Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
33 gasten, 3 leden
gobo, mathijs901, Bankzitter

Ideeënbus nieuw stadion Cambuur

Gestart door Hilversum voor Cambuur, april 04, 2014, 11:17:26

Vorige topic - Volgende topic

EastSide058

Een Fanshop, met alles erop en eraan

Het liefst bij het stadion en/of in het centrum
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Destroyer

Een mega terras, met buiten bierfaciliteiten op het zuidwesten, heerlijk in het zonnetje  :thumbsup
** Poolwinner 18/19 - 21/22

John Hiatt

Een biertap op de tribune, een pisbak erbij, een snackbuffet er naast (Braaksma, niet Van Kammen), lekkere masseuse voor in de rust, zoiets wil ik. Oh ja, en dan graag Steven Gerrard, Hazard, Martinez erbij voor volgend seizoen.

Yellow Army

Citaat van: John Hiatt op april 07, 2014, 23:16:55
Een biertap op de tribune, een pisbak erbij, een snackbuffet er naast (Braaksma, niet Van Kammen), lekkere masseuse voor in de rust, zoiets wil ik. Oh ja, en dan graag Steven Gerrard, Hazard, Martinez erbij voor volgend seizoen.

En als je nu ook nog beloofd dat deze zaken er allemaal komen, klink je net als een politicus. Oh wacht.....
Area 58

S(CC)upporter

Citaat van: johnmillwall op april 05, 2014, 22:24:35
HOI CAMBUUR LWD

Link is niet naar The Den van Millwall maar is het stadion van Brighton & Hove Albion.

probeer deze: http://tims92.blogspot.nl/2011/02/millwall-new-den-ground-no.html

Voor een echt mooi stadion moet je naar Leyton Oriënt, vooral de oosttribune

http://tims92.blogspot.nl/2011/02/leyton-orient-brisbane-road-ground-no.html

Leyton Orient, 3 mooie tribunes maar die hoofdtribune ziet er niet uit natuurlijk.

Ruppppert

nieuw stadion op de velden van vv lwd of achter het wtc maakt me niet zoveel uit. Mijn persoonlijke eisen zijn wel: ingangen in de tribune zelf. Tribunes doortrekken tot bijna aan het veld en daar dan een klein muurtje voor spandoeken enz.goede catering achter of in de tribune zelf. Een mooie grote fanshop in het stadion en natuurlijk een mooi groot supporters home met een terras

weestwel

We denken er misschien niet zo snel over na. Maar een mooi ruim rolstoelterras zou ook wel heel wenselijk zijn in het nieuwe stadion.

S(CC)upporter

Citaat van: Ruppppert op april 08, 2014, 09:07:42
nieuw stadion op de velden van vv lwd of achter het wtc maakt me niet zoveel uit. Mijn persoonlijke eisen zijn wel: ingangen in de tribune zelf. Tribunes doortrekken tot bijna aan het veld en daar dan een klein muurtje voor spandoeken enz.goede catering achter of in de tribune zelf. Een mooie grote fanshop in het stadion en natuurlijk een mooi groot supporters home met een terras

Daar is volgens mij iedereen het mee eens, lijkt me dan ook niet meer dan logisch en normaal dat die tribunes zo gebouwd worden en fanshop en supporters home.

poelie-lwd

Citaat van: weestwel op april 08, 2014, 13:28:14
We denken er misschien niet zo snel over na. Maar een mooi ruim rolstoelterras zou ook wel heel wenselijk zijn in het nieuwe stadion.

Uiteraard! Namens Clint bedankt!  :clint
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bakker90

Het zelfde idee als dit.. dicht op het veld, Engels en zeer sfeervol.. zo moet voor mij het nieuwe stadion er uit zien.!!

[verwijderd door de beheerder]

Clint

Mankeert niks aan. Ziet er goed uit.

Clint

Citaat van: poelie-lwd op april 09, 2014, 06:06:46
Uiteraard! Namens Clint bedankt!  :clint

Dou sleepst mij dan maar naar 't Hertsje toe.

SCC-J

Citaat van: Clint op april 09, 2014, 08:07:42
Mankeert niks aan. Ziet er goed uit.
Dat maakt het ook zo saai! Confectiestadion is het

Clint

Saai? Ik meende dat wij de sfeer maakten? :devil

Cambuur LWD

Ziet er erg goed uit! Alleen jammer dat er geen ruimte is voor spandoeken