Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
77 gasten, 1 lid
Holwerd voor Cambuur

nieuwe hoofdtrainer

Gestart door poelie-lwd, april 03, 2014, 17:37:27

Vorige topic - Volgende topic

gewoon een fan

Het zou van heel weinig respect betuigen als Henk niet een kans zou krijgen, dit is tenminste een echte Cambuur man.
Wat je misschien wel zou kunnen doen is een ervaren technische man aanstellen die eventueel als klankbord voor Henk zou kunnen fungeren.

IsmailvanEssen

Ik denk zelf dat henk nog iets langer ervaring nodig heeft om de hoofdtrainer te worden.. Ik gun het hem van harte maar ik zie toch liever iemand met wat meer ervaring en henk ernaast.. of er moet een hele goede TS worden aangesteld...
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Voorstopper

Citaat van: gewoon een fan op april 04, 2014, 07:59:44
Het zou van heel weinig respect betuigen als Henk niet een kans zou krijgen, dit is tenminste een echte Cambuur man.
Wat je misschien wel zou kunnen doen is een ervaren technische man aanstellen die eventueel als klankbord voor Henk zou kunnen fungeren.

Henk kan nu de laatste wedstrijden van dit seizoen laten zien dat hij het kan. Daarnaast moet hij zijn papiertje halen, als dat lukt geef ik hem een goede kans om hoofdtrainer te worden.

We moeten alleen ook niet vergeten dat het 2e seizoen om je in de Eredivisie te handhaven misschien nog wel moeilijker is dan het eerste seizoen. Dus zou me ook niet verbazen dat er een ervaren trainer komt voor 1 a 2 seizoenen en dat Henk dan het stokje, met een stuk meer ervaring op Eredivisie-niveau, over mag nemen.

roepieh

Citaat van: Voorstopper op april 04, 2014, 08:08:35
Henk kan nu de laatste wedstrijden van dit seizoen laten zien dat hij het kan. Daarnaast moet hij zijn papiertje halen, als dat lukt geef ik hem een goede kans om hoofdtrainer te worden.

We moeten alleen ook niet vergeten dat het 2e seizoen om je in de Eredivisie te handhaven misschien nog wel moeilijker is dan het eerste seizoen. Dus zou me ook niet verbazen dat er een ervaren trainer komt voor 1 a 2 seizoenen en dat Henk dan het stokje, met een stuk meer ervaring op Eredivisie-niveau, over mag nemen.

stel liever een goede TD aan boven Henk voor het meerjaren beleid. Dan kan Henk lekker op het veld met de spelers aan de slag...

DayDreamer

Gewoon Henk voor de groep met een nieuwe assistent erbij.

okkele

foeke booy !
is t gestook van dkv in deventer ook zat.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Galdiano

Foeke Booy valt laatste wedstrijden ook door mand.
Mijn voorkeur gaat ook uit naar nieuwe aanvallend ingestelde trainer, en Henk als assistent.
Over 1 a 2 jaar Henk nummer 1
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

DayDreamer

Ben bang dat Henkie snel weg is als hij geen hoofdtrainer gaat worden.

Dokkumer

Citaat van: DayDreamer op april 04, 2014, 12:16:26
Ben bang dat Henkie snel weg is als hij geen hoofdtrainer gaat worden.
Daar ben ik niet bang voor, ik ben er van overtuigd en kan het ook nog begrijpen.

DayDreamer

Citaat van: Dokkumer op april 04, 2014, 12:21:09
Daar ben ik niet bang voor, ik ben er van overtuigd en kan het ook nog begrijpen.
Niet is ook...  :? of ...

Dokkumer

Citaat van: DayDreamer op april 04, 2014, 13:45:38
Niet is ook...  :? of ...
Snap je het niet? Ik ben er namelijk van overtuigd dat Henk vertrekt als hij gepasseerd wordt als hoofdcoach. Iets wat ik zeker kan begrijpen.

Lwd

Als je geen echte grote naam presenteert, dan denk ik dat Henk de Jong zich te goed gaat voelen om weer als assistent aan t werk te gaan. En terecht.

Co Adriaanse zou echt een droom kandidaat zijn. Misschien wil hij nog 1 kunstje flikken. Duo baan, hoofdtrainer en TD. Henk als een echte veldtrainer. Net als Don Leo (ook verleden bij onze club). Don Leo als overgangsjaar, daarna neemt Henk de Jong het definitief over.

Dan moet je zoeken naar iemand die als team enorm kan samenwerken en ook best op de achtergrond kan werken. Iemand met veel technisch/tacktisch vermogen. Type schoolmeester. Denk dat Henk de Jong op dat vlak nog veel kan leren.
Bijvoorbeeld Jan Wouters zou een enorm goede kandidaat zijn. Houdt er van om in de luwte te werken, doe Henk de Jong het woord aan de pers.

Denk dat Cambuur het beste naar het Engelse systeem kan gaan, hoofdtrainer is ook de TD. Henk de Jong als veldtrainer. Wie dat zou kunnen? Foeke (heeft ook ervaring als TD),

Art Langeler is inderdaad ook iemand die die 2 functies goed kan invullen. Maar die staat nog langer onder contract bij de lampjes.

Alex Pastoor is een optie. Laat teams ook herkenbaar voetbal spelen. En is ook een echte teamplayer. (Ja heeft ook een verleden bij dkv.. maar die zijn er meer)

Ernie Brandts, Robert Maaskant

Mocht je de 2 functies uitelkaar halen, dan is Ted van Leeuwen een goede TD. Heeft een enorm netwerk, is vrij en heeft aardig wat leuke spelers bijelkaar gebracht. (vooral bij AGOVV)

Frans Adelaar zou het ook prima kunnen doen als assistent onder Henk de Jong.

Probleem is als henk de jong hoofdtrainer wordt inderdaad een passant wordt en dus niet meer mee gaat beslissen over de lange termijn. Hij zit nu in een soort van Technisch Hart samen met Bruin en Sandor.

DayDreamer

Citaat van: Dokkumer op april 04, 2014, 15:25:23
Snap je het niet? Ik ben er namelijk van overtuigd dat Henk vertrekt als hij gepasseerd wordt als hoofdcoach. Iets wat ik zeker kan begrijpen.

Ja dat bedoel ik ook, alleen zo zet je het hierboven niet neer toch  8P

Dokkumer

Citaat van: DayDreamer op april 04, 2014, 16:10:29
Ja dat bedoel ik ook, alleen zo zet je het hierboven niet neer toch  8P
Ok, laat ik het zo zeggen. Het "ik ben er bang voor" vond ik een milde omschrijving, vandaar dat ik het zo neerklapte ;)

Yellow Army

Henk hoofdtrainer, Marco Boogers TD. Klaar.
Area 58