Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
98 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

Feyenoord - SC Cambuur [27-04-14]

Gestart door EastSide058, maart 21, 2014, 22:32:18

Vorige topic - Volgende topic

MotM Feyenoord - Cambuur

Harmen Zeinstra
26 (61.9%)
Wout Droste
1 (2.4%)
Ramon Leeuwin
1 (2.4%)
Mart Dijkstra
0 (0%)
Lucas Bijker
1 (2.4%)
Mohamed El Makrini
1 (2.4%)
Paco van Moorsel
1 (2.4%)
Erik Bakker
1 (2.4%)
Martijn Barto
6 (14.3%)
Jody Lukoki
0 (0%)
Elvis Manu
3 (7.1%)
Bartholomew Ogbeche
1 (2.4%)

Totaal aantal stemmen: 41

Stemmen gesloten: mei 04, 2014, 08:18:35

brambo3004

Citaat van: SCC-J op april 15, 2014, 13:25:39
2cool elementen en volgende ochtend is het bier nog koud.

Beetje zonde om het te bewaren tot de ochtend erna, maar je hebt gelijk :ams :bav :grolsch :hein

SCC-J

Citaat van: brambo3004 op april 15, 2014, 13:32:11
Beetje zonde om het te bewaren tot de ochtend erna, maar je hebt gelijk :ams :bav :grolsch :hein
beetje zonde van het geld om bavaria te halen.

brambo3004

Citaat van: SCC-J op april 15, 2014, 13:36:23
beetje zonde van het geld om bavaria te halen.

Niet te kritisch ja :proost

Daddy T.

Citaat van: Dokkumer op april 14, 2014, 21:48:00
Ben wel van mening dat de combi voorwaarden nog versoepeld kunnen en moeten worden. Een biertje onderweg moet tot de mogelijkheden behoren en voor de rokers maar een paar rokersbussen regelen ;)

Geloof er niets van dat de club er ook zo over denkt. Als je zo snel 17 bussen vol krijgt, waarom zou je dan iets aanpassen?
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Utekleitrokken

Citaat van: Daddy T. op april 15, 2014, 13:39:00
Geloof er niets van dat de club er ook zo over denkt. Als je zo snel 17 bussen vol krijgt, waarom zou je dan iets aanpassen?

Om het plezierig te houden om in die bus te stappen. Bijvoorbeeld ook wanneer het wat slechter gaat met de prestaties of het wat kouder is op de tribunes. Precies in die periodes verkoop je geen 17 bussen in 2 dagen.

Dokkumer

Citaat van: Utekleitrokken op april 15, 2014, 16:22:46
Om het plezierig te houden om in die bus te stappen. Bijvoorbeeld ook wanneer het wat slechter gaat met de prestaties of het wat kouder is op de tribunes. Precies in die periodes verkoop je geen 17 bussen in 2 dagen.
_O_
Ik ben geen drinker meer, maar gun iedereen een lekker pilsje op de heenweg. Zelf zou ik graag een sigaretje op willen steken onderweg in plaats van 3,5 uur nicotinepleisters te kauwen en nicotinekauwgom te plakken :P

El Ma-kri-niii

Ik kan me voorstellen dat busmaatschappijen er niet op zitten te wachten dat er gerookt wordt in de bus. Ze zullen niet willen dat de bus stinkt als ze de volgende dag een groep bejaarden naar de keukenhof moeten brengen.
En dat biertje op de heenreis, graag!

Dokkumer

Citaat van: El Ma-kri-niii op april 15, 2014, 18:43:38
Ik kan me voorstellen dat busmaatschappijen er niet op zitten te wachten dat er gerookt wordt in de bus. Ze zullen niet willen dat de bus stinkt als ze de volgende dag een groep bejaarden naar de keukenhof moeten brengen.
En dat biertje op de heenreis, graag!
En ik zit niet te wachten op de semi lijkengeur van de Keukenhofreis van de vorige dag :devil
Roken is onderhand wel taboe geworden, dan om de zoveel tijd maar een korte rookpauze, steek ik er wel 3 tegelijk op :P

Len Cantello

Zo. De kaarten zijn binnen! Lekker op tijd weg, naar Varkenoord om wat wazig Feyenoord addergebroed de hand te schudden en van hun bier af te helpen en daarna door naar de Kuip voor de eerste uitoverwinning!
|:)
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

F.(old label)

Citaat van: Len Cantello op april 16, 2014, 06:14:39
Zo. De kaarten zijn binnen! Lekker op tijd weg, naar Varkenoord om wat wazig Feyenoord addergebroed de hand te schudden en van hun bier af te helpen en daarna door naar de Kuip voor de eerste uitoverwinning!
|:)

Een ander zijn bier opzuipen daar ben je idd. goed in!! Je gaat toch niet met die kakkies bier drinken ouwe reus!!

Len Cantello

Citaat van: F.(old label) op april 16, 2014, 11:58:58
Een ander zijn bier opzuipen daar ben je idd. goed in!! Je gaat toch niet met die kakkies bier drinken ouwe reus!!
Omdat jij niet meer op kon, ouwe.  ;)  :D

En, ja. Ik ga echt wel ff bieren en bijkletsen daar. Heb er nu al zin an  :)

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Citaat van: F.(old label) op april 16, 2014, 11:58:58
Denk je dat je alles gehad hebt, komt dit gevaar ook weer om de hoek kijken :zucht

Welcome back ouwe :D

siepelsjeu

Zijn er meer mensen die er met de trein heen gaan?

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Tukker

Citaat van: siepelsjeu op april 17, 2014, 07:01:53
Zijn er meer mensen die er met de trein heen gaan?
Parkeren rondom het stadion is net zo duur als het treinkaartje via Blokker.

En aangezien mijn auto nog steeds niet op water rijdt, leert een simpel rekensommetje me dat de trein toch zo gek nog niet is.

En dan kan ik nog eens een  :proost pakken

Dus ja. Ik zit in trein 1
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist