Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
69 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

rellen Ajax - cambuur

Gestart door speculeter, maart 09, 2014, 19:43:59

Vorige topic - Volgende topic

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Yungali020 op maart 10, 2014, 16:01:50
1 van de vele voorbeelden:

Normaal vind ik dat je geen aandacht moet geven aan dit soort dingen, maar nu moet ik toch wel even wat kwijt. Ik mis namelijk de zelfkritiek van de kant van Cambuur. Onderweg naar de Arena begon een conducteur op de trein van Baarn naar Amsterdam Muiderpoort een gesprek met me, naar aanleiding van het Ajax-shirtje dat ik aan had. Hij vertelde me dat hij net was uitgescholden door Cambuur-supporters. Zij riepen verder continu 'Hamas, hamas, Joden aan het gas' en lieten de trein schudden. Hij was er zo boos over dat hij hoopte dat Ajax 10-0 zou winnen, zei hij. Omdat ik alleen reisde gaf hij me nog het advies voorzichtig te zijn

Wedstrijd om 16:30
Lekker weer
Drank in het spel
Drugs in het spel
Vroege trein om 10:00
Paar "Stadion Verbod supporters" mee
-----------------------------

Do the math!

Er zijn veel supportersgroepen die alleen uit dagjesmensen bestaan, maar bij bepaalde groepen zitten er ook fantiekere tussen. Het is bijna onmogelijk dat er niks gebeurd bij omstandigheden. Zeker omdat je op loopafstand langs een home loopt met 200 a 300+ mensen. Uiteraard zal er van beide kanten dingen gezegd of geschreeuwd zijn, maar dat hoort bij voetbal. Daarom is het in dit geval wel lastig om te zeggen wie nou echt de schuldige was. Ik kwam zelf vanaf Duivendrecht (woon in de buurt) en het was daar een uur voor de wedstrijd een aardige chaos.

Wat mij betreft is het helaas een complete miscalculatie geweest om 800 man op vrij vervoer naar Amsterdam te sturen. Het is bijna onmogelijk, hoe lastig dat voor sommige te verteren is.

Of zeg ik nu iets heel raars?

AL

Citaat van: Bernardo op maart 10, 2014, 16:21:24
Ajax gaat de schade die supporters van Cambuur Leeuwarden hebben aangericht in de ArenA verhalen op de Friese club. Fans sloopten rond het duel onder meer toegangspoortjes en hekken van het stadion.

Een woordvoerder van de Amsterdamse club kan nog niet zeggen om wat voor een bedrag het gaat.

SC Cambuur daarentegen liet eerder op de dag al weten financiële compensatie van Ajax te willen voor de supporters die zondag zijn gedupeerd door de rellen. "De fans zijn in een afschuwelijke en benauwde situatie terechtgekomen en hierdoor bleef het uitvak nagenoeg leeg. De supporters die met de georganiseerde busreis naar de ArenA zijn afgereisd, hebben het stadion zelfs niet eens gezien.''

Het moet niet gekker worden met die jodenclub!!
Wat een schijtclub. Ik vind dat Cambuur tot het uiterste moet gaan om Ajax aansprakelijk te stellen voor alles.
Schakel de hulp in van Zwolle en Eagels die tegen hetzelfde zijn aangelopen.
Dat de KNVB dit ook allemaal maar weer accepteert.

Ajax :R :R :R :R :R :R :R :R :R :R :R :R :R :R :R :R

dizzhead

Citaat van: Yungali020 op maart 10, 2014, 16:13:38

Dat is de hele reden waarom ik op dit forum reageer, omdat ik na het lezen van alle berichten geirriteerd raakte hoe makkelijk jullie je in de slachtoffer rol plaatsen.
omdat  het overgrote deel hier op t forum ook slachtoffer is. Dat er een aantal zich misdragen hebben, wil k gelijk van je aannemen. Maar de grote groep (70+, pa en zoon, meisje van ca 18) aanvallen is laf en valt volgens mij buiten elke vorm van fatsoen. Die jongens in dat supportershome hebben fans staan opwachten, je kon je niet meer aan t gedonder onttrekken, onmogelijk. Dat Lees je hier inderdaad terug. Logisch toch? Ik denk dat jij je ook even wat beter in die situatie moet verplaatsen.

sunderland

Crone wil in de toekomst burgemeester van Amsterdam worden zoveel is wel duidelijk .Belachelijk dat hij zo reageert zonder de feiten te weten

theben

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 10, 2014, 16:22:53
Lekker weer
Drank in het spel
Drugs in het spel

Do the math!

Er zijn veel supportersgroepen die alleen uit dagjesmensen bestaan, maar bij bepaalde groepen zitten er ook fantiekere tussen. Het is bijna onmogelijk dat er niks gebeurd bij omstandigheden. Zeker omdat je op loopafstand langs een home loopt met 200 a 300+ mensen. Uiteraard zal er van beide kanten dingen gezegd of geschreeuwd zijn, maar dat hoort bij voetbal. Daarom is het in dit geval wel lastig om te zeggen wie nou echt de schuldige was. Ik kwam zelf vanaf Duivendrecht (woon in de buurt) en het was daar een uur voor de wedstrijd een aardige chaos.

Wat mij betreft is het helaas een complete miscalculatie geweest om 800 man op vrij vervoer naar Amsterdam te sturen. Het is bijna onmogelijk, hoe lastig dat voor sommige te verteren is.

Nee zat er dik in he , maar lees net dat ajax ook geld wil zien dus dan maar naar de rechter als club zeker

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Bernardo op maart 10, 2014, 16:21:24
Ajax gaat de schade die supporters van Cambuur Leeuwarden hebben aangericht in de ArenA verhalen op de Friese club. Fans sloopten rond het duel onder meer toegangspoortjes en hekken van het stadion.

Een woordvoerder van de Amsterdamse club kan nog niet zeggen om wat voor een bedrag het gaat.

SC Cambuur daarentegen liet eerder op de dag al weten financiële compensatie van Ajax te willen voor de supporters die zondag zijn gedupeerd door de rellen. "De fans zijn in een afschuwelijke en benauwde situatie terechtgekomen en hierdoor bleef het uitvak nagenoeg leeg. De supporters die met de georganiseerde busreis naar de ArenA zijn afgereisd, hebben het stadion zelfs niet eens gezien.''

Bah bah bah  :R

dizzhead

Die vernielingen waren niet nodig. Dit gebeurde overigens nadat ons was verteld at we er niet meer inkwamen. Heel erg dom van die groep, maar in emotie gebeuren er wel ergere dingen. Benieuwd naar de schade in euro's, volgens mij is dat hek met een paar nieuwe nagels weer on orde

Yungali020

Citaat van: dizzhead op maart 10, 2014, 16:24:21
omdat  het overgrote deel hier op t forum ook slachtoffer is. Dat er een aantal zich misdragen hebben, wil k gelijk van je aannemen. Maar de grote groep (70+, pa en zoon, meisje van ca 18) aanvallen is laf en valt volgens mij buiten elke vorm van fatsoen..

Diegenen die dat gedaan hebben zijn heel laf ja. Ik heb een paar rondjes om de Arena gelopen en zag een aantal oudere mensen met kinderen die een Cambuur shirt aanhadden en die werden gelukkig niet lastig gevallen.

AL

Citaat van: sunderland op maart 10, 2014, 16:25:54
Crone wil in de toekomst burgemeester van Amsterdam worden zoveel is wel duidelijk .Belachelijk dat hij zo reageert zonder de feiten te weten

Er stonden honderden ouders met kinderen tussen die echt de hel hebben meegemaakt.
Dat Crone vervolgens deze uitspraken doet....echt walgelijk!!

Oprotten met deze vent.
Neem een voorbeeld aan de directie van Cambuur zou ik zeggen tegen Crone!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op maart 10, 2014, 16:25:54

Een volstrekt stupide gesprek waarin ie een paar keer zegt dat ie niets weet en dan weer dat er altijd twee kanten schuldig zijn. Een ware malloot!
Henk, held, bedankt

Len Cantello

Citaat van: Yungali020 op maart 10, 2014, 12:48:51

En over dat naar school gaan. Ben 27 en hbo afgestudeerd en jij?

WZAWZDB
Hbo'rs studeren niet af, dat doen academici.
En buiten dat, die volzin die je als laatste uitbraakt, is ook echt wel op hbo niveau.........
En nu maar weer snel onder je brug om duivennesten te tellen, ventje.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

SportClubCambuur

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 10, 2014, 16:22:53
Lekker weer
Drank in het spel
Drugs in het spel

Do the math!

Een 'crone-redenatie'

Yungali020

Citaat van: Len Cantello op maart 10, 2014, 16:39:14
Hbo'rs studeren niet af, dat doen academici.
En buiten dat, die volzin die je als laatste uitbraakt, is ook echt wel op hbo niveau.........
En nu maar weer snel onder je brug om duivennesten te tellen, ventje.

Ik tel liever het aantal kampioenschappen.  l8l

Cor

Was er niet bij, had wel de verwachting dat vrij vervoer wel eens een TT vermelding kon opleveren. Wanneer ik vervolgens hier lees hoe het is gegaan bevestigt het wel mijn beeld van 020 hoolies, laf met een grote bek. Stenen gooien achter een linie van politiebussen op alles en iedereen wat voorbij loopt... Woohoo, dapper. Ik denk dat Picornie zich boven doodschaamt voor het huidige hoolie niveau van 020.

Wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden. O ja, misschien moeten we zelf niet meer door elke bus die voorbij komt een steen door de ramen willen flikkeren

Len Cantello

Ha, ha! Succeshoer!

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli