Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
71 gasten, 4 leden (1 verborgen)
Holwerd voor Cambuur, Poetser, mathijs901

Seizoenkaarten 2014/2015

Gestart door Lwdscc, april 12, 2014, 11:52:55

Vorige topic - Volgende topic

el haj

Citaat van: Treb op mei 30, 2014, 22:55:13
Sommige zaken blijft lastig voor de BVO. Stuur even een mailtje naar alle scc-houders wanneer het geld afgeschreven wordt of desnoods een ideal link om het zelf te kunnen betalen. Ik kan me voorstellen dat het frustrerend kan zijn wanneer er 'opeens' €240 van je rekening af is wanneer je het niet zo ruim hebt.

Maar goed, we zijn er weer bij volgend seizoen  |:)

Bij het (online) verlengen heb ik gewoon gekozen voor betalen via Ideal. Aan de balie had je ook de mogelijkheid om direct te betalen.
DRG's geval is een uitzondering maar voor de rest zie ik het probleem niet zo.

Treb

Citaat van: el haj op mei 30, 2014, 23:24:47
Bij het (online) verlengen heb ik gewoon gekozen voor betalen via Ideal. Aan de balie had je ook de mogelijkheid om direct te betalen.
DRG's geval is een uitzondering maar voor de rest zie ik het probleem niet zo.

Deze optie's heb ik volledig gemist.

Dokkumer

Treb, ik heb diverse aankondigingen gezien dat deze week het geld van de sk's geïncasseerd zou worden.

drg

Ben ook erg blij dat ik er elke wedstrijd bij kan zijn volgend seizoen en dit samen doe zonder al die gloryhunters die als aasgieren bij de belangrijke potten de kaartverkoop bestormen, maar ik had wel even verwacht dat het in overleg zou. Ik dacht effe dat ze de prijzen weer verhoogd hadden  :X 8P

Lore

Citaat van: drg op mei 30, 2014, 21:45:43

'tis weliswaar mijn eerste seizoenskaart bij Cambuur maar is dit een normale gang van zaken oid.?

Dit is veel beter dan de normale gang van zaken! De seizoenkaart verkoop bij Cambuur is altijd erg rommelig geweest, zo rommelig dat het bijna een soort belevenis begint te worden!

Len Cantello

Is er al een ontwerpje uitgelekt van de nieuwe sc?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

TM

Ik hoop het niet, maar dit plaatje was te vinden bij het verlengen van je seizoenskaart.

SCC-J

Clint

Ik hoef die mestshirts niet op mien SK.

dizzhead

Zolang ik er het stadion mee binnen kom, kan het me niet zoveel schelen.

dizzhead

Citaat van: Clint op juni 04, 2014, 14:35:48
Ik hoef die mestshirts niet op mien SK.

Je moet maar zo denken, elke ander club heeft er SCC op staan :P

Scc01

Citaat van: dizzhead op juni 04, 2014, 16:12:53
Je moet maar zo denken, elke ander club heeft er SCC op staan :P
:_schater

drg

Nou, ik ben benieuwd hoeveel plaatsen nu vrijgekomen zijn nu de verlenging er op zit. Ik heb dus (hoogstwaarschijnlijk) een plaats op Oost kunnen krijgen omdat verleden week al het bedrag van een Oost plaats van mijn rekening is geincasseerd ipv. de prijs voor Zuid. Ik ben benieuwd wanneer ik 'm uit m'n brievenbus kan plukken!  :)

speculeter

Citaat van: drg op juni 06, 2014, 23:49:07
Nou, ik ben benieuwd hoeveel plaatsen nu vrijgekomen zijn nu de verlenging er op zit. Ik heb dus (hoogstwaarschijnlijk) een plaats op Oost kunnen krijgen omdat verleden week al het bedrag van een Oost plaats van mijn rekening is geincasseerd ipv. de prijs voor Zuid. Ik ben benieuwd wanneer ik 'm uit m'n brievenbus kan plukken!  :)
maar dan krijg je dus bij het afschrijven van het
bedrag nog niet te horen welke plek je hebt?:
ik zit ook op Oost...ms word je mijn nieuwe buurman wel?

Ronald

Half juli worden de seizoenkaarten bezorgd als het goed is