Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 15
  • Total: 15
15 gasten, 0 leden

Ideeënbus nieuw stadion Cambuur

Gestart door Hilversum voor Cambuur, april 04, 2014, 11:17:26

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: papier op april 04, 2014, 17:02:17
Dat is wel een tof idee ^O^
Vooral dat laatste ja.. En dan pleit ik voor een Cambuurbar 2.0 aan de andere kant, om de andere aanlooproute ook  te beschermen 8P

scclwd

Len Cantello

Nieuw stadion bij het WTC.
Supporters laten meedenken in het ontwerp.
Korting voor seizoenkaarthouder die langer dan 15 jaar op rij zo'n ding hebben aangeschaft
Geen trainers meer aanstellen die 6 ronden voor het einde de handdoek in de ring gooien
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

dizzhead

Citaat van: Len Cantello op april 05, 2014, 11:06:27
Nieuw stadion bij het WTC.
Supporters laten meedenken in het ontwerp.
Korting voor seizoenkaarthouder die langer dan 15 jaar op rij zo'n ding hebben aangeschaft
Geen trainers meer aanstellen die 6 ronden voor het einde de handdoek in de ring gooien
:clint  En! Het heeft misschien niks met t nieuwe stadion te maken, maar...... Een punten systeem voor uitkaart-houders. Zodat mensen die er tegen clubs als ADO, Vitesse en RJC bij waren niet naast de pot pissen als we weer naar DKV of Ajax moeten.

/edit: En dit is geheel belangeloos, want tegen deze clubs was ik er niet bij. ADO in de thuisvakken... maar dat zou niet tellen.

Dokkumer

Citaat van: dizzhead op april 05, 2014, 11:40:05
:clint  En! Het heeft misschien niks met t nieuwe stadion te maken, maar...... Een punten systeem voor uitkaart-houders. Zodat mensen die er tegen clubs als ADO, Vitesse en RJC bij waren niet naast de pot pissen als we weer naar DKV of Ajax moeten.

/edit: En dit is geheel belangeloos, want tegen deze clubs was ik er niet bij. ADO in de thuisvakken...
Voor de trouwe uitgangers ben ik zeker voor. Verder punt, een uitleensysteem voor sk houders die niet kunnen.
En ja, akkoord, is offtopic ;)

Eewal

Citaat van: Dokkumer op april 05, 2014, 11:44:34
Voor de trouwe uitgangers ben ik zeker voor. Verder punt, een uitleensysteem voor sk houders die niet kunnen.
En ja, akkoord, is offtopic ;)

waarom een uitleensysteem?

Dokkumer

Citaat van: Eewal op april 05, 2014, 11:48:22
waarom een uitleensysteem?
Nu zijn er regelmatig lege plekken in het stadion te vinden terwijl het stadion uitverkocht is. Deze mensen kunnen door omstandigheden niet, maar kunnen een andere supporter die geen kaarten kon bemachtigen wel blij maken. Zo kreeg ik zelf voor afgelopen zondag een aanbod van een mede forumganger (waarvoor dank!).

Eewal

Citaat van: Dokkumer op april 05, 2014, 11:52:26
Nu zijn er regelmatig lege plekken in het stadion te vinden terwijl het stadion uitverkocht is. Deze mensen kunnen door omstandigheden niet, maar kunnen een andere supporter die geen kaarten kon bemachtigen wel blij maken. Zo kreeg ik zelf voor afgelopen zondag een aanbod van een mede forumganger (waarvoor dank!).

dit kan ook op een 'natuurlijke manier' toch? als ik een wedstrijd niet kan leen ik mijn kaart gewoon uit..

Dokkumer

Citaat van: Eewal op april 05, 2014, 11:53:25
dit kan ook op een 'natuurlijke manier' toch? als ik een wedstrijd niet kan leen ik mijn kaart gewoon uit..
Dat kan inderdaad, alleen zijn er nog teveel mensen die dat niet kunnen of doen. Bekend maken met zo'n systeem zou veel barrières voor hen weghalen.

Eewal

Citaat van: Dokkumer op april 05, 2014, 11:56:31
Dat kan inderdaad, alleen zijn er nog teveel mensen die dat niet kunnen of doen. Bekend maken met zo'n systeem zou veel barrières voor hen weghalen.

Belachelijk dat mensen de kaart nog in hun portemonnee hebben zitten op de verjaardag van hun schoonmoeder terwijl Cambuur speelt ;) ;)

Dokkumer

Citaat van: Eewal op april 05, 2014, 11:57:36
Belachelijk dat mensen de kaart nog in hun portemonnee hebben zitten op de verjaardag van hun schoonmoeder terwijl Cambuur speelt ;) ;)
Fact :P

Cambuur LWD

Als de tribunes worden doorgetrokken tot het veld, hoop ik wel dat er nog ruimte gemaakt kan worden voor spandoeken. Ik vind spandoeken altijd wel sfeerverhogend! Iemand een idee hierover?

losang09

Ben ik met je eens . Dat zou mooi wezen wat rumte voor doekjes.
  maar niet zoveel ruimte als bij PEC ofwel  :rodekaart  :insane

moodygrunn

Citaat van: Cambuur LWD op april 05, 2014, 16:56:59
Als de tribunes worden doorgetrokken tot het veld, hoop ik wel dat er nog ruimte gemaakt kan worden voor spandoeken. Ik vind spandoeken altijd wel sfeerverhogend! Iemand een idee hierover?

Ja allemaal leuk en aardig, maar ik was in de veronderstelling dat het nieuwe/verbouwde stadion een "engelse" uitstraling moest krijgen? Spandoeken horen daar namelijk niet bij. Dat is m.i. meer Duits/Nederlands. Nu probeer je volgens mij 'het midden en de beide einden' te krijgen.
In Henk en Sandor we trust