/-9/218735/1

Het gaat niet meteen om miljoenen, maar een paar ton extra levert het zo op als je op 9e blijft hangen, laatste seizoen telt zwaarder mee.

Een paar ton zie ik het niet direct opleveren, omdat het toch over 10 seizoenen gaat en dat is dus voor ons 1 seizoen eredivisie. Maar alles is welkom he.

speculeter

Prachtig seizoen tot nu toe.
Wel denk ik dat tweede seizoen in de eredivisie moeilijker
word.
Maar laat me graag verrassen.

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: peter op maart 15, 2014, 14:07:54
Prachtig seizoen tot nu toe.
Wel denk ik dat tweede seizoen in de eredivisie moeilijker
word.
Maar laat me graag verrassen.

Zekers !

Cambuur wordt leeggekocht ben ik bang.
En de huurlingen gaan ook terug.
Dus wat houd je over ?
....................................
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

drg

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op maart 15, 2014, 14:09:38
Zekers !

Cambuur wordt leeggekocht ben ik bang.
En de huurlingen gaan ook terug.
Dus wat houd je over ?
....................................

Nienhuis, Bijker, Van der Laan, Leeuwin, Droste, El Makrini, Van Moorsel, Barto, Ogbeche van de belangrijkste spelers, tenminste ik heb een idee dat zij blijven met uizondering van Leeuwin.

Oftewel reken er maar op dat je 3 vervangers moet gaan halen, heb ook wel zo'n idee dat ajax wel eens kan gaan zeggen dat Lukoki hier nog een jaartje mag blijven.

Sakas

Ik vond Bijker de man of the match. zeer goed gespeeld.

Als iemand dit vorig jaar had voorspeld, was ie afgevoerd naar het gekkenhuis door iedereen van dit forum.

Toen stonden wij vlak voor het ontslag van AA op de 6e plaats.

Nu een jaar later 9e in de eredivisie met 34 punten.

Dit had niemand durfen dromen, MAAR WAT EEN FEEST!!!!!!

Trots op  :scc |:)
Laat sien ast foor Cambuur bist!

EastSide058

Citaat van: Sakas op maart 15, 2014, 14:35:18
Ik vond Bijker de man of the match. zeer goed gespeeld.

Als iemand dit vorig jaar had voorspeld, was ie afgevoerd naar het gekkenhuis door iedereen van dit forum.

Toen stonden wij vlak voor het ontslag van AA op de 6e plaats.

Nu een jaar later 9e in de eredivisie met 34 punten.

Dit had niemand durfen dromen, MAAR WAT EEN FEEST!!!!!!

Trots op  :scc |:)

_O_ _O_ _O_
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: Lore op maart 15, 2014, 08:50:58
Zulke reacties hebben vast wat met het tijdstip ende biertjes te maken dan ik!
Nee .Hij heeft gelijk .Was er gister niks aan ? Nee het was weer een heerlijke pot .[niet goed].Ik heb weer 94 min met volle teugen genoten .Tegen ajax twente feyenoord en psv hadden we meer verdiend maar tegen de concurenten winnen we wel en dat is belangerijker .