Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
64 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra

Seizoenkaarten 2014/2015

Gestart door Lwdscc, april 12, 2014, 11:52:55

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Ik kreeg hem vandaag voor verlenging van oost.

Dokkumer

Citaat van: speculeter op april 15, 2014, 22:37:29
Ik kreeg hem vandaag voor verlenging van oost.
Was dat ondanks of dankzij je nieuwe forumnaam :devil

speculeter

Citaat van: Dokkumer op april 15, 2014, 22:40:29
Was dat ondanks of dankzij je nieuwe forumnaam :devil
ook zij hebben hem inmiddels aangepast :_schater

PeterTa

Citaat van: Eewal op april 15, 2014, 17:08:31
Wat een waardeloos systeem voor Zuid! Enige optie is denk ik alle formulieren tegelijk en aan elkaar geniet inleveren bij stadion? We zijn met groepje van 8...
Inderdaad, bijna onmogelijk om op zo'n blanco vlak je stoelen te bepalen, geen idee welk nummer je moet kiezen, hadden beter een overzicht van alle stoelen kunnen geven. Hebben ze dat bij administratie wel voor zuid?

SCCornjum

Citaat van: PeterTa op april 15, 2014, 23:41:34
Inderdaad, bijna onmogelijk om op zo'n blanco vlak je stoelen te bepalen, geen idee welk nummer je moet kiezen, hadden beter een overzicht van alle stoelen kunnen geven. Hebben ze dat bij administratie wel voor zuid?

NEE.
Het blijft Cambuur...........
Nu heb ik vanmorgen voor 09:00 mijn stoeltje bepaald (toppie),
maar iemand die vanmiddag naar de administratie gaat kan gewoon hetzelfde stoeltje aanvragen......
ipv op een vel papier intekenen wat vrij of bezet is wordt het zo natuurlijk een zootje.

Het hek voor de Cambuur bar is open.
ALLEEN op de eerste stoeltjes bij de trap opgangen staan nummers.(heel klein met viltstift op stoel)
Bepaal stoel nummer daarna rij nummer.

Stel je voor dat met de eerste thuis wedstrijd volgend seizoen een glory hunter voor "mijn'' stoeltje staat..
Watching Football Is Not A Crime

Sakas

Toch een verhoging van 64 euro voor 2 kaarten op oost.
Verhoging van 20 per seizoenskaart + de familiekorting is er ineens niet meer.
20 + 20 + 24 (10% van 240)

Drukt bij mij de pret niet, verlenging is al geregeld, maar wou het toch even kwijt. Heb hier namelijk nog niemand over gehoord.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

DayDreamer

€ 14 euro per wedstrijd op Oost, is toch geen geld man voor Eredivisievoetbal.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Sakas op april 16, 2014, 13:18:24
de familiekorting is er ineens niet meer.

Was er familiekorting dan?
Henk, held, bedankt

papier

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 16, 2014, 16:26:36
Was er familiekorting dan?

Op Oost wel, 10% gezinskorting. Dus vanaf de 2e kaart op hetzelfde adres. In 5 jaar tijd 100 euro duurder, dat is nogal wat zeg. O

Goudvinger

Ik kan me vergissen, maar volgens mij was die korting dit jaar ook al niet meer aanwezig.

Bascambuur

Citaat van: Goudvinger op april 16, 2014, 17:06:37
Ik kan me vergissen, maar volgens mij was die korting dit jaar ook al niet meer aanwezig.
Jawel.

PeterTa

Citaat van: SCCornjum op april 16, 2014, 12:15:37
NEE.
Het blijft Cambuur...........
Nu heb ik vanmorgen voor 09:00 mijn stoeltje bepaald (toppie),
maar iemand die vanmiddag naar de administratie gaat kan gewoon hetzelfde stoeltje aanvragen......
ipv op een vel papier intekenen wat vrij of bezet is wordt het zo natuurlijk een zootje.

Het hek voor de Cambuur bar is open.
ALLEEN op de eerste stoeltjes bij de trap opgangen staan nummers.(heel klein met viltstift op stoel)
Bepaal stoel nummer daarna rij nummer.

Stel je voor dat met de eerste thuis wedstrijd volgend seizoen een glory hunter voor "mijn'' stoeltje staat..
Dit kan toch niet waar zijn? Dit kun je als zelfrespecterende profclub niet maken...

Galdiano

Ze hadden gewoon vakken moeten maken!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCC-J

Citaat van: Galdiano op april 16, 2014, 19:48:07
Ze hadden gewoon vakken moeten maken!
of nog beter tegen vitesse al moeten nummeren en vermelden had je helemaal geen problemen gehad. Dit was wel heel amateuristisch

dizzhead

Citaat van: SCC-J op april 16, 2014, 19:51:14
of nog beter tegen vitesse al moeten nummeren en vermelden had je helemaal geen problemen gehad. Dit was wel heel amateuristisch
Of nog beter die hele zwik gewoon vrij zitten houden. Prachtig elke keer een uur voor de wedstrijd die zuid-tribune al he-le-maal afgeladen. Maar ik begrijp dat het voor sommigen inderdaad prettig is een vaste stek te hebben. Echter die ene keer dat ik op zuid stond werd mij voortdurend gevraagd te gaan zitten (voor een minder mobiel iemand) ik heb daar wel begrip voor, maar toen we aanboden om dat te ruilen (zodat ik er dus achter kwam te staan wilde ze dat niet. Nah ja, maakt verder ook geen donder uit... maar toch.