Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Delamere, bok, Kuzmanovic-Apeldoorn, Holwerd voor Cambuur, Huizen

SC Cambuur - Vitesse [12-04-14]

Gestart door Len Cantello, maart 21, 2014, 07:42:17

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - Vitesse

Leonard Nienhuis
1 (1.1%)
Wout Droste
1 (1.1%)
Martijn van der Laan
7 (7.4%)
Mart Dijkstra
0 (0%)
Marlon Pereira
1 (1.1%)
Erik Bakker
1 (1.1%)
Martijn Barto
41 (43.6%)
Paco van Moorsel
6 (6.4%)
Bartolomew Ogbeche
2 (2.1%)
Elvis Manu
0 (0%)
Jody Lukoki
34 (36.2%)
Bob Schepers
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 94

Stemmen gesloten: april 20, 2014, 08:13:14

Yellow Army

Citaat van: Tanjajeah op april 11, 2014, 18:09:52
Deze wedstrijd, Groningen-NAC,  is een belangrijke voor Cambuur. Waarom? Als NAC verliest hebben wij genoeg aan een punt in de laatste 3 wedstrijden. Dan is een gelijkspel tegen Vitesse dus voldoende voor definitieve handhaving!

Dit komt omdat Nac en RKC nog tegen elkaar moeten. En ervan uitgaande dat RKC dit weekend 3 punten pakt, wat ik vermoed.
Dan heeft RKC dus 33 punten. Zij moeten dan volgende week tegen NAC, dat als het dus vanavond verliest op 34 punten blijft.

Wint NAC van RKC dan blijft RKC op 33 punten. RKC kan dan dus maximaal 36 punten halen als ze de laatste wedstrijd van het seizoen winnen. Wij hebben nu al 36 punten maar veel beter doelsaldo>> handhaving!

Wint RKC van NAC dan blijft NAC op 34 punten. NAC kan dan dus maximaal 37 punten halen als ze de laatste wedstrijd van het seizoen winnen. Daarom hebben we 1 punt nodig; dan hebben wij ook 37 punten, maar een beter doelsaldo>> handhaving!

Bij een gelijkspel van RKC en NAC komt RKC op 34 punten en die kunnen dan dus maximaal op 37 punten komen indien de laatste wedstrijd gewonnen wordt. Ook dan geldt weer het bovenstaande; scoren wij die laatste wedstrijden nog een punt dan zijn we veilig, want ook een beter doelsaldo dan RKC.

Helaas niet het geval. Alleen bij winst morgen en verlies van NAC zijn we definitief veilig.
Area 58

Goutum

Deze wedstrijd, Groningen-NAC,  is een belangrijke voor Cambuur. Waarom? Als NAC verliest hebben wij genoeg aan een punt in de laatste 3 wedstrijden. Dan is een gelijkspel tegen Vitesse dus voldoende voor definitieve handhaving!

Dit komt omdat Nac en RKC nog tegen elkaar moeten. En ervan uitgaande dat RKC dit weekend 3 punten pakt, wat ik vermoed.
Dan heeft RKC dus 33 punten. Zij moeten dan volgende week tegen NAC, dat als het dus vanavond verliest op 34 punten blijft.

Wint NAC van RKC dan blijft RKC op 33 punten. RKC kan dan dus maximaal 36 punten halen als ze de laatste wedstrijd van het seizoen winnen. Wij hebben nu al 36 punten maar veel beter doelsaldo>> handhaving!

Wint RKC van NAC dan blijft NAC op 34 punten. NAC kan dan dus maximaal 37 punten halen als ze de laatste wedstrijd van het seizoen winnen. Daarom hebben we 1 punt nodig; dan hebben wij ook 37 punten, maar een beter doelsaldo>> handhaving!

Bij een gelijkspel van RKC en NAC komt RKC op 34 punten en die kunnen dan dus maximaal op 37 punten komen indien de laatste wedstrijd gewonnen wordt. Ook dan geldt weer het bovenstaande; scoren wij die laatste wedstrijden nog een punt dan zijn we veilig, want ook een beter doelsaldo dan RKC.

Whatever. Al verliezen we 3x, dan nog zijn we veilig. Kan niks meer gebeuren, 3x lekker vrijuit voetballen!

Harry L.

Ik maak me er niet druk om, ik zie RKC nl. geen 6/7 punten meer halen

AL

Citaat van: maikcambuur op april 10, 2014, 15:22:50
Barto heeft wel meer loopvermogen dan 'B'. Dan lijkt het mij logischer dat Barto op 10 speelt

Inderdaad.
barto heeft dit seizoen vaker vanaf het midden gespeeld en kan dat zeker wel.
hij is conditioneel de sterkste speler en is in staat om continue diep te gaan en ook verdedigend werk op te knappen.

Tanjajeah

Citaat van: Shar op april 11, 2014, 18:26:21
Die vlieger gaat volgens mij niet helemaal op. NAC heeft een doelsaldo van -8, wij van -6. Bovendien heeft NAC meer gescoord. Als we beiden op 37 punten eindigen kan het doelsaldo ook zo mar in ons nadeel uitwerken.

Ja klopt. Meende dat het doelsaldo van NAC -18 was maar dat is het doelsaldo van FC Utrecht..dan toch maar winnen morgen!

Tanjajeah

Citaat van: Harry L. op april 11, 2014, 18:40:50
Ik maak me er niet druk om, ik zie RKC nl. geen 6/7 punten meer halen

Ik ben daar nog niet zo zeker van, in de laatste wedstrijden heb je altijd verrassingen. Morgen hebben ze Zwolle thuis, die niks meer hebben te winnen en volgende week de bekerfinale spelen en dus heel willen blijven. Zou me niks verbazen als ze die winnen. Dan moeten ze naar NAC, daar kunnen ze ook zo maar punten pakken. En dan Heerenveen thuis..

Di Canio

EastSide058

Derksen zegt winst Vitesse, kortom  :0= DAN GAAN WIJ DUS WINNEN
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

denistel

Citaat van: Tanjajeah op april 11, 2014, 21:11:50
Ik ben daar nog niet zo zeker van, in de laatste wedstrijden heb je altijd verrassingen. Morgen hebben ze Zwolle thuis, die niks meer hebben te winnen en volgende week de bekerfinale spelen en dus heel willen blijven. Zou me niks verbazen als ze die winnen. Dan moeten ze naar NAC, daar kunnen ze ook zo maar punten pakken. En dan Heerenveen thuis..

als rkc pt haalt bij nac dan gaat nac ons dus niet voor bij he

marrumer

er komen ongeveer 100 vitesse supporters trouwens helemaal niet 7.

Cambuur058

Citaat van: marrumer op april 11, 2014, 23:22:46
er komen ongeveer 100 vitesse supporters trouwens helemaal niet 7.
ow, hoorde van een vitesse supporter dat er 7 met de bus gingen..

Holwerd voor Cambuur

Een niet te moeilijke maar wel simpele vraag voor de heer Len C. Winnen wij? w:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Eewal

De goal van Groningen gister in blessuretijd tegen NAC is veel belangrijker dan de afwezigheid van 4 basisspelers vanavond...

Unknown

Onzin vind ik. Alleen als je er vanuit gaat dat we zelf geen punten meer halen. Met die afwezige basisspelers is de kans op een overwinning minder groot. 3punten halen is voldoende, dus had ik ze er liever bij.  alles in eigen hand. Dan boeit het geen reet meer wat de rest doet of heeft gedaan!

poelie-lwd

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 12, 2014, 00:22:24
Een niet te moeilijke maar wel simpele vraag voor de heer Len C. Winnen wij? w:)

Ik denk dat Lennie druk bezig is om zijn WEBER zomerklaar te maken  :devil

Iedereen heeft recht op mijn mening.