Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 405.334
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 367
  • Online ever: 1.165 (Gisteren om 14:34:23)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 44
  • Total: 44
44 gasten, 0 leden

Oefenwedstrijden

Gestart door denistel, januari 24, 2013, 19:03:52

Vorige topic - Volgende topic

Derkx R.H.

Citaat van: Lore op Gisteren om 09:35:02De langere teams zijn nog niet in training. De hogere teams hebben hun eigen voorbereidingsprogramma al lang vastgesteld. Die gaan dat niet zo omgooien omdat Cambuur belt. Dan moet je echt geluk hebben dat er iets vrij is
Had het VVCS team voorgesteld maar er geen reactie op gehad van Cambuur
Als je denkt  ik ben verslagen is de nederlaag een feit. Als je denkt ik zal niet versagen win je op de duur de strijd.

Sonnema

Citaat van: Noordcambuur op juli 17, 2026, 21:14:25kom Sonnema kom je nou voor dat clubje uit Verenigde Arabische Emiraten of voor Cambuur.........Cambuur natuurlijk komop kerel |:)  |:)  |:)

Nee zal altijd voor mijn club komen, alleen wilde ze wel even zien tegen een echte tegenstander in plaats van een amateurclub of spelers van eigen selectie. Dan kan je ook naar een training gaan kijken heeft dezelfde intentie. Maar het is overmacht dat begrijp ik heel goed. Probeer als club iets voor elkaar te krijgen. En dat het veld niet goed is, dat is elk jaar zo. Probeer met de gemeente eens wat aan die velden te doen op het moment dat zoiets staat gepland.

Stiens

Citaat van: Sonnema op Gisteren om 10:39:07Nee zal altijd voor mijn club komen, alleen wilde ze wel even zien tegen een echte tegenstander in plaats van een amateurclub of spelers van eigen selectie. Dan kan je ook naar een training gaan kijken heeft dezelfde intentie. Maar het is overmacht dat begrijp ik heel goed. Probeer als club iets voor elkaar te krijgen. En dat het veld niet goed is, dat is elk jaar zo. Probeer met de gemeente eens wat aan die velden te doen op het moment dat zoiets staat gepland.

BV Sport werkt zich al 4 weken uit de naad om het veld er strak bij te laten liggen en dat is meer dan gelukt. Er is ondanks de droogte 3x per week bewaterd.

Noordcambuur

De Gast

Wat ik me wel afvraag is hoe je als Stiens zijnde enthousiast kunt worden van het organiseren van een wedstrijd tegen dit soort clubs.
En als Cambuur zijnde weet je ook totaal niet wat je aan de tegenstand hebt.

Maar wat is nu de daadwerkelijke reden van het cancelen...

Noordcambuur

Citaat van: De Gast op Gisteren om 13:23:20Wat ik me wel afvraag is hoe je als Stiens zijnde enthousiast kunt worden van het organiseren van een wedstrijd tegen dit soort clubs.
En als Cambuur zijnde weet je ook totaal niet wat je aan de tegenstand hebt.

Maar wat is nu de daadwerkelijke reden van het cancelen...
wat ik hoorde dat het aan het veld niet goed was.......maar dat is niet waar het veld ligt er heel goed bij.

Maar ik hoorde ook dat de tegenstander verwacht had dat de wedstrijd in het Kooi stadion gespeeld zou worden......wat is waar.

Inferno-058

Citaat van: Noordcambuur op Gisteren om 14:29:27wat ik hoorde dat het aan het veld niet goed was.......maar dat is niet waar het veld ligt er heel goed bij.

Maar ik hoorde ook dat de tegenstander verwacht had dat de wedstrijd in het Kooi stadion gespeeld zou worden......wat is waar.
Het ging om de faciliteiten, niet om het veld zelf

sunderland

Waarom kan bijvoorbeeld Eindhoven wel tegen Denbosch oefenen of RKC tegen Volendam. Haal dan  zulke tegenstanders hierheen. Is voor publiek ook leuker.
Weet niet hoe het werkt maar het lijkt erop dat Cambuur altijd later is met tegenstanders te vragen

Holwerd voor Cambuur

Hebben we gewonnen? :insane
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Stiens

3-0 gewonnen en 3-0 verloren  8P

Sonnema

Keurig georganiseerd door Stiens. Zoon lief wil toch even kijken, veldje lag er prima bij. Moet zeker nog wat bij om een goed elftal te hebben. Paar spelers vielen me aardig op, Jetten en vd Pavert, Westerhof. Misschien moet Kooistra aan zicht zelf gaan denken en kijken naar een andere club. Vink is geen spits.

Beul B

Was bij kootsertille ook zo. Vd Pavert en Jetten zijn spelers die wel wat hebben. Vink vond ik toen ook al geen echte spits. Hij werkt wel hard en heeft een positieve uitstraling.

De Gast

Dus dan hebben we momenteel geen serieuze opties voor de spitspositie?

zeewolde

Citaat van: De Gast op Gisteren om 22:15:13Dus dan hebben we momenteel geen serieuze opties voor de spitspositie?
op dit moment Vanderbruggen of Henstra denk ik

YellowBlue

Citaat van: zeewolde op Gisteren om 22:31:22op dit moment Vanderbruggen of Henstra denk ik
Beide rechtsbuiten