Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
70 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

rellen Ajax - cambuur

Gestart door speculeter, maart 09, 2014, 19:43:59

Vorige topic - Volgende topic

SCCornjum

Citaat van: SCCornjum op maart 10, 2014, 12:02:52
En zo verschuilt Ajax zich achter Amsterdam Arena, die zich verschuilt achter de politie, die zich verschuilt achter de burgemeester...........
Het eerste mailtje is binnen....

Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail.
Uw klacht betreft zo te zien niet het optreden van de politie, maar het beleid, dat leidde tot dat gedrag.

Wij verzoeken u de klacht te sturen aan de gemeente Amsterdam via www.amsterdam.nl . Helaas kunnen wij uw bericht niet even doorsturen.

Bij Formulieren vindt u het kopje Klachten. Kiest u daar voor de optie "Een stadsdeel (bijvoorbeeld in verband met een vergunning, burgerzaken of openbare ruimte)".

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Politie Service Centrum

Politie | Amsterdam | Politie Service Centrum
Elandsgracht 117, 1016 TT Amsterdam
Postbus 2287, 1000 CG Amsterdam

Watching Football Is Not A Crime

Len Cantello

Maar snel een slot op dit topic, alle verhalen zijn nu wel verteld

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

theben

Citaat van: Cor op maart 10, 2014, 16:46:05
. Stenen gooien achter een linie van politiebussen op alles en iedereen wat voorbij loopt... Woohoo, dapper. Ik denk dat Picornie zich boven doodschaamt voor het huidige hoolie niveau van 020.

Wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden. O ja, misschien moeten we zelf niet meer door elke bus die voorbij komt een steen door de ramen willen flikkeren

Even een gekke vraag maar deed de politie aan de kant van ajax, vanwaar die stenen werden gegooid niks ...snap ik niet bij scc word je soms opgepakt als je er al bij staat....

Yungali020

Citaat van: Len Cantello op maart 10, 2014, 16:46:17
Ha, ha! Succeshoer!

Ik kan hier alleen maar om lachen. Sukkeltje

marrumer

Citaat van: Yungali020 op maart 10, 2014, 16:52:29
Ik kan hier alleen maar om lachen. Sukkeltje
net zoals alle andere ajax fans ben jij alleen maar fan omdat ze de meeste prijzen hebben, dat is diep triest... jij bent niet een echte supporter en je komt niet eens uit de buurt van amsterdam.

Yungali020

Citaat van: marrumer op maart 10, 2014, 16:54:52
net zoals alle andere ajax fans ben jij alleen maar fan omdat ze de meeste prijzen hebben, dat is diep triest... jij bent niet een echte supporter en je komt niet eens uit de buurt van amsterdam.

Ik woon in Amsterdam-Oost. Ben al 8 jaar seizoenkaarthouden. Dit seizoen naar 3 Europese uit-wedstrijden geweest. Met een 3-0 achterstand tegen Salzburg toch nog 2 dagen met moeite vrij genomen van werk en 2000 km gereisd om ze te steunen.

En nu jij weer. Zielig niveau hier.

Len Cantello

Citaat van: Yungali020 op maart 10, 2014, 17:00:26
Zielig niveau hier.
Tot kijk dan maar.

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Viper

Ik woon in Amsterdam-Oost. Ben al 8 jaar seizoenkaarthouden. Dit seizoen naar 3 Europese uit-wedstrijden geweest. Met een 3-0 achterstand tegen Salzburg toch nog 2 dagen met moeite vrij genomen van werk en 2000 km gereisd om ze te steunen.

Zozo! Maar als je met teksten als "ik tel liever het aantal kampioenschappen" aankomt, nemen wij je al niet meer serieus.

SportClubCambuur

Citaat van: Len Cantello op maart 10, 2014, 16:48:33
Maar snel een slot op dit topic, alle verhalen zijn nu wel verteld

Bijna wel idd. Trouwens een enorm goede zaak dat de Cambuur stewards, de Leeuwarder politie en de veiligheidcoordinator alles van dichtbij hebben meegemaakt.

De politie Leeuwarden heeft met eigen ogen en oren kunnen constateren dat er buiten enkele provocerende liedjes totaal niets is gebeurd in het centrum. De heren wezen enkele supporters op deze liedjes, en hierna volgde sociale controle en aanspreken waarna dit liedje in het centrum niet meer is gebezigd.

De politie Leeuwarden heeft met eigen ogen gezien dat bij het metro station te weinig was gedaan om de ajax aanhang uit het supportershome te isoleren, en hebben waarschijnlijk zelf ook weg moeten duiken voor de biljartballen en stenen. Gegooid door Ajax fans die de ME en politie bussen als schild hadden...in de rug van de Cambuur aanhang de ME (een kat in het nauw)

De Cambuur stewards hebben de chaos en gebrek aan communicatie bij het uitvak gezien. Werden totaal in het ongewisse gelaten. Maar waren uiterst professioneel, en beaamden dat er voor wat betreft aggressie bij de ingang weinig sprake was. "Un bitsje duwe hoart erbij", zei 1 van de aanwezig stewards na afloop. Ook de Leeuwarder politie stond hierbij, niks aan het handje.

De veiligheidcoordinator Mevr. Tromp heeft alles maar dan ook alles gezien, en heeft een goed beeld kunnen vormen over de verkeerde keuzes van de lokale driehoek.

Hand in eigen boezem ;

Ja men zingt wat in het centrum, en daar zaten sommige mindere liedjes bij. Maar hierop is gereageerd door Lwd politie en supporters onderling. Er is geen ajax supporter bij welke cambuur supporters dan ook geweest in het centrum.

Wat er gebeurde bij de metro was het dieptepunt van de dag, en ja daar hebben cambuur supporters teruggegooid. Maar hiermee ook overige supporters beschermd. Hierna was men uiteraard boos en gefrustreerd en als je dan ook nog eens tot aanvang wedstrijd in het ongewisse wordt gelaten..

Hierna noodverordening van kracht, onduidelijkheid wel of niet naar binnen. Beslissing niet, geen duidelijkheid.

Na de akkefietjes keerde de rust weder...

mescc

Citaat van: Yungali020 op maart 10, 2014, 16:45:30
Ik tel liever het aantal kampioenschappen.  l8l

\Gloryhuntertje :R

Yungali020

Citaat van: Viper op maart 10, 2014, 17:03:32
Zozo! Maar als je met teksten als "ik tel liever het aantal kampioenschappen" aankomt, nemen wij je al niet meer serieus.

Jullie hoeven me ook niet serieus te nemen. Ik hoef me niet te bewijzen tegenover jullie. Ik heb alleen puur uit irritatie hier op dit forum gereageerd, maar het lukt me maar niet om een normale discussie te voeren. Telkens al die vooroordelen. Wens de sportieve supporters een fijne week en Cambuur succes in de resterende Eredivisie wedstrijden.

Mazzel

Cor

al 8 jaar een seizoenkaart en je was 27? Dat betekent dat je pas op je 19e bent ingestapt? Inderdaad, je bent een succeshoer,  :0= LOOSER

punkman

Wat ik me afvraag, mag Ajax 800 betalende klanten op het laatste moment weigeren.
Dan moeten ze de schuldigen toch aanpakken en niet de rest van de bezoekers.
Beetje raar dat omdat hun de zaken duidelijk niet op orde hadden er door de burgemeester de toegang word geweigerd terwijl er niet veel duidelijk is van het hoe en waarom.
Als je 800 man weert moet je een verdomd goede reden hebben.
Om die 800 man niet te compenseren voor een evenement waarvoor betaald is maar niet geleverd lijkt toch nu helemaal onmogelijk.

Yungali020

Citaat van: Cor op maart 10, 2014, 17:16:48
al 8 jaar een seizoenkaart en je was 27? Dat betekent dat je pas op je 19e bent ingestapt? Inderdaad, je bent een succeshoer,  :0= LOOSER

Bij ons word het niet met de paplepel erin gegoten vanaf de geboorte. Wat een triest figuurtje ben jij toch. En natuurlijk ging in vanaf mijn 14de al af en toe naar wedstijden maar vanaf mijn 18de heb ik pas een seizoenskaart. Zielig zielig en nog een zielig.

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: punkman op maart 10, 2014, 17:22:33
Wat ik me afvraag, mag Ajax 800 betalende klanten op het laatste moment weigeren.
Dan moeten ze de schuldigen toch aanpakken en niet de rest van de bezoekers.
Beetje raar dat omdat hun de zaken duidelijk niet op orde hadden er door de burgemeester de toegang word geweigerd terwijl er niet veel duidelijk is van het hoe en waarom.
Als je 800 man weert moet je een verdomd goede reden hebben.
Om die 800 man niet te compenseren voor een evenement waarvoor betaald is maar niet geleverd lijkt toch nu helemaal onmogelijk.

x2