Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
56 gasten, 4 leden
Gasgeve, Pedeja, zeewolde, Noordcambuur

Seizoenkaarten 2014/2015

Gestart door Lwdscc, april 12, 2014, 11:52:55

Vorige topic - Volgende topic

Clint

Citaat van: Lwdscc op april 17, 2014, 21:57:53
Alleen overheidsinstellingen zijn morgen dicht.

Dat kest dus wel vergeten. Zit alweer achter mien bureau hoor.

speculeter

Ik heb het ook smoordruk met die .......administratie.
Nu even  :koffie

papier

Administratie is gewoon een uurtje dicht vanwege grote aanvraag :') maar ik neem aan dat er per wedstrijd een aantal kaarten verplicht vrij moeten zijn voor vrije verkoop?

michello

9.000 seizoenskaarten is de max dacht ik, van wat ik begreep en meende te lezen

papier

Wel een genot hoor, nog niks gehoord over verlenging over de post/mail maar nu al het idee dat het echt moet gebeuren. Genot.

Collingwood

Citaat van: papier op april 18, 2014, 13:00:41
Wel een genot hoor, nog niks gehoord over verlenging over de post/mail maar nu al het idee dat het echt moet gebeuren. Genot.

Als je al een seizoenkaart hebt heb je sowieso tot en met 6 juni om te verlengen!
Kalmte alleen kan u redden.

papier

Citaat van: Collingwood op april 18, 2014, 13:10:55
Als je al een seizoenkaart hebt heb je sowieso tot en met 6 juni om te verlengen!

Ja ik weet het! Maar normaliter verlengde ik pas laat, kwam de brief op de mat en dacht ik "oh ja" nu al helemaal klaar om te verlengen. Wat een seizoen.

Collingwood

Citaat van: papier op april 18, 2014, 13:12:08
Ja ik weet het! Maar normaliter verlengde ik pas laat, kwam de brief op de mat en dacht ik "oh ja" nu al helemaal klaar om te verlengen. Wat een seizoen.

Zeker, de club zit enorm in de lift! Inderdaad genot!  |:) |:)
Kalmte alleen kan u redden.

Inglorious Bastard

Citaat van: papier op april 18, 2014, 13:00:41

Zeker mooi dat onze club enorm leeft, alleen erger ik me in de privé en werksfeer bont en blauw aan mensen die nu vooraan staan voor een SK en in het verleden je belachelijk maakten als je vertelde dat je voor Cambuur bent.

papier

Citaat van: Inglorious Bastard op april 18, 2014, 13:14:46
Zeker mooi dat onze club enorm leeft, alleen erger ik me in de privé en werksfeer bont en blauw aan mensen die nu vooraan staan voor een SK en in het verleden je belachelijk maakten als je vertelde dat je voor Cambuur bent.

Gewoon blij voor ze zijn, ze zijn gewoon wat traag van begrip.

mescc

Ja mooi om te zien dat de club leeft maar heb precies hetzelfde! Als we weer eens JL spelen zie je ze niet meer....

Cor

Gewoon schijt aan hebben, dat is van alle tijden. Gewoon lekker genieten en hopen dat een mooi deel van die gloryhunters op de wachtlijst moet vanwege de drukte!! De echten zijn wel zeker van hun plekje  8)

Daddy T.

Topdrukte op Cambuurplein, wachtlijst voor Noord, beveiliger voor de deur en mensen buiten in de rij voor aanschaf van een seizoenkaart...uitverkopen die hap en op naar de paar duizend op de wachtlijst!

http://www.omropfryslan.nl/nijs/drokte-seizoenskaarten
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

666

Citaat van: Cor op april 18, 2014, 16:16:17
Gewoon schijt aan hebben, dat is van alle tijden. Gewoon lekker genieten en hopen dat een mooi deel van die gloryhunters op de wachtlijst moet vanwege de drukte!! De echten zijn wel zeker van hun plekje  8)

Inderdaad.. schijt aan hebben.

Ik loop ze al zo lang te vertellen wat een geweldige club wij hebben (nog meer in slechte tijden) dat ik zelfs hoop dat ze op de wachtlijst staan. Iedereen moet een keer besmet raken met het Cambuurvirus, waarna het nooit meer uit je bloed gaat.  |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

papier

CiteerEnorme run op seizoenkaarten SC Cambuur
18.04.2014 - 15:58
Het is de hele week al ongekend druk bij de administratie van het Cambuur Stadion. Sinds afgelopen maandag is het weer mogelijk voor supporters om een seizoenkaart aan te vragen of te verlengen en sindsdien is het geen moment rustig geweest.
Niet alleen worden de seizoenkaarten massaal (online) verlengd, ook het aantal nieuwe aanvragen is groter dan ooit. Het is de afgelopen dagen zelfs zo druk geweest, dat het nu al niet meer mogelijk is om een nieuwe seizoenkaart aan te vragen voor de Noord-, West- en Oost-tribune.

Uiteraard kunnen huidige seizoenkaarthouders hun plek nog wel gewoon verlengen. Dit kan tot 6 juni aanstaande, daarna komen alle gereserveerde plekken te vervallen. Het zou dus kunnen dat er na deze datum nog plekken vrij komen. Hiervoor zijn inmiddels wachtlijsten aangemaakt. Aangezien we t/m paasmaandag gesloten zijn adviseren we om de seizoenkaart te verlengen via www.cambuur.nl/seizoenkaart.