Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 17
  • Total: 17
17 gasten, 0 leden

Ideeënbus nieuw stadion Cambuur

Gestart door Hilversum voor Cambuur, april 04, 2014, 11:17:26

Vorige topic - Volgende topic

johnmillwall

HOI CAMBUUR LWD

Link is niet naar The Den van Millwall maar is het stadion van Brighton & Hove Albion.

probeer deze: http://tims92.blogspot.nl/2011/02/millwall-new-den-ground-no.html

Voor een echt mooi stadion moet je naar Leyton Oriënt, vooral de oosttribune

http://tims92.blogspot.nl/2011/02/leyton-orient-brisbane-road-ground-no.html

yellow@ndblue

Nieuw stadion bouwen op de v.v.leeuwarder velden wel het stadion draaien.
(Kunnen we blijven zitten tot de nieuwe tempel naast ons verrijst!!)
Evt parkeergarage onder het stadion.
Tribunes tot op het veld!niet te schuin, opgangen van de tribunes vanaf de achterkant.
Echt Grasveld indien mogelijk.
Geen extra ring!!!
Het hertje staat er al! de huidige kantine van vv leeuwarden!! daar kunnen we zo intrekken! :ams :ams :proost

Bugs

Nou.... Waar het stadion dan ook gebouwd gaat worden:

1. Energie neutraal bouwen, dwz (bv) het hele dak van het stadion voorzien van zonnepanelen
2. Mocht er nabij de nieuwe ijshal gebouwd worden.... Rest warmte ijshal gebruiken voor veldverwarming
3. Hoeken sluiten. Voordelen: Geluid blijft in stadion, minder last van (harde) wind, gevulde hoeken (NEE, geen Koeken) leveren meer geld op want meer supporters (en je kan er eventueel een uitvak van maken.... zie DKV)

Ik vind dat iedereen recht heeft op een eigen mening, mits die niet afwijkt van de mijne....

GerardFraneker

Ik zou het geweldig vinden als we iets nieuws gaan proberen.
Of het wettelijk mag geen idee, maar ik zou graag een uitvak in het stadion willen dat geen gevangeniskooi is.
Ik doel nu op de situaties net als in Engeland. De thuis en uit supporters naast elkaar.
Natuurlijk tussen beide supporters groepen een linie van stewards en beveiligers.
Het kan een leuk ''experiment'' zijn.
We weten allemaal hoe klote het is om in een uitvak te zitten waar je maar 50% zicht hebt.
Dit kan gewoon een oplossing zijn.
Het zou echt uniek zijn in Nederland! Waarom niet proberen? Het moet toch eens een keer anders hier in Nederland omtrent het beleid van het bezoeken van een uitwedstrijd.

Wat zeggen jullie?

moodygrunn

Citaat van: GerardFraneker op april 06, 2014, 19:59:26
Of het wettelijk mag geen idee, maar ik zou graag een uitvak in het stadion willen dat geen gevangeniskooi is.
Ik doel nu op de situaties net als in Engeland. De thuis en uit supporters naast elkaar.
Natuurlijk tussen beide supporters groepen een linie van stewards en beveiligers.
We weten allemaal hoe klote het is om in een uitvak te zitten waar je maar 50% zicht hebt.
Het zou echt uniek zijn in Nederland! Waarom niet proberen? Het moet toch eens een keer anders hier in Nederland omtrent het beleid van het bezoeken van een uitwedstrijd.

Wat zeggen jullie?

Ik denk dat er zeker wat voor te zeggen is om het te proberen. Een van mijn vragen is alleen: gaan mensen zich ook minder agressief gedragen als ze minder vijandig benaderd worden door de ontvangende ploeg? Weet jij wat de resultaten van die experimenten in Engeland zijn? (+link?)
In Henk en Sandor we trust

Eewal

Wat zeggen jullie?

Prachtig idee, maar helaas lopen er hier teveel mensen rond die maar al te graag de club in diskrediet brengen...

Yellow Army

Wat zeggen jullie?

Is niet uniek. Twente doet het zo nu en dan ook oa bij twe-dkv.
Area 58

Tukker

Het idee is mooi en in mijn ogen zou het zo ook moeten zijn.

Ik denk alleen dat het in de praktijk niet zal werken. Er zullen best wedstrijden zijn waar dat wel bij kan, maar er zijn ook wedstrijden waarbij ik dat helemaal niet zie zitten.

Ik zou in ieder geval mijn seizoensplek niet grenzend aan het uitvak willen hebben.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

waldkip

Dit vind ik persoonlijk een erg mooi stadion:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d4/Vale_Park.jpg

capaciteit van 20.000 dus iets te groot.

Destroyer

Citaat van: waldkip op april 06, 2014, 21:40:22
Dit vind ik persoonlijk een erg mooi stadion:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d4/Vale_Park.jpg

capaciteit van 20.000 dus iets te groot.

Serieus? Ziet er immers niet uit, zeer gedateerd en geen enkele vorm.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

waldkip

Citaat van: Destroyer op april 06, 2014, 22:04:17
Serieus? Ziet er immers niet uit, zeer gedateerd en geen enkele vorm.

ja dat is de charme nou juist

Dokkumer

Even een snelle blik.. Maar ik vind persoonlijk die hoeken verschrikkelijk. Zit je in de linker hoek met een enorme paal voor je neus.. Nee niet mijn stijl

Destroyer

Gewoon in verschillende tijden uitgebreid, waardoor er geen saamhorigheid in de stijl zit. Kansloos gedrocht, Sorry.

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op april 06, 2014, 22:30:33
Gewoon in verschillende tijden uitgebreid, waardoor er geen saamhorigheid in de stijl zit. Kansloos gedrocht, Sorry.
Dat is hier ook het geval B2 :_schater

Destroyer

Hier zijn vier losse tribunes, daar is het in elkaar geflanst! Dokkie dokstra  :devil