Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
57 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur

Seizoenkaarten 2014/2015

Gestart door Lwdscc, april 12, 2014, 11:52:55

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Citaat van: scclwd op april 17, 2014, 19:01:25
Misschien ben ik onnozel maar ik lees dat de Noord-tribune is uitverkocht. Maar ik meende dat je tot 6 juni kon verlengen en eventueel een nieuwe plaats mocht uitkiezen. Hoe kan het dan uitverkocht zijn? 'Nieuwe' supporters kunnen dan toch helemaal nog niet een plaatsje uitkiezen?

Vrij simpel toch, alle plekken die nog vrij waren voor seizoenkaarten zijn nu ook al verkocht, en ze gaan er gewoon even vanuit dat iedereen verder verlengd. Kan dus best zijn dat er na 6 juni weer plek vrij is.

Collingwood

Misschien ben ik onnozel maar ik lees dat de Noord-tribune is uitverkocht. Maar ik meende dat je tot 6 juni kon verlengen en eventueel een nieuwe plaats mocht uitkiezen. Hoe kan het dan uitverkocht zijn? 'Nieuwe' supporters kunnen dan toch helemaal nog niet een plaatsje uitkiezen?

Als ik het goed begrijp zit het als volgt: Als alle huidige seizoenkaarthouders verlengen is noord uitverkocht. Gebeurt dat niet, dan komen er na 6 juni nog plaatsen vrij.
Kalmte alleen kan u redden.

Galdiano

Cambuur gaat er vanuit dat huidige sk houders hun eigen plaats houden!
Als je dit niet wil zal je tot 6 juni moeten wachten om te kijken welke plaatsen er vrij zijn gekomen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dizzhead

Citaat van: Collingwood op april 17, 2014, 19:04:56
Als ik het goed begrijp zit het als volgt: Als alle huidige seizoenkaarthouders verlengen is noord uitverkocht. Gebeurt dat niet, dan komen er na 6 juni nog plaatsen vrij.

:_schater  Het zou toch wat zijn als we voor het eind van de competitie het hele stadion alweer uitverkocht hebben met seizoenskaarthouders.

jeff

Citaat van: dizzhead op april 17, 2014, 19:10:39

:_schater  Het zou toch wat zijn als we voor het eind van de competitie het hele stadion vol hebben zitten met seizoenskaarthouders.
Het zou me niks verbazen als het wel gebeurt. Met de berichten dat noord al uitverkocht is, zal de rest nu ook wel veel harder gaan lopen.

Dit staat op twatter over noord :

SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd 40m
Ter informatie; huidige seizoenkaarthouders op 'Noord' hebben tot 6 juni gewoon de tijd om hun #seizoenkaart te verlengen. #cambuur

Cambuur Hardcore ‏@CambuurHardcore 39m
@SCCambuurLwd dus dan ook niet uitverkocht..

SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd 37m
@CambuurHardcore Op dit moment zeker wel, maar het kan zijn dat er na 6 juni nog enkele plekken vrij komen. #cambuur

Harry L.

Citaat van: dizzhead op april 17, 2014, 19:10:39

:_schater  Het zou toch wat zijn als we voor het eind van de competitie het hele stadion alweer uitverkocht hebben met seizoenskaarthouders.

Daar ga ik eigenlijk gewoon van uit.  |:). Ik zet die van mij op Marktplaats voor €.500,- :X

pvanbuijtene

Mooi wezen als oost en zuid ook uitverkocht raakt.. west weet ik niet maar denk dat bij iedere wedstrijd geen kaartverkoop is voor thuisduels aan de kassa.. kunnen ze mooi zoals feyenoord uit kassaplein gebruiken voor uitwedstrijden!

drg

Mooi, ken 't kassaplein op slot en er een hoektribune overheen bouwen  :_schater

denistel

Citaat van: Bernardo op april 17, 2014, 19:04:37
Vrij simpel toch, alle plekken die nog vrij waren voor seizoenkaarten zijn nu ook al verkocht, en ze gaan er gewoon even vanuit dat iedereen verder verlengd. Kan dus best zijn dat er na 6 juni weer plek vrij is.

klopt helemaal maar we gaan gewoon naar 9.000 sk,s zou niet weten waarom er niet verlengd wordt.

sccweestwel

Nogmaals, is morgen het Cambuurstadion open?

speculeter

Citaat van: denistel op april 17, 2014, 20:16:08
klopt helemaal maar we gaan gewoon naar 9.000 sk,s zou niet weten waarom er niet verlengd wordt.
na zo.n seizoen ga je id wel verlengen.
voor sommige mensen zal het financieel ms moeilijk
worden he!

jeff

Citaat van: sccweestwel op april 17, 2014, 21:44:40
Nogmaals, is morgen het Cambuurstadion open?
Waarom zouden ze dicht zijn? Er word gewoon getraind

sccweestwel

Citaat van: jeff op april 17, 2014, 21:51:26
Waarom zouden ze dicht zijn? Er word gewoon getraind

Omdat het goede vrijdag is, en ik bedoel eigenlijk de administratie

Lwdscc

Citaat van: sccweestwel op april 17, 2014, 21:54:59
Omdat het goede vrijdag is, en ik bedoel eigenlijk de administratie

Alleen overheidsinstellingen zijn morgen dicht. Ga (helemaal omdat er op het Cambuurplein kermis is) er vanuit dat administratie dus open is.

renaldo

Welke dwaas verlengt nou niet? Wachten tot ze messi halen? Hewwe we niet nodig in sien huidige vorm!  |:)