Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde, Poetser

Etiënne Reijnen

Gestart door Stiens, mei 23, 2014, 14:02:26

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op december 21, 2014, 08:58:02, maar vooral de reactie van scheids en grens kloppen niet. Beiden keuren de goal eerst goed en komen terug op die beslissing.

Ik keek direct na de goal naar de scheids,  zijn rechterhand wees naar de kant van de Zwolle keeper (omdat het een  vrije trap was voor Cambuur), en direct daarna wees hij naar de plek van de overtreding bij het doel. Volgens mij deed hij het precies zoals het hoorde (was niet goed in beeld te zien), maar eigenlijk twijfelde ik geen moment door wat hij deed
Henk, held, bedankt

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 21, 2014, 18:11:39
Ik keek direct na de goal naar de scheids,  zijn rechterhand wees naar de kant van de Zwolle keeper (omdat het een  vrije trap was voor Cambuur), en direct daarna wees hij naar de plek van de overtreding bij het doel. Volgens mij deed hij het precies zoals het hoorde (was niet goed in beeld te zien), maar eigenlijk twijfelde ik geen moment door wat hij deed

Ik had het ook meteen door. Hij floot ook en bij een doelpunt doen ze dat niet volgens mij.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 21, 2014, 18:14:57
Ik had het ook meteen door. Hij floot ook en bij een doelpunt doen ze dat niet volgens mij.

Ik werd eerder in verwarring gebracht door de onnozelheid van de Ollenaren  :_schater :_schater
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 21, 2014, 18:11:39

Je hebt gelijk. Dit gaf hij ook aan bij de NOS.

PePe

Je hoort 038 niet klagen over de verkeerde beslissing van die scheids!! Het was geen hoekschop 038!!

Drumfather SCC

Sorry voor alle fans van Mo (Het is inderdaad een geweldige speler)
Maar ik zou Etiënne heel graag als aanvoerder willen zien

In interviews én op het veld straalt hij zo'n nuchterheid uit en ik vind zijn opstelling/instelling en opvatting op dit moment veel beter als bij Mo
Ik vind Mo wat ongelukkig de laatste tijd. Zou dat vorm zijn of zou het ook met het niet willen verlengen te maken hebben (Zie Lucas)

Ik vond Mo altijd de beste keuze voor het aanvoerdersschap maar ik zou nogmaals heel graag Etiënne in deze rol willen zien

sunderland

Wat wil je hier nu mee bereiken ? Krijg je alleen maar shit van .Nooit doen dus .27 pnt weest wel

de Schoot

Citaat van: Drumfather SCC op januari 18, 2015, 15:29:34
Maar ik zou Etiënne heel graag als aanvoerder willen zien

In interviews én op het veld straalt hij zo'n nuchterheid uit en ik vind zijn opstelling/instelling en opvatting op dit moment veel beter als bij Mo
Ik vind Mo wat ongelukkig de laatste tijd. Zou dat vorm zijn of zou het ook met het niet willen verlengen te maken hebben (Zie Lucas)

Ik vond Mo altijd de beste keuze voor het aanvoerdersschap maar ik zou nogmaals heel graag Etiënne in deze rol willen zien

Kan volgend jaar wel.

michello

Nu gewoon El Makrini aanvoerder houden maar volgend jaar Reijnen de aanvoerdersband. Geweldige prof. Heeft voetbalverstand, weet zich uitstekend te verwoorden en verzaakt nooit. Als het kan z'n contract openbreken en verlengen met nog een jaar!

Tukker

Mocht Mo volgend seizoen weg gaan, dan lijkt Reijnen mij de beste optie voor het aanvoerderschap.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

sunderland

Tot nu toe de beste speler van het seiz

Collingwood

Citaat van: sunderland op januari 25, 2015, 02:45:31

Zonder enige concurrentie, wat mij betreft.
Kalmte alleen kan u redden.

carlo de leeuw

Citaat van: sunderland op januari 25, 2015, 02:45:31
Dit is nou een speler waardoor Cambuur enorme stappen heeft gemaakt!

brambo3004

Citaat van: carlo de leeuw op januari 25, 2015, 15:03:08
Dit is nou een speler waardoor Cambuur enorme stappen heeft gemaakt!

Dit is nou speler die door het vertrouwen en de kansen bij Cambuur enorme stappen heeft gemaakt.

Delamere

Citaat van: michello op januari 18, 2015, 16:29:16
Nu gewoon El Makrini aanvoerder houden maar volgend jaar Reijnen de aanvoerdersband. Geweldige prof. Heeft voetbalverstand, weet zich uitstekend te verwoorden en verzaakt nooit. Als het kan z'n contract openbreken en verlengen met nog een jaar!
Zo is dat!